Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen kanssa seurustellaan?

Vierailija
13.01.2015 |

Erosin pitkäaikaisesta 4-vuotisesta suhteestani kaksi vuotta sitten, jonka jälkeen ryhdyin melko nopeasti toiseen suhteeseen mikä ei sitten puolta vuotta kauempaa kestänytkään. Tämän suhteen loputtua päätin, että aion pysyä sinkkuna nyt jonkin aikaa ja nauttia yksin olemisesta. Olen matkustellut, tehnyt hullusti töitä, juhlinut, viettänyt aikaa ystävieni kanssa, nauttinut elämästä ja tapaillut paljon miehiä. Nauttinut siis täysillä sinkkuudestani. Yhden illan juttuja on ollut kaksi, täytyyhän sellainenkin kokea, jotta osaa sitten taas arvostaa vakiintumista.

Nyt päästäänkin siis asian ytimeen. Sinkkuilu oli hauskaa jonkin aikaa, mutta nyt, noin vuoden juhlimisen ja hauskanpidon jälkeen olen alkanut taas kaipaamaan jotain vakituisempaa. Ongelmaksi on koitunut, että kukaan ei halua kanssani mitään vakavaa, vaan tuntuu että jokainen mies on ainoastaan seksin perässä. On ollut muutama juttu, jossa olen tapaillut miestä noin kuukauden ja olemme olleet aktiivisesti yhteyksissä, mutta siinä kohtaa kun pitäisi ruveta miettimään haluaako suhteelta mitään, mies ei ole halunnut mitään ''vakavampaa''.

Myönnän, että olen sinkkuvuoteni aikana muuttunut todella flirtiksi ja minun tulisikin hakea sitä ''rauhallisempaa minää'', jotta vakuuttaisin miehen siitä että olen potentiaalinen tyttöystäväehdokas. Olen aina laittautunut ja saan päivittäin kuulla kehuja tuntemattomiltakin ulkonäöstäni. Koen myös olevani loistavaa seuraa ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa ja menestyn kilpaurheilussa. Matkustelen, shoppailen ja vietän muutenkin hyvätasoista elämää, eli ei todellakaan jää ''sosiaalisista normeista'' kiinni.

En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä minun tulisi tehdä, jotta joku mies ajattelisi minusta muutakin kuin hetken hupia... Kuulisin erittäin mielelläni mielipiteitänne ja apuanne. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päivität aktiivisesti facebookia tai instagramia missä miehet kehuu sinua ja vastaat heille kivasti takaisin, se karkottaa potentiaaliset ehdokkaat melko nopeasti pois. Myös kuviesi sisältö vaikuttaa, esm paljon paljasta pintaa tai provosoivat kuvat antavat automaattisen signaalin yhden illan huvitteluun sopivasta naisesta/ tytöstä. just saying.

Vierailija
2/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä itse olet vain ollut kiinnostunut sellaisista, jotka eivät puolestaan etsi mitään vakavaa. Ei sinun tarvitse muuttua välttämättä rauhallisemmaksi vaan mieti ennemmin olisikohan luonteessasi jotain muuta, mikä työntää heidät luotaan.

1) Et vaikuta hauskalta. Saatat toki olla, mutta "matkustelen, shoppailen ja vietän muutenkin hyvätasoista elämää" antaa sinusta melko pinnallisen kuvan (riippuen tietysti suuntautuuko matkat johonki vapaaehtoistyökohteisiin vai Marmarikseen).

2) Olet ollut vuoden sinkku, mutta aika paljon parisuhteessa. Et siis välttämättä ole vielä yli edellisistä suhteista ja nämä miehet huomaavat sen. Itseään onnistuu tutkimaan myös parhaiten sinkkuillen, joten ehkäpä olisi jotain muuta, mitä itsessäsi voisit kehittää.

3) Uskon, että olet hyvännäköinen. Saatatkin olla liian laittautunut. Esim tekorusketus, jatkuva bilemeikki yms antavat naisesta herkästi helpon kuvan, josta ei sitten hoitoa enempää haluta. Jälleen tätä on paha arvioida, koska pystyn analysoimaan vain sen perusteella, mitä sanot.

Jos tunsit jossain kohtaa vahvaa puolustusrefleksiä ja halusit selitellä, niin todennäköisesti sitä juttua kannattaa miettiä uudelleen. Useinhan se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kaveripiirin kokemuksella voin sanoa, että juuri ne meistä, jotka emme ole joukon flirteimpiä ja kauneimpia (vaikka kuinka laittautuisin, niin en silti olisi kaverieni veroinen), seurustellaan vakavasti. Sitten taas ne, jotka on tosi seksikkäästi pukeutuneita, liehakoi bileissä ja baarissa miesten kanssa yms, saavat kyllä seuraa jatkoille, mutta koskaan eivät ole virallisesti seurustelleet tai päässet muutamia treffejä pidemmälle.

Lisäksi harvemmin sitä vakavaa seurustelusuhdetta kannattaa baarista etsimällä etsiä. Itse olen saanut treffikutsut ja muut kiinnostuksen osoitukset ihan opiskelujen kautta, kun ollaan tehty yhdessä ryhmätöitä tai muuten vain istuttu luennolla lähekkäin.

Vierailija
4/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus!! Vaikutat fiksulta aloittaja. En osaa neuvoa, koska itse pohdin tätä samaa. Jään seurailemaan. Olen ollut kohta vuoden sinkkuna. Yhtä railakasta elämää en ole viettänyt, mutta miehiä olen tapaillut.
Tuntuu että kaikki vapaalla jalalla olevat haluavat vain pitää hauskaa.
Mistä ihmeestä niitä asettuvia miehiä muka löytää? Ei mulle ainakaan ole kukaan koulussa alkanut flirttailemaan. :D aika harvinainen säkä. Koulussa yleensä ollaan aika häveliäitä. Tosin koulun bileissä saatetaan lähentyä sitten liiankin nopeasti....
Mutta joo. Keitä te ootte te vaimomatskut kun en tunne teitä.

Vierailija
5/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:39"]

No, ehkä itse olet vain ollut kiinnostunut sellaisista, jotka eivät puolestaan etsi mitään vakavaa. Ei sinun tarvitse muuttua välttämättä rauhallisemmaksi vaan mieti ennemmin olisikohan luonteessasi jotain muuta, mikä työntää heidät luotaan.

1) Et vaikuta hauskalta. Saatat toki olla, mutta "matkustelen, shoppailen ja vietän muutenkin hyvätasoista elämää" antaa sinusta melko pinnallisen kuvan (riippuen tietysti suuntautuuko matkat johonki vapaaehtoistyökohteisiin vai Marmarikseen).

2) Olet ollut vuoden sinkku, mutta aika paljon parisuhteessa. Et siis välttämättä ole vielä yli edellisistä suhteista ja nämä miehet huomaavat sen. Itseään onnistuu tutkimaan myös parhaiten sinkkuillen, joten ehkäpä olisi jotain muuta, mitä itsessäsi voisit kehittää.

3) Uskon, että olet hyvännäköinen. Saatatkin olla liian laittautunut. Esim tekorusketus, jatkuva bilemeikki yms antavat naisesta herkästi helpon kuvan, josta ei sitten hoitoa enempää haluta. Jälleen tätä on paha arvioida, koska pystyn analysoimaan vain sen perusteella, mitä sanot.

Jos tunsit jossain kohtaa vahvaa puolustusrefleksiä ja halusit selitellä, niin todennäköisesti sitä juttua kannattaa miettiä uudelleen. Useinhan se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

[/quote]

1) Voin rehellisesti myöntää olevani pinnallinen. Minulle on tärkeää maine, materia ja ulkonäkö. En tiedä miten tästä ajattelumallista tulen ikinä pääsemään eroon, mutta yritän kovasti. Pinnallisuudestani huolimatta, en ikinä ole töykeä tai ylimielinen vaan pidän jalat maassa. Hymyilen, nauran paljon, olen kohtelias ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen.

2) Kyllä, olen samaa mieltä. Tästä syystä päätinkin tietoisesti valita, että pysyttelen sinkkuna jonkin aikaa. Vuosi sinkkuna on tuonut mukanaan paljon hauskaa ja pidän parisuhteettomuudesta paljon. Silti sitä alkaisi pikkuhiljaa toivomaan, että olisi se joku.

3) Osuit jälleen oikeaan. Alkaa melkein kuumottaan että oot joku tuttu :D - anyway, vahva usketus tosiaankin löytyy, vaikkakin se on aito ulkomailta hankittu rusketus. Olen blondi, ja meikkaan vahvasti ainoastaan viikonloppuisin. Minulla on ripsipidennykset ja tuuheat kulmarvat (ei halpoja piirrettyjä kulmakarvoja), joten hirveästi sitä meikkiä ei siihen rusketuksen lisäksi tarvita.

Kiitän vastauksestasi! 

Vierailija
6/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:06"]

Hyvä aloitus!! Vaikutat fiksulta aloittaja. En osaa neuvoa, koska itse pohdin tätä samaa. Jään seurailemaan. Olen ollut kohta vuoden sinkkuna. Yhtä railakasta elämää en ole viettänyt, mutta miehiä olen tapaillut. Tuntuu että kaikki vapaalla jalalla olevat haluavat vain pitää hauskaa. Mistä ihmeestä niitä asettuvia miehiä muka löytää? Ei mulle ainakaan ole kukaan koulussa alkanut flirttailemaan. :D aika harvinainen säkä. Koulussa yleensä ollaan aika häveliäitä. Tosin koulun bileissä saatetaan lähentyä sitten liiankin nopeasti.... Mutta joo. Keitä te ootte te vaimomatskut kun en tunne teitä.

[/quote]

Kiitos! :)
Ja aivan, koulussa sitä ei kyllä todellakaan flirttailla toisille opiskelijoille!? Nämä miehet joita minä olen tapaillut, on tosin ollut sellaisia melko pynttäytyneitä miehiä joilla sitä vientiä ehkä riittää sen verran, etteivät ''tyydy'' yhteen. Ehkä pitäisi katsella niitä aivan tavallisia miehiä, jotka eivät itsestään meteliä pidä:)

T. AP

Vierailija
7/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:19"]

Hyvä aloitus!! Vaikutat fiksulta aloittaja. En osaa neuvoa, koska itse pohdin tätä samaa. Jään seurailemaan. Olen ollut kohta vuoden sinkkuna. Yhtä railakasta elämää en ole viettänyt, mutta miehiä olen tapaillut. Tuntuu että kaikki vapaalla jalalla olevat haluavat vain pitää hauskaa. Mistä ihmeestä niitä asettuvia miehiä muka löytää? Ei mulle ainakaan ole kukaan koulussa alkanut flirttailemaan. :D aika harvinainen säkä. Koulussa yleensä ollaan aika häveliäitä. Tosin koulun bileissä saatetaan lähentyä sitten liiankin nopeasti.... Mutta joo. Keitä te ootte te vaimomatskut kun en tunne teitä.

[/quote]

Ja aivan, koulussa sitä ei kyllä todellakaan flirttailla toisille opiskelijoille!? Nämä miehet joita minä olen tapaillut, on tosin ollut sellaisia melko pynttäytyneitä miehiä joilla sitä vientiä ehkä riittää sen verran, etteivät ''tyydy'' yhteen. Ehkä pitäisi katsella niitä aivan tavallisia miehiä, jotka eivät itsestään meteliä pidä:)

T. AP

[/quote]

En minäkään erityisesti flirttaillut niille luennolla, mutta jos monesti satuttiin istumaan lähekkäin niin kyllähän siinä tuli tylsinä hetkinä paljon juteltua ja naurettua yhdessä. En mä sinne ketään iskemään mennyt, senpähän takia ne miehet varmaan kiinnostuivatkin siellä.

Vierailija
8/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista puhut miesten kanssa yleensä? Monet miehet varmaan saavat sinusta vapaata ja huoletonta sinkkuelämää viettävän kuvan, ja ehkä luulevat, että haluat pysyäkin sellaisena. Tai niin ainakin minulle tulee mieleen, jos joku kertoisi, kuinka tykkää shoppailla, juhlia ja matkustella. Äläkä ymmärrä väärin, tykkään itsekin noista asioista, mutta monet miehet ehkä yhdistävät ne sinkkuihin erityisesti ja eivät oikein niistä asioista itse jaksa keskustella.

Ja tosiaan, ne tavalliset miehet juuri ovat niitä ihania, suosittelen.

Vierailija
9/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset? Veikkaan, että siitä se kiikastaa. Eihän kukaan vakavasti otettava nainen laita itselleen sellaisia.

Vierailija
10/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekoripset ja vahva rusketus - hävitä ne. Ne kertoo yhteiskuntaluokasta ja maailmankatsomukseta epäedullisia asioita moderniuden puutetta, tiedon puutetta, vakavastiotettavuuden ongelmia.

sitten lue vaika muutama kirja. Ala miettiä sitä mitä olet, osaat ja teet -henkisesti ja käytännöllisesti -  sen sijasta, miltä näytät.

Vierailija
11/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:27"]

Mistä asioista puhut miesten kanssa yleensä? Monet miehet varmaan saavat sinusta vapaata ja huoletonta sinkkuelämää viettävän kuvan, ja ehkä luulevat, että haluat pysyäkin sellaisena. Tai niin ainakin minulle tulee mieleen, jos joku kertoisi, kuinka tykkää shoppailla, juhlia ja matkustella. Äläkä ymmärrä väärin, tykkään itsekin noista asioista, mutta monet miehet ehkä yhdistävät ne sinkkuihin erityisesti ja eivät oikein niistä asioista itse jaksa keskustella.

Ja tosiaan, ne tavalliset miehet juuri ovat niitä ihania, suosittelen.

[/quote]

Nyt heitit kyllä pahan kysymyksen, sillä ei ole mitään yhtä kategoriaa josta puhuisin. Keskusteluaiheet liikkuvat yhteisten kiinnostuksen kohteiden, harrastusten, politiikan, mahdollisten yhteisten tuttavien, urheilun, matkustelun, autojen, ajankohtaisten aiheitten ja milloin minkäkin välillä. - Harvoin tykkään puhua vain itsestäni, mielummin pidän keskustelua yllä ja kuuntelen mitä toisella on sanottavaa.

Voi tietysti olla, että kiireinen aikataulu ja itsenäinen elämä harrastusten, matkailun, opiskelun, töitten ja ystävien kanssa karkottaa miehet pois. Osa miehistä on jopa suoraan sanonut, että olen liian menevää sorttia eivätkä he tyydy 'kerran -pari viikossa' näkemiseen. 

AP

Vierailija
12/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:39"]

[/quote]

1) Voin rehellisesti myöntää olevani pinnallinen. Minulle on tärkeää maine, materia ja ulkonäkö. En tiedä miten tästä ajattelumallista tulen ikinä pääsemään eroon, mutta yritän kovasti. Pinnallisuudestani huolimatta, en ikinä ole töykeä tai ylimielinen vaan pidän jalat maassa. Hymyilen, nauran paljon, olen kohtelias ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen.

2) Kyllä, olen samaa mieltä. Tästä syystä päätinkin tietoisesti valita, että pysyttelen sinkkuna jonkin aikaa. Vuosi sinkkuna on tuonut mukanaan paljon hauskaa ja pidän parisuhteettomuudesta paljon. Silti sitä alkaisi pikkuhiljaa toivomaan, että olisi se joku.

3) Osuit jälleen oikeaan. Alkaa melkein kuumottaan että oot joku tuttu :D - anyway, vahva usketus tosiaankin löytyy, vaikkakin se on aito ulkomailta hankittu rusketus. Olen blondi, ja meikkaan vahvasti ainoastaan viikonloppuisin. Minulla on ripsipidennykset ja tuuheat kulmarvat (ei halpoja piirrettyjä kulmakarvoja), joten hirveästi sitä meikkiä ei siihen rusketuksen lisäksi tarvita.

Kiitän vastauksestasi! 

[/quote]

Eiku oot vaan samanlainen kuin mun pari vuotta nuorempi pikkusisko ennen ;) Sillä oli tosin ongelmana, että löysi niitä miehiä, mutta ihan hirveitä leijoja, jotka halusivat viettää jossain suositun klubin VIPissä joka viikonlopun näyttäen cooleilta ja esitellen näitä trophy-tyttöystäviään. Jaksoi se sisko jokusen vuoden tuota pelleilyä katella ja sitten tajusi, ettei se ole ihmisen elämää. Hän on edelleenkin pinnallisempi kuin minä ja tykkää laittaitua, mutta sai niin sanotusti elämästä otteen, joten kummasti löytyi heti kiva mies kainaloon, kun oli myös itse sitten kivempi tyyppi. Irtoripset lähti ja muija ei enää ole oranssi. Myös se kulahtanut vetyperoksidi on aina vähän pelottava.

Paljonhan se arvomaailma määrittää, millaisten ihmisten kanssa päätyy yhteen. Ja paljon kertoo arvomaailmasta myös pinnallisuus. Materialismi on normaalia ja siihen jopa yhteiskunta kannustaa, mutta siitä voi kyllä harjoitella eroon tai ainakin pienentää omaa materian tarvetta. Yleensä antaa myös silloin itsestään enemmän "vaimomatsku"-kuvan, kun elämässä on prioriteetit paremmassa järjestyksessä.

Mutta eihän mikään sano, ettet törmäisi johonkin kivaan ihmiseen, jolla samanlainen meininki kuin sulla. Useinpa vaan saattavat olla aika pinnallisia ja miehet varsinkin etsivät paljon kaatoja, koska se kyseisessä elämäntyylissä on ilmeisesti nopeiden autojen lisäksi jotenkin siistiä.

Vaikutat siistiltä tyypiltä ja sanoisin, että et ainakaan ota itseäsi turhan vakavasti noiden vastauksien perusteella, joten olen varma, ettei sinun tarvitse liian kauan sopivaa ehdokasta odotella ;)

Vierailija
13/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:30"]

Ne tekoripset ja vahva rusketus - hävitä ne. Ne kertoo yhteiskuntaluokasta ja maailmankatsomukseta epäedullisia asioita moderniuden puutetta, tiedon puutetta, vakavastiotettavuuden ongelmia.

sitten lue vaika muutama kirja. Ala miettiä sitä mitä olet, osaat ja teet -henkisesti ja käytännöllisesti -  sen sijasta, miltä näytät.

[/quote]

Täytyy kyllä sanoa, että ripisienpidennys sanasta syntyy mielikuva eri suuntiin sojottavista harakanvarpaista, jotka retkottaa silmäkulmien yli liian pitkinä. Omat ripsipidennykseni käyn huollattamassa joka toinen viikko ystävälläni, ja ne ovat tuuheat ja pituudeltaan melko luonnolliset. Eli ei sellaiset kulmakarvoihin ulottuvat kissanviikset mitä tuolla kadulla näkee joka toisella tytöllä :)

Rusketuksesta olen eri mieltä,- keinotekoinen itseruskettava on halvan ja suttuisen näköistä, mutta aito auringosta saatu rusketus on aina kaunis ja terveen näköinen! Enemmän olen huolissani aivan lumiukon valkoisesta ihosta, ei sellainen ole millään kansallisuudella terveen näköistä vaikka pohjoisessa ollaankin.

Kiitos tuosta viimeisestä virkkeestäsi, mutta niin kuin olen edellä maininnut, opiskelen yliopistossa ja harrastan kilpaurheilua töitten lomassa. Sain tekstistäsi sen kuvan, että pidät minua jonkin asteen tyhjäpäisenä bimbona, joka ei osaa muuta kuin tuijottaa peilistä omaa kuvaansa. Luen siis jo kouluni takia melko runsaasti kirjoja, matkustelun takia maailmankuvani on avara. Yhteiskuntaluokalla en tiedä mitä tarkoitat, mutta luulisin, että korkeakoulutettu työssäkäyvä urheilija on varsin "korkeassa yhteiskuntaluokassa", jos noin nyt voi sanoa. Kuulostaa suomalaisittain erikoiselta jaoitella itseään johonkin yheiskunnalliseen luokkaan.

Vierailija
14/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nro 3&13 jatkaa niin siis minä itsekin matkustelen ja pardaan aivan sydämeni kyllyydestä eikä tullut mieleenkään asettua aloilleen ennen kuin tuli mies vastaan, joka tykkää menevästä elämäntyylistä. Muutettiin melko nopeasti yhteen (8kk tapaamisesta), sillä juurikin sen koulun, harrastusten, työn ja kuukausittaisen matkustelin lisäksi ei meinannut riittää aikaa tapaamisille, mutta kyllä hyvää kannatti odottaa. Nyt jo yli muutama vuosi yhteistä taivalta takana ja ollut hienoa aikaa.

Vierailija
15/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sinusta kirjoitustesi perusteella paljon mielenkiintoisemman ja mukavamman kuvan, kuin mitä kuvauksesi ulkonäöstäsi kertoo. En sano, että ripset, rusketus yms tulisi jättää kokonaan, jos niistä pidät todella, mutta kokeile vaikka vain vähentää hiukan. Voit sitten palata vanhaan, jos ei yhtään tunnu omalta jutulta, ei tarvitse muuttaa itseään vain sen takia, kun me täällä niin sanomme. Tällä tavalla varmaan vain viehättäisit muitakin miestyyppejä kuin pleijereitä.

Oma paras ystäväni on hyvinkin kuvauksesi mukainen, ja tiedostaa itsekin, että on vähän halvan näköinen joidenkin mielestä. Tykkää kuitenkin itsestään sellaisena, ja onkin myös sen takia oikein ihana ihminen.

Vierailija
16/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:23"]

Erosin pitkäaikaisesta 4-vuotisesta suhteestani kaksi vuotta sitten, jonka jälkeen ryhdyin melko nopeasti toiseen suhteeseen mikä ei sitten puolta vuotta kauempaa kestänytkään. Tämän suhteen loputtua päätin, että aion pysyä sinkkuna nyt jonkin aikaa ja nauttia yksin olemisesta. Olen matkustellut, tehnyt hullusti töitä, juhlinut, viettänyt aikaa ystävieni kanssa, nauttinut elämästä ja tapaillut paljon miehiä. Nauttinut siis täysillä sinkkuudestani. Yhden illan juttuja on ollut kaksi, täytyyhän sellainenkin kokea, jotta osaa sitten taas arvostaa vakiintumista.

Nyt päästäänkin siis asian ytimeen. Sinkkuilu oli hauskaa jonkin aikaa, mutta nyt, noin vuoden juhlimisen ja hauskanpidon jälkeen olen alkanut taas kaipaamaan jotain vakituisempaa. Ongelmaksi on koitunut, että kukaan ei halua kanssani mitään vakavaa, vaan tuntuu että jokainen mies on ainoastaan seksin perässä. On ollut muutama juttu, jossa olen tapaillut miestä noin kuukauden ja olemme olleet aktiivisesti yhteyksissä, mutta siinä kohtaa kun pitäisi ruveta miettimään haluaako suhteelta mitään, mies ei ole halunnut mitään ''vakavampaa''.

Myönnän, että olen sinkkuvuoteni aikana muuttunut todella flirtiksi ja minun tulisikin hakea sitä ''rauhallisempaa minää'', jotta vakuuttaisin miehen siitä että olen potentiaalinen tyttöystäväehdokas. Olen aina laittautunut ja saan päivittäin kuulla kehuja tuntemattomiltakin ulkonäöstäni. Koen myös olevani loistavaa seuraa ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa ja menestyn kilpaurheilussa. Matkustelen, shoppailen ja vietän muutenkin hyvätasoista elämää, eli ei todellakaan jää ''sosiaalisista normeista'' kiinni.

En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä minun tulisi tehdä, jotta joku mies ajattelisi minusta muutakin kuin hetken hupia... Kuulisin erittäin mielelläni mielipiteitänne ja apuanne. 

[/quote]

miehille tulee rimakauhu tai väärä mielikuva mitä haet.  

mitä näyttävämpi ja tyrkympi niin miehet olettavat että haet ja saat seuraa komeimmilta alfoilta. normaalit eivät viitsi ryhtyä yrittämään, koska se olisi ajanhukkaa 99.9999% todennäköisyydellä. jättävät sinut rauhaan metsästämään niitä nopeimpia ja korkeimmat testotason jääkiekonpelaajia tai muita julkkiksia. 

hakisit hillitymmin jotain korkeakoulutettua normaalia työssäkäyvää miestä. 

t. mies, ÄO parhaassa 1%:ssa 

Vierailija
17/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:19"]

[/quote]

T. AP

[/quote]

katselemasti miehet ovat hedonisteja, jotka eivät tyytyisi edes miss world ehdokkaaseen, koska tavoittena ei ole parisuhde vaan hedonistina nauttia niin monta marjaa kuin mahdollista.  

t. mies 

Vierailija
18/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:58"]

Saan sinusta kirjoitustesi perusteella paljon mielenkiintoisemman ja mukavamman kuvan, kuin mitä kuvauksesi ulkonäöstäsi kertoo. En sano, että ripset, rusketus yms tulisi jättää kokonaan, jos niistä pidät todella, mutta kokeile vaikka vain vähentää hiukan. Voit sitten palata vanhaan, jos ei yhtään tunnu omalta jutulta, ei tarvitse muuttaa itseään vain sen takia, kun me täällä niin sanomme. Tällä tavalla varmaan vain viehättäisit muitakin miestyyppejä kuin pleijereitä.

Oma paras ystäväni on hyvinkin kuvauksesi mukainen, ja tiedostaa itsekin, että on vähän halvan näköinen joidenkin mielestä. Tykkää kuitenkin itsestään sellaisena, ja onkin myös sen takia oikein ihana ihminen.

[/quote]

Henkilö, jolla on pitkät blondit hiukset, ruskettunut iho ja meikkiä naamassa kohtaa paljon ennakkoluuloja pelkästään ulkonäkönsä vuoksi.

Koen kuitenkin itse tietäväni varsin hyvin mikä on halvan näköistä ja mikä ei. En jaksa luetella tähän koko litanjaa, mutta pääpiirteittäin huonokuntoiset kotivärjätyt hiukset, lihakseton, tyylitön, liika puuteri iholla, piirretyt kulmakarvat, tupakanpoltto jne saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään sotkuiselta. Ja niin kuin yllä sanoin, olen materialisti ja minulle ulkonäkö on tärkeä osa minääni. 

Ehkä minun tulisi sitten kuitenkin näyttää "tavallisemmalta", värjäyttää tukka tummemmaksi ja pukeutua pelkkään mustaan, niin poikaystäväehdokkaita alkaisi satelemaan :D 

T. AP

Vierailija
19/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti niin nuori, että monet ikäisesi miehet eivät vielä ole pysyvään parisuhteeseen innokkaita. 

Vierailija
20/22 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika pinnalliselta, se voi olla ongelma. Moni tuntemani mies (itseni mukaan luettuna) on hyvin pinnallinen etsiessään yhden illan viihdykettä, kun taas vakavampaa suhdetta miettiessä muut asiat korostuu. Toisaalta sitä hetken hupia etsiessä on helppo ajatella, että jos se nainenkin on kovin pinnallinen niin ollaan tavallaan samalla sivulla eli ei tule vahingossa aiheutettua mielipahaa vaikkei panoa kummempaa etsikään.

Toinen juttu on se, että jos miehellä on mainetta ja materiaa ja sattuu olemaan vielä kohtuullisen komeakin, niin niitä pitkäripsisiä (teko)ruskettuneita blondeja on oven takana jonoksi asti ja nykyään ainakin pkseudulla se yliopistokoulutuskin on enemminkin sääntö kuin poikkeus, eli sinulla ei varsinaisesti ole mitään kovin ainutlaatuista tarjottavaa ainakaan noilla meriiteillä. 

Matkustelusta ja shoppailusta voi sanoa sen verran, että miehen korvassa tuo helposti kääntyy englanniksi high maintenance. Jos etsisit uutta tyttökaveria jakamaan sen railakkaan sinkkuelämäsi kanssasi, niin sitten nuo voisivat olla ihan myyviä attribuutteja.