Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko aidoista hiuksista tehdyn pidennyksen?

Vierailija
12.01.2015 |

Kun huomioidaan mistä hiukset tulevat. Halvoista maista, joissa naiset ovat pakotettuja myymään hiuksetkin päästään. Niissä maissa lyhyet hiukset ovat naisille nöyryytys. Esim. Intiassa naiselle saatetaan kostaa ajelemalla sen hiukset pois. Olen myös lukenut, että hiuksista maksetaan niin paljon, että naisten kimppuun on hyökätty ja viety hiukset.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:25"]

Mulla on useammatkin klipsipidennykset. Syön muuten myös suklaata. Te varmaan ette?

[/quote]

Kenen päästä se sun syömä suklaa on leikattu?

Vierailija
22/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:25"]Mulla on useammatkin klipsipidennykset. Syön muuten myös suklaata. Te varmaan ette?
[/quote]

Kuinka suklaa ja tekohiukset kuuluvat yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:09"]

Täh? Eikö se ole hyvä että saavat jostain rahaa ostaa ruokaa, hiukset ovat vain hiuksia? Ne kasvaa takaisin. Ymmärrän tuon kuolleet karvat pointin kyllä.

[/quote]

Intiassa naisille pitkät hiukset ovat todella tärkeät, tärkeämmät kuin sinulle koskaan tulee olemaankaan. He uhraavat nämä hiuksensa temppelissä, eli antavat hyvin merkittävän uhrilahjan. Munkit sitten myyvät nuo uhrilahjaksi tarkoitetut hiukset eteenpäin.

Osa hiuksista saadaan kaatopaikoilta, joissa köyhät, pääasiassa lapset, tonkivat hiustuppoja jätteen,myös kaikenlaisten myrkkyjen, seasta. Siis Intiassa.

Hiuksia tulee myös Venäjältä ja Romaniasta, niiltä kaikkein köyhimmiltä. Eivät naiset niistä juurikaan rahaa saa. Myös heillä on naisellisia ajatuksia siitä, kuinka hiukset ovat naisen kruunu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi