Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomapäivät ja yksityisen sosiaalian tes..?

Vierailija
12.01.2015 |

Kun lähihoitajana teen 38 tuntista työviikkoa kolmivuorotyötä (myös vkl.) ja olen ollut työnantajan palveluksessa 2 vuotta.

Montako vuosilomapäivää vähenee yhtä kokonaista viikkoa kohden, 5 vai 6 päivää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:31"]

Meillä taas on sitten paikalliseen kunnalliseen verrattuna etuna, että saadaan kerätä ylityöt. Mukava lisä viiden viikon kesälomaan kun laittaa ylityövapaat. Parempi palkka kyllä kelpaisi

[/quote]

Meillä ei taas saa tehdä ylitöitä. Jos joskus joutuu tekemään, niin pakko pitää vapaana kuluvan listan aikana. Jos ei onnistu, niin saa rahana.

T:Ap

Vierailija
22/25 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:31"]

Meillä taas on sitten paikalliseen kunnalliseen verrattuna etuna, että saadaan kerätä ylityöt. Mukava lisä viiden viikon kesälomaan kun laittaa ylityövapaat. Parempi palkka kyllä kelpaisi

[/quote]

No ei mikään tes tai laki estä myöskään julkisella puolella keräämästä tunteja ja pitämästä niitä vapaana. Itse pidin toissa vuonna lomien lisäksi kertyneitä tunteja ja olin 10 viikkoa lomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:31"]

[/quote]

No ei mikään tes tai laki estä myöskään julkisella puolella keräämästä tunteja ja pitämästä niitä vapaana. Itse pidin toissa vuonna lomien lisäksi kertyneitä tunteja ja olin 10 viikkoa lomalla.
[/quote] eipä meillä ainakaan saa tehdä. Mikä kaupunki?

Vierailija
24/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:31"]

eipä meillä ainakaan saa tehdä. Mikä kaupunki?

Missä noin voi tehdä?? Lähen sinne heti töihin ja saan kunnon lomatki joskus!

Vierailija
25/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivät ovat vuosilomapäiviä. Ja arkipäiviä ovat maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan