oliko sulla ekalla kerralla lakanat veressä
Kommentit (31)
Ei ollut verta mutta oksennusta oli sängyssä ja lattialla.
En ymmärrä tyttöjä/naisia joille on ok revityttää ne "kalvonsa" jonkun munalla ekalla kerralla. Ettekö tosiaankaan ennen ekaa kertaa tutustuneet tavaraanne ja tyydyttäneet itseänne sormilla ja jollain lelulla? Itse ainakin toimin noin, eikä siellä kyllä mitään kalvoja ollutkaan eikä verta tullut.
Tuli ja sattu niin prkeleesti. Etelässä jonkun englantilaisen hotellihuoneessa. Ei sen kalu ees mahtunu mun sisälle mut kalvot meni vissiin sit ku sormetti niin rajusti. Onneks ei tarvi pelätä et törmäis jossai, hiuka nolo kokemus.
Ei kaikilla ole mitään immenkalvoa... miehet varmaan helposti kuvittelee immenkalvon sellaiseksi, että koko emätin on jotenkin ummessa ennen kuin se puhkaistaan tms. mutta yleensä immenkalvo on vain osittainen ja se voi siitä sitten yhdyntöjen myötä antaa periksi ilman mitään verenvuodatusta. Itselläni oli epämukavan tiukka tuo emättimensuu, niin että yhdyntä tuntui ekoilla kerroilla ihan mahdottoman hankalalta ja kivuliaalta. Silloin kun nuori oli, niin ei edes ymmärtänyt että jotakin liukastettakin olisi voinut käyttää, niin itse sitten kerran väkisin, muistaakseni deodoranttipullolla, aiheutin pienen repeämän siihen emättimen suulle niin tämän jälkeen homma helpottui...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 15:27"]
En ymmärrä tyttöjä/naisia joille on ok revityttää ne "kalvonsa" jonkun munalla ekalla kerralla. Ettekö tosiaankaan ennen ekaa kertaa tutustuneet tavaraanne ja tyydyttäneet itseänne sormilla ja jollain lelulla? Itse ainakin toimin noin, eikä siellä kyllä mitään kalvoja ollutkaan eikä verta tullut.
[/quote]
Jos ne harjoittelee islamilaisia tapoja, että anoppi tarkistaa hääyön jälkeen onko lakanat veressä :D
Ei tullut verta. Poika oli jo tätä ennen pilluani sormettanut jne. että ehkä se immenkalvo puhkes sit siinä, en tiiä...
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:52"]
Ei kaikilla ole mitään immenkalvoa... miehet varmaan helposti kuvittelee immenkalvon sellaiseksi, että koko emätin on jotenkin ummessa ennen kuin se puhkaistaan tms. mutta yleensä immenkalvo on vain osittainen ja se voi siitä sitten yhdyntöjen myötä antaa periksi ilman mitään verenvuodatusta. Itselläni oli epämukavan tiukka tuo emättimensuu, niin että yhdyntä tuntui ekoilla kerroilla ihan mahdottoman hankalalta ja kivuliaalta. Silloin kun nuori oli, niin ei edes ymmärtänyt että jotakin liukastettakin olisi voinut käyttää, niin itse sitten kerran väkisin, muistaakseni deodoranttipullolla, aiheutin pienen repeämän siihen emättimen suulle niin tämän jälkeen homma helpottui...
[/quote]
Ei tosiaan kovin yllättävää jos miehillä on outoja käsityksiä immekalvosta tai puuttuvia tietoja, mutta pelottavaa on että naisilla itsellään näyttää olevan niin heikot tiedot omasta kehostaan. Tälläkin palstalla on naisia jotka eivät tiedä että suurimmalla osalla naisista immekalvo on jo venynyt ennen ensimmäistä yhdyntäkertaa niin ettei siihen tule repeymiä. Niin ei ollut ennen vanhaan kun naiset liikkuivat vähemmän, mutta nykyään harrasteliikunnan lisääntymisen myötä on tavallista että se immekalvo on jo venynyt niin ettei sitä huomaa. Ja se immekalvoo nimenomaan venyy, ei "poksahda". Englanninkielinen lause "pop one's cherry" on siis täysin naurettava. Immekalvo voi myös palautua jos seksiä ei harrasta pitkään aikaan. Se ns. "kiristyy" takaisin jos sitä ei venytetä.
Heh... :) Olen näemmä harvinaisen tynnyrissä kasvanut, koska minulla tuli verta, ja ensimmäinen ajatukseni luonnollisesti siis oli: "Hitsi, menkat!". Ja sitten aamulla heitin rivakasti peiton lakanan päälle ja olin kuin en olisikaan. Enkä kyllä ajatellut sitäkään, että se voisi aluksi sattua niin tolkuttomasti... Loogisesti vain ajatteli, että sinnehän se vain sujahtaa. Eikä todellakaan sujahtanut.
Innolla odottaen seuraavia älynväläyksiä. :D
Juu ei tullut meiläkään verta, kipua eikä nautintoa emännälle. Nautinnot tulivat sitten myöhemmin. Kuitenkin sen kerran jälkeen oli mahdollisuus vaihtaa siteet tampooniin.