Lue keskustelun säännöt.
Hyi paneskelua eka treffeillä :(
12.01.2015 |
Ensitreffit alttarilla -pareilla heti yhteinen hääyö
Kommentit (2)
Pakko kai se on jos kyseessä hääyö :DD
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu ehkä ei pantais jos minä olisin kyseessä :(