Lukeeko kukaan iltasatua MIEHELLEEN? Niin kuin et kun lukee itse sängyssä niin lukee miehen pyynnöstä samalla ääneen
ja ihan raskaan sarjan kirjallisuutta, jopa venäläisiä klassikkoja?
Kommentit (9)
Minä. Samalla hieron ja silitän miehen selkää. Nopeasti nukahtaa.
Tulee hyvä olo, kun tekee jotain yhdessä ennen nukkumaanmenoa. Rutiinit ovat tärkeitä. Tässä yksi, joka harrastaa moista.
Oi, olisipa se söpöä 🥰
Rakkaan rauhalliseen ääneen nukahtaisi varmasti rauhallisesti 😊
Meillä mies lukee mulle. Yleensä kyllä jotain kiinnostavaa julkaisua, ei kirjaa. Miehelläni on lukivaikeus, minulla ei, mutta koska hän on jo yli 40, niin hän on oppinut lukemaan.
meillä oli joskus tapana lukea esim tuhannen ja yhden yön tarinoita sunnuntailounaalla...just mietin että pitäisi saada pohjoismaisia saagoja valkyyrioista ja viikingeistä. (katsoin areenalta Annika,ylämaan etsivä,siitä ajatus)
En tosin lukenut miehelleni vaan teinipojalleni,joka eli magna/anime maailmassa...No nyt on sivistetty :D
Ei ole miestä mutta kissa on. Se ei viitsi kuunnella niin luen sitten hiljaaa itseskeni.
Veljelläni ja hänen vaimollaan on tapana lukea vuorotellen, ja ihan siis oikeaa kirjallisuutta, ei mitään hömppää.
Omasta puolestani en kuitenkaan jaksaisi kuunnella jos toinen ei osaa lukea kunnolla. Jankkaamista ja takkaamista en jaksa.
Mä luen yleensä Esko Valtaojaa iltaisin miehelleni. Jos mies lukee minulle niin haluan kuunnella kauhukirjallisuutta.
Voisi kokeilla vaimolle...
Hän ei ole ollut mikään lukutoukka koskaan(ehkä lukivaikeus), vaikka hän on meistä koulutetumpi.