"Helsinki linjasi: lihansyönti loppuu kaupungin tilaisuuksissa"
Jee, suomen ruokakulttuuri ja kerttisten käyttö on menossa huippu hyvään suuntaan , i am very happyy!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6556111d-4369-4bb7-aaf0-9a6600f830ac
Kommentit (1030)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuon ottaa käyttöön myös kouluissa?
Kannatetaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin aion poikotoida kaikkia Helsingin kaupungin kokouksia!
Minä myös!
Vierailija kirjoitti:
Ja Argentiinassa on 52 miljoonaa nautaa pihvilihaksi, mutta ei hätää, Helsinki pelastaa taas maailman!
Voi voi, mikä typerys!
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala. Kyllä on köyhäksi mennyt Suomen pääkaupunki, kun ei enää edes kahvimaitoa voi ihmisille tarjota. Ihan hävettää suorastaan. Kyllä siinä vaiheessa menee liian fanaattiseksi, jos kahviinkin pitäisi jotain kasvirasvalitkua laittaa. Mikä vimma kasvishörhöillä on pakottaa kaikki muutkin noudattamaan omaa ideologiaansa, kahvimaitoa myöten???
Kaurakerma ois parempi.
No mitä heleveetiä? Ei tuolla ole muuta vaikutusta kuin se, että sekasyöjiä viiduttaa
Miksi joku ylipäänsä käyttää maitoa kahvissa? Minä juon mustana.
Keitä nämä marisijat oikein on, kaupungin luottamushenkilöitäkö, itselleni kaupunkilaisena asialla ei ole mitään merkitystä koska eihän semmoisia tilaisuuksia ole jossa jotain tarjottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä, että kahvimaidoksi tulee kauramaito. Kahvi maistuu silloin pahalle.
Tätä minäkään en oikein ymmärrä. Kauramaidon ilmastoystävällisyys lehmän maitoon verrattuna on kovin kyseenalainen, varsinkin kun suuri osa kauramaidosta suomen kaupoissa ei ole kotimaista
Maailma pelastuu kun kahvin sekaan kaadetaan kauramaitoa Helsingissä! Todella törkeää.
Americano kirjoitti:
Miksi joku ylipäänsä käyttää maitoa kahvissa? Minä juon mustana.
Kahvihan itsessään on niin ilmastoystävällistä
Eiku
Vierailija kirjoitti:
Missä HELLsinki siellä ongelma, vain hesalainen "päättäjä" haluaa päättää mitä ihminen saa syödä
Päätös syrjii miehiä. Miehillä on naisia suurempi energiantarve.
Vierailija kirjoitti:
Oon eräässä toisessa kaupungissa töissä, asiantuntijahommissa ja usein joudun järjestämään kokouksia. Niitä voi olla kolmekin päivässä ja vain viiden minuutin tauko välissä. Ohje on että tarjoa asiakkaille kahvit. Meillä ei kuitenkaan ole mitään mistä tilata kahveja vaan ne pitää itse keittää ja laittaa tarjolle ja viedä sinne neukkariin. Tähän ei ole varattu käytännössä yhtään aikaa vaan se hoituu niin että neukkarin kaapissa on aina pino kertismukeja ha kertislusikoita ja pieniä maitotetroja ja kahvihuoneen kahvinkeittimestä äkkiä napataan sumppipannu käteen ja juostaan neukkariin ja kaadetaan se jahvi kertismukeihin. Kun seuraava paltsu alkaa niin toivotaan että joku on sattunu kahvihuoneessa taas keittämään kahvia.
Kiinnostaisi miten tämä hoituu kun kertisastiat kielletään. Kuka hankkii ne posliinit tilalle, kuka ne kuljettaa neukkariin, kuka vie tiskiin, kuka tiskaa, kuka tuo minuutissa uudet puhtaat tilalle. Ei meillä mitään sihteeriä ole sitä hoitamaan.
Käytätte samoja kuppeja koko päivän. Ei pidä olla turhantarkka. Säästyy vettä ja pesuainettakin. Luonto kiittää!
Vierailija kirjoitti:
Maailma pelastuu kun kahvin sekaan kaadetaan kauramaitoa Helsingissä! Todella törkeää.
Kyllä se pelastuu, kun kaupunki käyttää reilun kaupan kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Kaverihan on tosi "terveen" näköinen.
Eivät vihervassarit ole kaikkea kieltämässä. Kannabis ja huumeet sallitaan pian! Suomi pelastuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä HELLsinki siellä ongelma, vain hesalainen "päättäjä" haluaa päättää mitä ihminen saa syödä
Päätös syrjii miehiä. Miehillä on naisia suurempi energiantarve.
Ei Helsingissä niiden energiatarpeella ole eroa. Ei sieltä löydy tukkijätkiä tai muita kunnon ruumiillisen työn tekijöitä.
Ei kun metvurstitanko povitaskuun kahvimaidon kera.
Sitten ollaan jännän äärellä, jos tuota joku yrittää estää.