Mitä kertoo ihmisestä se että jatkuvasti vaihtaa sisustusta?
Kommentit (32)
Mitä nääkin kysymykset tarkoittaa? Kaikki vaihtaa sisustusta, koska eihän se elämäkään samanlaisena jatku kehdosta hautaan.
Meilläkin on myllätty nyt kaikki kun oli korona ja lapset kasvoi teineiksi ja yksi muutti jo kotoakin.
Tai jos ei ole sisustusta ollenkaan?
Tai jos ei käytä aikaansa ja energiaansa näin typeriin kysymyksiin ja toisten asioihin nokkansa pistämiseen. Jos elää omaa elämäänsä ja antaa toisen elää omaansa?
Sisustuksen vaihtelu varmaan kertoo siitä, että on vaihtelunhaluinen, tai tykkää sisustaa. Toiset eivät tykkää. Meitä on niin moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Että kyseessä on nainen.
Tai mies. Voi olla nuori, keski-ikäinen tai vanha. Tumma, vaalea tai ristiverinen.
Mikä on jatkuvasti?
Ei kukaan joka päivä vaihda sisustustaan, ei edes joka viikko tai kuukausi. Jos keväisin ja syksyisin vaihtaa esim. tekstiilejä niin mielestäni se ei ole jatkuvasti eikä edes sisustuksen vaihtamista.
Kertoo siittä että naiselle ei mikää riitä/kelpaa. Harvoin puhutaan miehistä ja sisustamisesta samassa lauseessa muuten kuin arvostelu kun naisille ei kelpaa
Mitä kertoo se että jatkuvasti keksii, kyselee ja spekuloi muista asioita, vain jotta pääsisi heitä haukkumaan??
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siittä että naiselle ei mikää riitä/kelpaa. Harvoin puhutaan miehistä ja sisustamisesta samassa lauseessa muuten kuin arvostelu kun naisille ei kelpaa
Täytyy olla aika itseänsä täynnä jos tuollaisia valheita muista keksii ja vielä ne uskoo.
Kertoo siitä että on epävarma itsestään, ei omaa ”omaa makua” ja on kertakäyttökulttuurin uhri.
Minä olen lapsesta asti arvostanut klassikoita, aitoja materiaaleja, ajattomuutta, ammattitaitoa ja leikkisyyttä. Semmoinen se koti on vielä nykyäänkin.
Parhaat löytöni olen tehnyt kliseisesti roskalavoilta ja kaatopaikoilta.
Sellainen ihminen on vaihtelunhaluinen, luova, kotiaan rakastava esteetikko.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä että on epävarma itsestään, ei omaa ”omaa makua” ja on kertakäyttökulttuurin uhri.
Minä olen lapsesta asti arvostanut klassikoita, aitoja materiaaleja, ajattomuutta, ammattitaitoa ja leikkisyyttä. Semmoinen se koti on vielä nykyäänkin.
Niin minäkin teen löytöjä. Löydän koko ajan uusia ihania, kauniita esineitä ja huonekaluja joita kunnostan ja silloin vaihdan sisustusta.
OLET VÄÄRÄSSÄ :P
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sulla on se "Suomen kaunein koti" -ohjelman kliseisistä kliseisin "tää on Suomen kaunein koti kun tää on itselle tehty", joka sisältää kaikki mahdolliset 13 tusinaan -tavarat ja -tuunaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sulla on se "Suomen kaunein koti" -ohjelman kliseisistä kliseisin "tää on Suomen kaunein koti kun tää on itselle tehty", joka sisältää kaikki mahdolliset 13 tusinaan -tavarat ja -tuunaukset.
Sulla on varmaan se kokoaan valkoinen koti, koska olet vailla mielikuvitusta etkä muuten osaa yhdistellä toisiinsa sopivia asioita ja värejä.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos ei käytä aikaansa ja energiaansa näin typeriin kysymyksiin ja toisten asioihin nokkansa pistämiseen. Jos elää omaa elämäänsä ja antaa toisen elää omaansa?
Aivan oikein ,eläisi kukin vaan omaa elämä.Eikä nokaansa laita toisen elämä. Jos on rahaa sisusta,mahtavaa! Kaikilla ei ! Turha koiraan on karvoihin katsominen. Hanki elämä.
No mun ystävä ihmettelee enkö koskaan kyllästy sisustukseeni, joka vuodesta toiseen sama, kun itse ostelee jatkuvasti jos jonkinmoista härpäkettä. Joku juttu pakko aina saada ja vuoden päästä se onkin vääränlainen..
Sisustus peilaa aina ihmisen persoonaa joko enemmän tai vähemmän.
Ihminen, joka vaihtelee sisustusta tyylistä toiseen on hukassa, tai muutenkin elämässään tuuliviiri.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vaan siitä, että siitä naisesta on kiva sisustaa.
Tai jos silloin tällöin vaihtaa sisustusta?