Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä repeen! keltanauhainen koirakuiskaaja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa tässä oli?

Vierailija
2/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi ymmärtää, jos ja kun et ole aito av mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Onko tämä ap:n mielestä jotenkin hauskaa?
Mun mielestä toi naruhomma on erinomainen juttu! Ja olen noita nauhoja nähyt aika monellakin koiralla jo aikoja sitten.

Vierailija
4/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaaaaaaaah!

Vierailija
5/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:19"]

No et voi ymmärtää, jos ja kun et ole aito av mamma.

[/quote]

Luojan kiitos en ole aito av mamma, jos kerran siihen vaaditaan sitä että koiran hyvinvointiin liittyvän asian pitäisi olla hauskaa.

Vierailija
6/7 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu idea mielestäni. Ei sillä että noin niinkuin muuten vieraita koiria saisi mennä taputtelemaan ilman lupaa. Mutta kyllä niitäkin joiden mielestä kaikkien koirat on yleistä omaisuutta, löytyy.

Kerran eräs nainen ohitti minut ja koirani ihan senttien päästä viistäen ja ilman mitään ennakkovaroitusta hän pysähtyi koiran eteen ja ojensi käden, yritti taputtaa sitä. Siis tämä tapahtui sekunnissa: seis, kääntyminen ja käden ojennus. Karjaisin vähemmän ystävällisellä äänellä että älä koske ja sanoinkohan vielä jonkun kirosanan. Onneksi koirani ei ole heikkohermo tai äkäinen, mutta entä jos olisi ollut? Eikä edes tarvitse olla heikkohermo siihen että moinen ele synnyttää koirassa puolustusreaktion (=puree). Taas olisi luettu iltalehden sivuilta kuinka koirat ovat vaarallisia. Osoittaa todellista älyn puutetta ja järjen köyhyyttä mennä koskettelemaan vierasta koiraa. Eikä koirani ole edes mikään söpö pehmeä turri vaan suurehko sekarotuinen jossa saksanpaimekoiraa, ja se myös näyttää ihan saksanpaimenkoiralta.

Eli minä ehdotan: Nauha tai ei, älä koske vieraisiin koiriin äläkä varsinkaan anna lasten koskea niihin ilman lupaa kiitos :) ja jos omistaja ei näytä siltä että haluaisi ottaa sinuun kontaktia niin älä sinäkään sitä väkisin ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme