Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko kukaan iltasatua MIEHELLEEN? Niin kuin et kun lukee itse sängyssä niin lukee miehen pyynnöstä samalla ääneen

Vierailija
03.11.2021 |

ja ihan raskaan sarjan kirjallisuutta, jopa venäläisiä klassikkoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kokeilla vaimolle...

Hän ei ole ollut mikään lukutoukka koskaan(ehkä lukivaikeus), vaikka hän on meistä koulutetumpi.

Vierailija
2/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Samalla hieron ja silitän miehen selkää. Nopeasti nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvä olo, kun tekee jotain yhdessä ennen nukkumaanmenoa. Rutiinit ovat tärkeitä. Tässä yksi, joka harrastaa moista.

Vierailija
4/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olisipa se söpöä 🥰

Rakkaan rauhalliseen ääneen nukahtaisi varmasti rauhallisesti 😊

Vierailija
5/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lukee mulle. Yleensä kyllä jotain kiinnostavaa julkaisua, ei kirjaa. Miehelläni on lukivaikeus, minulla ei, mutta koska hän on jo yli 40, niin hän on oppinut lukemaan.

Vierailija
6/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli joskus tapana lukea esim tuhannen ja yhden yön tarinoita sunnuntailounaalla...just mietin että pitäisi saada pohjoismaisia saagoja valkyyrioista ja viikingeistä. (katsoin areenalta Annika,ylämaan etsivä,siitä ajatus)

En tosin lukenut miehelleni vaan teinipojalleni,joka eli magna/anime maailmassa...No nyt on sivistetty :D

Vierailija
7/9 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattua

Vierailija
8/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä mutta kissa on. Se ei viitsi kuunnella niin luen sitten hiljaaa itseskeni.

Veljelläni ja hänen vaimollaan on tapana lukea vuorotellen, ja ihan siis oikeaa kirjallisuutta, ei mitään hömppää.

Omasta puolestani en kuitenkaan jaksaisi kuunnella jos toinen ei osaa lukea kunnolla. Jankkaamista ja takkaamista en jaksa.

Vierailija
9/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen yleensä Esko Valtaojaa iltaisin miehelleni. Jos mies lukee minulle niin haluan kuunnella kauhukirjallisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä