Minkä värinen hääpuku vastaisi siveyttäsi?
En voisi mennä naimisiin valkoisessa, koska en ole neitsyt. En ole myöskään nainut urakalla, joten kirkkaan punainen ei kävisi. Ehkä vaaleansininen? Olen maannut vain kolmen miehen kanssa, jokaisen kanssa vain kerran.
Kommentit (35)
Alasti ja maalattuna sateenkaaren väreillä varmaan.
Ehkä vaaleanpunainen tai vaalean keltainen. Seksikumppaneiden määrä on kolme, koskaan en ole pettänyt ja olin elämäni ekat 40 vuotta aseksuaali. Nyt saman miehen kanssa 8 vuotta.
Keltainen olisi iloinen väri. Ei herätä tunteita viattomuudesta eikä tuhmuudesta.
Musta ehdottomasti. Olen himokas neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:36"]Alasti ja maalattuna sateenkaaren väreillä varmaan.
[/quote]
Varmaan kellertävä vaaleanvihreä olisi sopiva. Olen ainoastaa yhden ihmisen kanssa ollut, nykyisen. Ja mun tunteet sitä kohtaan on kuin rauhaisa keväinen aamu Auringon ensisäteiden osuessa kasvoille – siksi tuo väri.
Eikös silloin täydy pukeutua punaiseen, jos on maannut sulhasen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:40"]Varmaan kellertävä vaaleanvihreä olisi sopiva. Olen ainoastaa yhden ihmisen kanssa ollut, nykyisen. Ja mun tunteet sitä kohtaan on kuin rauhaisa keväinen aamu Auringon ensisäteiden osuessa kasvoille – siksi tuo väri.
[/quote]
Kuulostaa ihanalta. Ap
Kun menin naimisiin mulla oli violetti puku, takana oli aviomieheni kanssa seurustelua 3 vuotta, ja sitä ennen exavomiehen kanssa susiparina elämistä n. 8 vuotta, ja yksi lapsi. Nyt on pari lasta lisää, mutta seksikumppaneiden määrä edelleen se 2, ja siinä se varmasti tulee pysymäänkin lopunikää.
Vaaleanpunainen puku, koska se sopisi kiinteisiin imettämättömiin rintoihini ja niiden neitseelliseen vaaleanpunaiseen nännien väriin :) Olen ollut seksuaalisesti aktiivinen vain miesten kanssa joiden kanssa olen ollut kihloissa (2 krt) joten melkein neitsyt nykynaisiin verrattuna ;)
Leopardikuvioinen vartalonmyötäinen koska olen tyylitajiinen puumanainen joka vikittelee nuorempia miehiä pauloihinsa :-D
Valkoinen. Olen 20 vuotta ja neitsyt. Mulla ei ole kiire.
Violetin ja mustan sekoitus, kuin tummaksi hakattua lihaa..
No ei ainakaan valkoinen. Enkä muutenkaan olisi halunnut valkoista. Oli pienet häät ja hillityn värinen pitkä puku. Kaunis puku ja kampaus. Sopi mulle. Viihdyin siinä.
Minä olisi sulaa kultaa. Kokenut, nähnyt, pehmeä ja hyvä, lämmin ja syvä, aikunen ja kaunis nainen, ja ikuisesti ihana omalle miehelleni elämän loppuun asti.
Kun menin ensimmäisen kerran naimisiin, ylläni oli viininpunainen puku.
;)
Toista kertaa en ole menossa naimisiin oikeassa elämässä, mutta jos menisin laittaisin ylleni helmenharmaan mekon.