Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus sinussa joskus suorastaan raivostuttaa itseäsi?

Vierailija
02.11.2021 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliarvioin itseäni niin paljon, että en edes uskalla olla ihmisten kanssa. Tunnen olevani niin ruma, tyhmä, nolo.. listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
22/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä muiden / läheisten heikkoutta. Teoriassa siedän, mutta kun tilanne tulee niin alan inhottavaksi. Olen tosi mukavuudenhaluinen. Sen takia itsekäs. En oikein osaa ottaa tilaa elämässäni, vaan ajattelen herkästi ettei jotkut asiat, mistä pidän tai haluan, ole vaan tarkoitettu minulle. Eli tyydyn sitten siihen mitä saan. Raivostuttavia piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä aikamoinen pilkunn*ssija ja ajattelen olevani aina oikeassa. Lisäksi riidellessä käännän kaiken toisen syyksi. En tahtoisi tehdä niin mutta sitten suutuspäissään kuitenkin teen.

Vierailija
24/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella sotkuinen ihminen :/

Vierailija
25/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve päteä. Hävettää usein ja mietin, että miksi minun taas piti mennä puuttumaan keskusteluun ja sanoa yhtään mitään. Voisi joskus vain olla hiljaa.

Vierailija
26/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus, asioiden aloittamisen viivyttely ja asioiden jättäminen viime tinkaan.

Jos asian hoitamisen aloittaisi heti, se olisi nopeasti alta pois. Aloittaminen on aina vain vaikeaa, vaikka sitten aloittamisen jälkeen asia hoituu hyvin usein nopeammin kuin olin ajatellut. Viime tinkaan jätetyt asiat ovat jatkuvasti mielessä ja "stressaavat" vaikka nekin olisi heti hoidettuna sujuneet nopeasti alta pois. Vasta deadlinen kolkutettua saan itseni tekemään jotain. Tämä piirre raivostuttaa itsessäni.

Vierailija
27/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan töiden liian vakavasti ottaminen työpäivän aikana. Välillä menee vanne niin kireälle vaikka tosiasiassa töiden sujumisella ei ole oikein minkäänlaista vaikutusta elämääni. Onneksi työpäivän jälkeen osaan nähdä asiat rennommin. 

Vierailija
28/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurin puute ts. alan syödä fiksummin heti huomenna tai tämän suklaalevyn jälkeen

Vierailija
29/29 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakastahtoisuus. Menen vaikka läpi harmaan kiven.

Miksi voimakastahtoisuus ärsyttää? Itseni se on vienyt pitkälle elämässä. En koskaan anna periksi enkä lannistu.  Siihen liittyvä liika tunnollisuus kyllä.

En hyväksy huonoa työtä itsesltäni enkä voi rentoutua jos jokin asia ei ole kunnolla tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä