Millaisen naisen kanssa seurustellaan?
Erosin pitkäaikaisesta 4-vuotisesta suhteestani kaksi vuotta sitten, jonka jälkeen ryhdyin melko nopeasti toiseen suhteeseen mikä ei sitten puolta vuotta kauempaa kestänytkään. Tämän suhteen loputtua päätin, että aion pysyä sinkkuna nyt jonkin aikaa ja nauttia yksin olemisesta. Olen matkustellut, tehnyt hullusti töitä, juhlinut, viettänyt aikaa ystävieni kanssa, nauttinut elämästä ja tapaillut paljon miehiä. Nauttinut siis täysillä sinkkuudestani. Yhden illan juttuja on ollut kaksi, täytyyhän sellainenkin kokea, jotta osaa sitten taas arvostaa vakiintumista.
Nyt päästäänkin siis asian ytimeen. Sinkkuilu oli hauskaa jonkin aikaa, mutta nyt, noin vuoden juhlimisen ja hauskanpidon jälkeen olen alkanut taas kaipaamaan jotain vakituisempaa. Ongelmaksi on koitunut, että kukaan ei halua kanssani mitään vakavaa, vaan tuntuu että jokainen mies on ainoastaan seksin perässä. On ollut muutama juttu, jossa olen tapaillut miestä noin kuukauden ja olemme olleet aktiivisesti yhteyksissä, mutta siinä kohtaa kun pitäisi ruveta miettimään haluaako suhteelta mitään, mies ei ole halunnut mitään ''vakavampaa''.
Myönnän, että olen sinkkuvuoteni aikana muuttunut todella flirtiksi ja minun tulisikin hakea sitä ''rauhallisempaa minää'', jotta vakuuttaisin miehen siitä että olen potentiaalinen tyttöystäväehdokas. Olen aina laittautunut ja saan päivittäin kuulla kehuja tuntemattomiltakin ulkonäöstäni. Koen myös olevani loistavaa seuraa ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa ja menestyn kilpaurheilussa. Matkustelen, shoppailen ja vietän muutenkin hyvätasoista elämää, eli ei todellakaan jää ''sosiaalisista normeista'' kiinni.
En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä minun tulisi tehdä, jotta joku mies ajattelisi minusta muutakin kuin hetken hupia... Kuulisin erittäin mielelläni mielipiteitänne ja apuanne.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:30"]
Ne tekoripset ja vahva rusketus - hävitä ne. Ne kertoo yhteiskuntaluokasta ja maailmankatsomukseta epäedullisia asioita moderniuden puutetta, tiedon puutetta, vakavastiotettavuuden ongelmia.
sitten lue vaika muutama kirja. Ala miettiä sitä mitä olet, osaat ja teet -henkisesti ja käytännöllisesti - sen sijasta, miltä näytät.
[/quote]
Täytyy kyllä sanoa, että ripisienpidennys sanasta syntyy mielikuva eri suuntiin sojottavista harakanvarpaista, jotka retkottaa silmäkulmien yli liian pitkinä. Omat ripsipidennykseni käyn huollattamassa joka toinen viikko ystävälläni, ja ne ovat tuuheat ja pituudeltaan melko luonnolliset. Eli ei sellaiset kulmakarvoihin ulottuvat kissanviikset mitä tuolla kadulla näkee joka toisella tytöllä :)
Rusketuksesta olen eri mieltä,- keinotekoinen itseruskettava on halvan ja suttuisen näköistä, mutta aito auringosta saatu rusketus on aina kaunis ja terveen näköinen! Enemmän olen huolissani aivan lumiukon valkoisesta ihosta, ei sellainen ole millään kansallisuudella terveen näköistä vaikka pohjoisessa ollaankin.
Kiitos tuosta viimeisestä virkkeestäsi, mutta niin kuin olen edellä maininnut, opiskelen yliopistossa ja harrastan kilpaurheilua töitten lomassa. Sain tekstistäsi sen kuvan, että pidät minua jonkin asteen tyhjäpäisenä bimbona, joka ei osaa muuta kuin tuijottaa peilistä omaa kuvaansa. Luen siis jo kouluni takia melko runsaasti kirjoja, matkustelun takia maailmankuvani on avara. Yhteiskuntaluokalla en tiedä mitä tarkoitat, mutta luulisin, että korkeakoulutettu työssäkäyvä urheilija on varsin "korkeassa yhteiskuntaluokassa", jos noin nyt voi sanoa. Kuulostaa suomalaisittain erikoiselta jaoitella itseään johonkin yheiskunnalliseen luokkaan.
[/quote]
jnaa. Alleviivattu osa on tyypillistä itsepetosta, joka johtuu siitä, että siihen omaan peilikuvaan tottuu ja aina vaan överimmät asiat alkaa näyttää "luonnolliselta". Boldattu osa taas kertoo, että sulla ei (keskeneräisestä) yliopistokoulutuksestasi huolimatta ole paljonkaan tietoa auringon vaikutuksesta ihon hyvinvointiin ja ihmisen terveyteen (joo, vähän on välttämätöntä d-vitamiinin saamiseksi - vahva rusketus on aina liikaa ja pitkäaikaisvaikutukset kertyvät koko ajan. Rusketusta pitäisi välttää kaikin keinoin.)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 03:45"]
Vaikutat aika pinnalliselta, se voi olla ongelma. Moni tuntemani mies (itseni mukaan luettuna) on hyvin pinnallinen etsiessään yhden illan viihdykettä, kun taas vakavampaa suhdetta miettiessä muut asiat korostuu. Toisaalta sitä hetken hupia etsiessä on helppo ajatella, että jos se nainenkin on kovin pinnallinen niin ollaan tavallaan samalla sivulla eli ei tule vahingossa aiheutettua mielipahaa vaikkei panoa kummempaa etsikään.
Toinen juttu on se, että jos miehellä on mainetta ja materiaa ja sattuu olemaan vielä kohtuullisen komeakin, niin niitä pitkäripsisiä (teko)ruskettuneita blondeja on oven takana jonoksi asti ja nykyään ainakin pkseudulla se yliopistokoulutuskin on enemminkin sääntö kuin poikkeus, eli sinulla ei varsinaisesti ole mitään kovin ainutlaatuista tarjottavaa ainakaan noilla meriiteillä.
Matkustelusta ja shoppailusta voi sanoa sen verran, että miehen korvassa tuo helposti kääntyy englanniksi high maintenance. Jos etsisit uutta tyttökaveria jakamaan sen railakkaan sinkkuelämäsi kanssasi, niin sitten nuo voisivat olla ihan myyviä attribuutteja.
[/quote]
Tämä on erittäin mielenkiintoinen aihe ja mietinkin usein mitä tällä pinnallisuudella tarkoitetaan. Virallinen sanahan se ei edes ihmistä kuvaavana adjektiivina taida olla, mutta puhekielessä pinnallinen tarkoittaa henkilöä, jota kiinnostaa pintapuoliset asiat. Eli mainitsemani ulkonäkö, maine, raha jne. Miksi tuo termi herättää niin negatiivisen konnotaation? Ei kai pinnallisuus sulje pois sitä, etteikö muutkin kuin ulkoiset asiat kiinnostaisi. Tottakai minua kiinnostaa ihmisissä se mitä he ovat sisimmissään. Myös omalla kohdallani. En viihdy ihmisten kanssa kauaa, joilla ei ole sisällöllisesti mitään annettavaa. Kaikki varmasti tietää mistä puhun.
Kuulisin myös mielelläni lisää tästä "sinulla ei ole mitään tarjottavaa" kohdasta, sillä omasta mielestäni meriittilista on nimenomaan paperilla katsottuna melko hyvä. Yliopisto, työpaikka, oma asunto, auto, kilpaurheilu ja menestyminen siinä, ulkonäkö. En tiedä, voiko tässä vaiheessa elämää hirveästi enempää edes olla. Noin sanottuna kuulostin varsin ylimieliseltä, mutta en osaa sanoa asiaa mitenkään nöyremmin. Pahoitteluni.
Suurin osa näköisistäni "pitkäripsisistä blondeista" on oman kokemukseni mukaan niitä, joilla keskustelutaitoja tai sivistystä ei löydy. Asiat mistä näiden henkilöiden kanssa voi keskustella, jää varsin yksinkertaiselle tasolle.
Mikä on siis sellainen asia, joka erottaa mielestäsi muista naisista?
T- AP