Lue keskustelun säännöt.
Miksi on niin paljon köyhiä?
Kommentit (3)
Vaikka mediassa sitkeästi käytetään sanaa taantuma, on Suomi nyt lamassa, ja tämä tulee olemaan pahempi kuin edellinen lama oli.
Osalla on tietysti elämänhallintaongelmia, mutta ihan tavallisiltakin ihmisiltä on rahat lopussa, kun hinnat nousevat mutta palkat eivät, ja useilla ihmisillä ei ole töitä lainkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Köyhiltä varmaan puuttuu rahaa. Ehkä ovat tyhmästi tuhlanneet.
En tiedä. Itse olen rikas eikä haittaa jos joku on köyhä.