oliko sulla ekalla kerralla lakanat veressä
Kommentit (31)
Ei ollut..ei tullut eka kerralla oltua edes sängyssä.
Ei. En tiedä onko immenkalvoni puhjennut jo joskus aiemmin ennen ekaa kertaa, mutta en koskaan yhdynnöissä ole havainnut että mitään olisi "poksahtanut".
Tuli verisiä viiruja ja poikakaverin kulli veressä. Juu jo oli kortsu. Laitoin yöksi pikkuhousunsuojan.
Silloinen paras kaveri vuosi verta enemmän, ehti patjaan imeytyä läntti.
Ei, puhjennut oli jo esiteininä urheillessa ja tiesin sen itsekkin niin en edes miettinyt asiaa
Emme olleet sängyssä vaan auton takapenkillä. Ei mitään tietoa tuliko penkille verta mut alkkareissa oli verta kun menin kotiin.
Ei tullut. Olikohan gyne rikkonut sen kohdunsuun haavauman poltossa. Silloin tuli verta. Törkeää, ettei varonut tai tiedottanut asiasta.
Tuli vähän vain kun kävin pissalla sen jälkeen. Seuraavana päivänä valuikin pikkuhousun suojaan koko päivän vähän runsaammin.
En tiedä, koska Thaimaalaisessa bungalowissa oli niin pimeää.
Ei. Koska pantiin datsun 100A takapenkillä.
Ei tullut verta ollenkaan, eikä edes sattunut.
Ei tullut verta. Mä luulen et aika moni tyttö on käyttänyt esim. tamponia ennen neitsyyden menettämistä.
Ei ollut, mutta pikkareihin tuli jälkeenpäin.
Tuli, aika iso määrä. Sattuikin niin perhanasti.
Ei tullut. Parina seuraavana päivänä holahti vähän verta aina pissalla käydessäni. Muuten ei mitään.
Ei ollut, ei edes olisi voinut, koska immenkalvoni oli hajonnut jo 13vuotiaana, kun putosin pyörän tangolle (ajoin poikien pyörällä).
Ei tullut. Eikä immenkalvo ole puhjennut sitä ennenkään masturboidessa tai tamponia laittaessa. En tiiä sitten, onko se vaan vetäytyny reunoille vai mitä ihmettä. Ei oo verta tullu vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:21"]
Ei. Koska pantiin datsun 100A takapenkillä.
[/quote]
Paljonko autolla oli ajettu?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:25"]
Ei tullut verta. Mä luulen et aika moni tyttö on käyttänyt esim. tamponia ennen neitsyyden menettämistä.
[/quote]
Tai istunut vauvana tutin päälle
Ei. Eka kerta ei tapahtunut sängyssä (ei oikeastaan millään pehmeällä alustalla). Eikä kyllä muutenkaan tullut verta.