Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan se alkuhuuma kestää?

Vierailija
02.11.2021 |

Siis seksuaalisesti, että on ihan hulluna toiseen? Joillakin toki läpi vuosien, mutta mielenkiinnosta kysyn. Meillä nyt vuoden kestänyt ja yhä jatkuu.
N37

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille ole mitään aikarajaa. Pitäkää suhde muutoin kunnossa ja arvostakaa, kunnioittakaa toisianne. Parisuhteen tärkein tehtävä on tyydyttää toisen tarpeet. Jos tähän ei pysty, on epäonnistunut.

Vierailija
2/17 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin aameneen saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Keskimäärin 1-3v mutta toisilla kauemminkin.

Vierailija
4/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä mitään seksi-alkuhuumaa varsinaisesti suhteissa, vaan haluni seksiin on melko vakio ja olen siis nainen.

Toki välillä voi haluttaa enemmän ja välillä vähemmän, mutta ikinä en voisi kuvitella esimerkiksi olevani viikkoa harrastamatta seksiä ellei jotain fyysistä estettä ole. Toisin sanoen haluttaa aina, ainakin alitajuisesti kaiken aikaa

Vierailija
5/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä mitään seksi-alkuhuumaa varsinaisesti suhteissa, vaan haluni seksiin on melko vakio ja olen siis nainen.

Toki välillä voi haluttaa enemmän ja välillä vähemmän, mutta ikinä en voisi kuvitella esimerkiksi olevani viikkoa harrastamatta seksiä ellei jotain fyysistä estettä ole. Toisin sanoen haluttaa aina, ainakin alitajuisesti kaiken aikaa

Sama   täällä. 40 vuotta oltu yksissä ja jokapäivä himottaa edelleen.

Vierailija
6/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama   täällä. 40 vuotta oltu yksissä ja jokapäivä himottaa edelleen.

Sama täällä, 45v yhdessä ja himottaa edelleen. Kerran viikossa himottaa vaimoakin vielä.

Joku jossain sanoi että alkuhuumassa miettii vielä mitä toinen itsestä ajattelee tai omista mielipiteistä. Ei mulla ainakaan ollut mitään tuollaisia ajatuksia. Alusta lähtien kaikki ajatukset ja seksi olivat yhtä ja ovat yhä vieläkin. Ei ole koskaan tarvinnut miettiä mitä toinen ajattelee tai että rakastaako. Toinen on oma puuttuva puolisko, ei siitä voi luopua, eikä kohdella huonosti. Se on kuin peruskallio minkä ulkopuolella voi sitten toteuttaa itseään työssä ja harrastuksissa. Ilman sitä katoaa pohja pois.

Vierailija
7/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa 33:s vuosi. Tuntuu kuin jokainen kerta olisi parempi kuin edellinen. Kuulemma loppuu oman hääkakun syämiseen joten olen vältellyt sitä kuin koronaa.

Vierailija
8/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v yhdessä ja edellään ollaan hulluina toisiimme. On ihan mielettömän ihanaa ikävöidä toista, jos ollaan viikonloppu erossa ja jo lauantai-iltana tulee ikävä ja sunnuntaina perhosia vatsassa <3

N51M40

Vierailija
9/17 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v jälkeen on hiipunut.

Vierailija
10/17 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tutkimuksia ja omakohtaisesti todistan ne oikeaksi. 4kk-1000 päivää.

Vierailija
11/17 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ekat 6kk seksiä 4-8 kertaa päivässä joka päivä. Siitä sitten harveni 1-2 kertaan päivässä ja nyt kolmen vuoden jälkeen seksiä on n. 3 kertaa viikossa. Enempää ei töiden yms. muun elämän lisäksi jaksa kun ei ole sitä alun hormonihöyryä päällä.

Vierailija
12/17 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ekat 6kk seksiä 4-8 kertaa päivässä joka päivä. Siitä sitten harveni 1-2 kertaan päivässä ja nyt kolmen vuoden jälkeen seksiä on n. 3 kertaa viikossa. Enempää ei töiden yms. muun elämän lisäksi jaksa kun ei ole sitä alun hormonihöyryä päällä.

Miehesi taitaa olla pikaisesti laukeavaa sorttia? Itselläni perus seksi kestää noin tunnin. Eli jos teillä sama ollut alkuun, olette käyttäneet seksiin 4-8 tuntia päivässä. Olette molemmat varmaan työttömiä, koska muuten tuo ei ole mahdollista.

Vierailija
13/17 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuosi naimisissa menossa, en nyt huumasta tiedä, mutta oikein mukavasti menee, ei ole läsähtäny missään vaiheessa.

Vierailija
14/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan kovin rakastunut pikkuserkkuuni ja seksuaalinen himo ja vetovoima häntä kohtaan ei tuntunut koko aikana laantuvan ollenkaan.

Tämä oli ehkä se kerran elämässä kokemus.

Vierailija
15/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papin aameneen saakka.

Toi on aika osuvasti sanottu. Oma kokemus js pari tuttua on valittanut samaa. Otettiin jätkien kanssa päihteitä niin tuli vähän avauduttua. Kysyin onko teille käynyt näin? Pane nyt sitten äkkiä. Ensimmäinen joka vastasi heitti kysymyksen takaisin. Oletko pannut hänenkin vaimoa? 

Kaikilla samaa että pitkään yhdessä olleeilla naisella on haluttomuutta. Mä kerroin että voisin antaa puolet haluistani naiselle ja mulle jäisi ihan riittävästi. Jätkät nyökytteli ja olivat ihan samaa mieltä. Ei me mitään tekemisten juttuja kerrottu vaan puheeksi tosiaan tuli kuinka vähän naisia haluttaa. 

Sen kerroin kaiholla muistellen että joskus kauan sitten nainen veti multa housut pois ja sanoi haluavansa munaa. Niin hyvään aikaan olisi ihan parasta päästä takaisin.

Vierailija
16/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän kukaan voi vastata; juu 5 vuotta tai sitten 40! Sehän riippuu niin monesta asiasta ja persoonasta. Minä kyllä aina sanon, että jos seksi on hyvää (siis myös sille naiselle,,) niin sitten sitä haluaa.

Nimimerkillä kokemusta on!

Vierailija
17/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tähän kukaan voi vastata; juu 5 vuotta tai sitten 40! Sehän riippuu niin monesta asiasta ja persoonasta. Minä kyllä aina sanon, että jos seksi on hyvää (siis myös sille naiselle,,) niin sitten sitä haluaa.

Nimimerkillä kokemusta on!

Uskoisin että tuossa on vinha perä. Kuten kerroin 45v yhdessä ja seksi luistaa. Vaimo tekee aloitteet.  Mutta olen alusta lähtien varmistanut aina joka kerta, ettei hänellä ole jäänyt  saamatta.  Ollut ihan itsekäs syystä, että olen yrittänyt tehdä hänet riippuvaiseksi orgasmeistaan tai ylipäätään nautinnollisesta seksistä.  Tällä halunnut varmistaa seksin jatkuvuuden. Tämä on myös toteutunut.  Kyllä minäkin uskon, etä jos mies panostaa naisensa tyytyväisyyteen, seksi mukaan lukien, niin naisen seksihalut kantaa.  Kuten aika jo kertoo, niin me jäädään kohta eläkkeelle. Eli koko ikä nautittu toisistamme. Aviossa 43 vuotta, joten ei se mitään muuttanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän