Näytän ikäistäni vanhemmalta, muita?
Enkä edes yritä mummoutua! Vanhuus vain valitsi minut uhrikseen aiemmin kuin olisi tarvinnut..
En tiedä mikä tarkalleen ottaen tekee minusta niin kulahtaneen, mutta harmaa ja kuiva iho, kestoväsymys naamalla ja tanttamainen runko ei kyllä yhtään auta.
Ärsyttää suoraan sanottuna kun kaikki tuntuvat vain olevan vähintään 10 vuotta ikäänsä nuoremman näköisiä niin freesejä hehkuvan ihonsa kanssa. Itse olisin onneni kukkuloilla jos näyttäisin edes ikäiseltäni.
Älkääkä edes ehdottako nuorekkaasti pukeutumista! Sitten näytän vain tantalta joka yrittää olla ikäistään nuorempi..
Kommentit (3)
En ole liiemmin pohtinut näytänkö vanhemmalta vai nuoremmalta. Miten tämä asia häiritsee sinua, onko siitä jotain haittaa?
Tällä palstalla on paljon sellaisia aloituksia, missä kehutaan nuorekkuudella. En välttämättä ymmärrä pointtia miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. En esimerkiksi itse halua näyttää nuoremmalta. Vanhemmalta näyttämiselle on joku pointti takana, mikä se on? Miksi ikä on tärkeä? Itselleni se ei ole kovin tärkeä ihmisissä. Henkinen ikä ja fiksuus ei katso fyysistä ikää, ja henkinen ikä on ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
En ole liiemmin pohtinut näytänkö vanhemmalta vai nuoremmalta. Miten tämä asia häiritsee sinua, onko siitä jotain haittaa?
Tällä palstalla on paljon sellaisia aloituksia, missä kehutaan nuorekkuudella. En välttämättä ymmärrä pointtia miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. En esimerkiksi itse halua näyttää nuoremmalta. Vanhemmalta näyttämiselle on joku pointti takana, mikä se on? Miksi ikä on tärkeä? Itselleni se ei ole kovin tärkeä ihmisissä. Henkinen ikä ja fiksuus ei katso fyysistä ikää, ja henkinen ikä on ratkaiseva.
Ps. henkinen ikä tarkoittaa vanhuutta ja viisautta. Jotkut eivät siihen pääse ikinä, mutta pointtini oli, että vanhempi ihminen on potentiaalisesti positiivinen eikä negatiivinen asia.
Minä olen aina näyttänyt ikäistäni vanemmalta. Olen nuoresta asti ollut isokokoinen ja notkunut normipainon ylärajalla. Ylipainoinen kolmikymppisestä eteenpäin.