Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset!! Muutamme sinne, mikä asuinalue olisi hyvä? :) 3 hlöperhe

Vierailija
13.01.2015 |

Aloitan opinnot tamkissa työnohella, enkä tiedä yhtään Tampereen asuinpaikoista, suositelkaa jotain. Mieluiten hyvät kulkuyhteydet, rauhallinen ja turvallinen paikka.... Yms :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuri on lapsiystävällistä ja turvallista aluetta, olen asunut lapsuuteni siellä ja omakotitaloa etsitään parin vuoden päästä sieltä. Keskustaan bussilla 20min matka, autolla reilu 10. Lielahti lähellä, siellä paljon kauppoja.

Vierailija
2/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa, Ikurissa ei kyllä taida paljoa vuokra-asuntoja olla jos semmoseen olisitte muuttamassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.etuovi.com/kohteet/7607571?searchId=1&index=3&store=true

Entä tämä? Minkälainen paikka alueena?

Ap.
Kiitos nro 2, otan selvää, löytyykö asuntoja!

Vierailija
4/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan omistusasunto siis hakusessa :)

Vierailija
5/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Älä muuta Multisiltaan. Sieltä saa asunnon halvalla, mutta oikeasti on ihan kuollut paikka ja päälle ns. slummi. Jos haluat myydä asunnon, se ei välttämättä ole helppoa. Saman genren lähiöitä on Hervanta ja Tesoma, mutta ne sentään on kasvavia ja aktiivisia eli on tarpeeksi palveluita. Erityisesti Hervanta on ihan mukavakin asua, kun kaikki Kelasta ja Alkosta lähtien sieltä löytyy.

Vierailija
6/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Multisiltaan...

Kissanmaa, Koivistonkylä, Tahmela, Messukylä, Muotiala, Hallila

Vierailija
7/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse asunut Multisillassa mutta moni on sitä haukkunut. Ehkä joku siellä asuva osaa sanoa paremmin!

Vierailija
8/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Tampereen_kaupunginosista#02_Sampo

Ja näistä alueet: keskusta, messu, sampo, pispala, liela ja lentävä

:)

Siinä _oikeesti_ hyviä paikkoja asua :)

Vierailija
9/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau kiitos :) olipa yllätys tuo multisilta :0 luulin et ihan peruslähiö. Mutta kiitos vastauksista :)
Ap

Vierailija
10/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueita joita en voi suositella on juurikin tuo multisilta, myös peltolammi ja hervanta!

Hervannassa voi olla palveluita, on kehittyvä kaupunginosa, mutta onhan se nyt ihan täynnä kaiken maailman juoppoja ja narkkareita.

Kaleva on hyvä alue.

Vierailija
11/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse ns kalliimmalla alueella koivistonklässsä, mut mun lapset on olleet perhepäivähoidossa peltolammilla ja multsussa. Ei ne minusta niin ankeita ole kumpikaan kun niiden maine väittää. Pelteu on vähn 1970-lukuista, mutta ne talot alkaa olla korjattu. Multsussa on ihan kivaa uudehkoa pienkerrostaloaluetta ja monen ikäisiä omakotitaloja. Molemmissaonpalvelut lähellä ja hyvät yhteydet keskustaan. Sitäpaitdi se on suunta, johon kaupunki on Vuoreksen myötä kehittymässä. Mieluummin itse lähtisin jompaan kumpaan näistä kuin edim Jankaan tai Annalaan.

tampereella on kuitenkinaika olnnaista, että mihin kulkee. Keskustan lisäksi työ tai opiskelupaikka on oleellisia. Sen sun amkin kannalta jku kissanmaa tai kaleva olis ihanteellisia sijainteja. Mut jos jos on tlissä etelä/itäpuolella, niin kannattaa olla asuntokin sillä puolen - tai vaihtoehtoisesti niin kaukana jossain teiskossa, että voi kulkea ohikulkuteitä omalla autolla. Jos taas on töissä länsi/poisjoispuolella, niin asunto siltä puolen. Keskusta on ruuhka-aikoina ruuhkainen, siitä ei ole kiva joutua jyystämään läpi

Vierailija
12/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta

Vierailija
13/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysäisisin, minkälainen alue tuo Peltolammi on? Näyttäisi olevan asuntoja myynnissä sielläkin.

Vierailija
14/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuskylä ja Amuri.

Vierailija
15/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on sieltä kotoisin

Vierailija
16/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervanta on ainut noista 70-luvun lähiöistä, jossa palvelut pelaa ja talot on kaikki rempattu. Älkää nyt hyvät ihmiset mihinkään Peltolammille tai Multisiltaan varsinkaan muuttako, kun niissä ei ole mitään palveluitakaan.

Hervannassa ainut miinus on nykyään kansainvälisyys, jos se jollekin on miinus, mutta ihan rauhallista on, jos ette itse riehu!

Vierailija
17/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hervanta on kasvavaa aluetta ja varsinkin lapsiperheille hyvä..ei oo enää samanlainen mitä maineensa aikoinaan.itse halusin tänne väkisin muuttaa lapsen kanssa..kaikki palvelut,luontoa hyvät bussiyhteydet,keskustaan reilu 10min

Vierailija
18/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaleva on hyvää aluetta ja Tamkin vieressä.

Vierailija
19/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

annala/kaukajärvi ihanat ulkoilureitit, uimarannat lähellä.

Vierailija
20/32 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotiala paras, uusi lapsiperhe-alue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi