Sinä jolla on kallis laukku, paljonko kenkäsi maksavat?
Kommentit (31)
No mun kallein laukku on maksanut ehkä 400, onko se sitten kallis vai halpa?
Laukut noin 400-500 euroa mutta kenkien hintaa en muista. Ei ihan halvimmista päästä ole nekään, mutta ovat useita vuosia vanhoja eivätkä ole onneksi menneet miksikään. On hyvin hankala ostaa sopivia kenkiä, joten ostan harvoin.
Viimeksi ostin Asicsen Gel Nimbus platinum, hinta 200e. Ne on kalleimmat kenkäni tähän asti. Laukku maksoi 190e
Minulla sattuu olemaan toisin päin. Ei ole kallista laukkua, mutta kengät ovat aina kalliit, koska joudun ottamaan kengissä huomioon "huonot" jalkani.
Kengät maksavat tosi paljon, sillä niitähän pitää olla useammat: Kävelykengät, työkengät, lenkkikengät, kotikengät ja kotikengät, ja vielä kengät teatteriin ja erilaisiin juhlatilaisuuksiin.
Ja yhdet kävelykengät ei riitä, niitä pitää olla vähintää kahdet, että toiset kengät voivat välillä levähtää.
Kyllä noihin on mennyt useammankin kalliin laukun hinta.
120 e lenkkarit
Mun jalkaongelmat ei salli muuta nyt
500-1000 e luokassa on muutamat kalleimmat laukut käytössä, halvempiakin löytyy. Kengät suht edullisia, 100-200 e luokassa yleensä.
Kengät menee itsellä niin helposti huonoksi, laadusta siis riippumatta (toki ihan halppikset vielä nopeammin), niin ei jaksa kummemmin panostaa.
Kirppislaukku 5 € (oli se kallis hinta tuollaisesta) mutta kenkiin sentään satsasin 39€.
Mitä hitsiä teen kalliilla laukulla? Sehän on vaan muille näyttämistä, että katsokaa olen muodin ytimessä ja mulla makua ja rahaa ostaa kallis laukku.
Kengillä on sen sijaan suurikin merkitys ihmiselle ja hänen jaloilleen.
Satsaan laadukkaisiin ja hyviin kenkiin, vaikka kukaan ei edes näe niitä housen lahkeiden alta, mutta sopivat kengät säästävät jalkojani ja ryhtiäni ja monenlaisia kipuja.
Mun laukkujen arvo on väliltä 15 - 6000 euroa, mutta kengistä mun kalleimmat ovat ainoastaan noin 350 euron paikkeilla.
Laukkuja on 2500 euroa, noin 1200 euroa jen Kengät ovat 250-600 euroa. Iltakengät ovat osin samoja merkkejä kuin laukut, mutta käyttökengät ovat merkkejä jotka keskittyvät vain kenkien valmistukseen, kenkäni ovat aina myös mukavia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hitsiä teen kalliilla laukulla? Sehän on vaan muille näyttämistä, että katsokaa olen muodin ytimessä ja mulla makua ja rahaa ostaa kallis laukku.
Satsaan laadukkaisiin ja hyviin kenkiin, vaikka kukaan ei edes näe niitä housen lahkeiden alta, mutta sopivat kengät säästävät jalkojani ja ryhtiäni ja monenlaisia kipuja.
Ammatin vuoksi, täytyy näyttää että on menestynyt ja kuuluu ryhmään.
Eli kello, laukut ja kengät kertovat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatin vuoksi, täytyy näyttää että on menestynyt ja kuuluu ryhmään.
Eli kello, laukut ja kengät kertovat siitä.
Ai niin, tuon kyllä ymmärrän.
Onneksi on Marshalls, TJ Maxx ja Ross. En ikina maksaisi noita suomalaisia hintoja vaikka rahasta ei pulaa olekaan. $50 alkaa olla katto kengille ja laukun merkista en valita ollenkaan kunhan on kaytannollinen ja kivan nakoinen, niita saattaa hyvalla tuurilla saada kahdella kympilla.
200€ laukku ja parhaimmat kengät 600€.
Salkku 15€ kirpputori, kumikengät.
Tohtori Pertti Tupsu Turakainen
Laukut jotka nyt käytössä ovat hintahaitarilla 20 - 1000 EUR
Kengät 200 - 400 EUR
Ei ole kovin kalliita laukkuja, max 300-400 euroa. Kengät max 200 euroa.