Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni värjää hiuksensa selkeästi luonnottoman värisiksi?

Vierailija
02.11.2021 |

Kirkkaanpunainen, pinkki, sininen, vihreä mitä näitä on... Näkyy kilometrin päähän että ihmisen ei kuulu tältä näyttää. Luonnollisemmat sävyt voittavat aina.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katsokaa minua, olen "erilainen".

Vierailija
22/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin ja haluan. Muita kysymyksiä?

Perusteletko muutkin päätöksesi yhtä hyvin?

Perustelin lyhyesti ja ytimekkäästi. Vai olisiko pitänyt kirjoittaa romaani siitä, miksi värjään hiukseni väreillä, joista sinä et pidä?

Minäkin haluaisin ja pystyisin tehdä vaikka ja mitä mutta jätän paljon tekemättä koska ajattelen muitakin.

Eli sinä et uskalla tehdä yhtään mitään omasta mielestäsi kivaa edes itsellesi, koska pelkäät muita ja muiden mielipiteitä? Tuo on kyllä varsin surkeaa. Ihan kuin eläisit umpiossa. Tukan värjääminen (tai lävistykset, tai tatuoinnit, tai vaikka goottilolitaksi pukeutuminen, tai pelkkien verkkareiden käyttäminen jne.) ei kuitenkaan haittaa mitenkään kenenkään elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla todella nuori eikä tunne esim. punk-skeneä jos kuvittelee, että merenneito- tai ponitukat ovat jotenkin "luonnottoman" värisiä... No, parinkymmenen vuoden kuluttua hänkin on kasvanut ja kehittynyt sen verran, että ymmärtää että elää vain kerran, ja että jos elää koko elämänsä vain muiden ehdoilla, se oma ainutkertainen elämä menee hukkaan.

Vierailija
24/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Ne on hiukset, hyvänen aika sentään. Kasvavat.

Mulla ollut tänä vuonna keltaiset, pinkit ja siniset hiukset.

Kirjanpitäjä, N48v

Ai se vastaus? No siksi että lapset saisi hävetä.

Vierailija
25/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska katsokaa minua, olen "erilainen".

Kun tuollaisen "erilaisen" jättää huomiotta, tyypille tulee paha mieli, vaikka hän ihan itseään varten vaan värjäilee :DDDD

Vierailija
26/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun ihmettelen ihmisten tyylivalintoja, muistan pian, että kaikessa ei ole kyse kauneudesta. Minullakin on muiden mielestä rumia vaatteita ja on ollut siilitukka naisena jne. mutta tyylejä on muitakin kuin perusnätti. Kaikki eivät halua olla luonnollisen kauniita, ja sama on monissa kulttuureissa. On venytettyä kaulaa ja hiottuja hampaita yms. Jättisilikonit tai turpeat huulet ovat samaa sarjaa, kantajansa mielestä vain hienot, eivätkä luonnollisen kauniit.

Oma ulkoasu onkin ainoita asioita mihin voi täysin itse vaikuttaa. Omaisuus jota vapaalta ihmiseltä ei koskaan saa pois. Antaa palaa vain, saa ilmaista itseään!

Vierailija
27/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko muutkin päätöksesi yhtä hyvin?

Perustelin lyhyesti ja ytimekkäästi. Vai olisiko pitänyt kirjoittaa romaani siitä, miksi värjään hiukseni väreillä, joista sinä et pidä?

Minäkin haluaisin ja pystyisin tehdä vaikka ja mitä mutta jätän paljon tekemättä koska ajattelen muitakin.

Eli sinä et uskalla tehdä yhtään mitään omasta mielestäsi kivaa edes itsellesi, koska pelkäät muita ja muiden mielipiteitä? Tuo on kyllä varsin surkeaa. Ihan kuin eläisit umpiossa. Tukan värjääminen (tai lävistykset, tai tatuoinnit, tai vaikka goottilolitaksi pukeutuminen, tai pelkkien verkkareiden käyttäminen jne.) ei kuitenkaan haittaa mitenkään kenenkään elämää.

Ei toki. Onneksi tykkään asioista jotka eivät juuri ihmisten silmiä ainakaan ärsytä.

Vierailija
28/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai luonnollisuus voi olla yksi tavoite, mutta kaikki eivät tavoittele ulkonässään luonnollisuutta.

Vierailija
29/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä etenkin kun suhrattu itse kotivärillä. Ja ei edes ymmärretä ylläpitää sitä väriä kunnollisilla hoitotuotteilla. Tuollainen shokkiväri vaatii erityistä huolenpitoa ja säännöllisiä kampaamokäyntejä että pysyy edes hyvän näköisenä. Harvoille oikeasti sopii.

Vierailija
30/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia.

Vierailija
31/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitatko Sannia?

Vierailija
32/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tynnyrissä kasvaneet luulevat että erikoisempia tyylejä on vain ihmisillä jotka eivät menesty missään? Miten teidän tajuntaanne mahtuu esim. äärimmäisen lahjakas Finlandia-palkittu gootti, jolla on värjätyt rastat, herravarjele.

Vierailija
33/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva että on myös tyylikkäitä naisia joilla on itsetuntoa käyttää säväyttäviä värejä- toki tyylillä, eikä sillä meinata jannikabee-wannabeetä sieltä lähiön nurkilta joilla on vanha saksalainen farkku-auto johon kannetaan lidlistä tölkkejä ja pitsaa tanakan kollareissa viihtyvän partajätkän kanssa.

Luonnollinen meikötön nainen on se ihan vaativin nirppis noin yleensä vaatii että löytyy sellainen mies joka sitten ei katsele meikatumpia tulevaisuudessakaan.

Vierailija
34/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai luonnollisuus voi olla yksi tavoite, mutta kaikki eivät tavoittele ulkonässään luonnollisuutta.

Senkö takia tatuoinnit ja lävistykset ovat tietyissä piireissä suosittuja?

Vierailija
35/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään väreistä ja olen jo 20 vuotta tehnyt näin. Näytän mielestäni tylsältä kun hiukset ovat blondit/ruskeat/mustat. Kirkas väri taas hymyilyttää aina peiliin katsoessa ja tuo iloa jokaiseen päivääni kun oma peilikuva miellyttää. Jos tällä valinnalla karkotan ihmisiä joilla on tarve arvostella toisten tyylivalintoja niin hyvä vaan :) En minä ainakaan mene Internetiin arvostelemaan muita.

Vierailija
36/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläki kaupungin keskushallinnossa eräällä muijalla pinkit lyhyehköt hiukset.

Ei hän mitenkään juntilta tai tyhmältä vaikuta.

Vierailija
37/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi pinkit, siniset ja vihreät hiukset kielivät välittömästi, että henkilö on alempaa laatua.

Kokovartaloghettoleimat toinen varma kastimerkki.

Vierailija
38/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Ne on hiukset, hyvänen aika sentään. Kasvavat.

Mulla ollut tänä vuonna keltaiset, pinkit ja siniset hiukset.

Kirjanpitäjä, N48v

Ai se vastaus? No siksi että lapset saisi hävetä.

Sulla on tähän asti paras perustelu. Arvostan :)

Vierailija
39/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että paholaisen merkki on joku tatuointi, jonka helposti ymmärtää sellaiseksi? Ei paholainen niin tyhmä ole. Luonnoton hiusväri on paljon ovelampi tapa ottaa paholaisen merkki itselleen. Yksikään Jeesukseen uskova ei värjää hiuksiaan siniseksi ellei oikeasti palvo paholaista.

Vierailija
40/54 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonnollisuuden linjalle lähetään, niin hiusten pesu tai vaatteiden käyttäminen ei ole luonnollista.