Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukahtaa kesken riitelyn

Vierailija
12.01.2015 |

Että menee hermo miehen tapaan käydä rauhassa unille kesken riitelyn! Jos illalla on ollut erimielisyyttä, pientä tai suurta ei sen väliä, ja selvittelemme asiaa sängyssä ja sanon jotain mikä ei miellytä miestä - hän kääntää kylkeä ja alkaa minuutin parin sisään kuorsaamaan! Itse kihisen kiukusta vieressä eikä unesta tietoakaan. Haluaisin selvittää asiat ennen nukkumaan menoa mutta useimmiten se jää kesken sattuneesta syystä. Joskus hipsin sohvalle rauhoittumaan ja nukkumaan, ja aamullakos mies on ihmeissään ja äkäinen kun en vieressä voinut nukkua. Itse en tajua, miten joku voi nukahtaa kesken asioiden selvittämisen???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Vierailija
2/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi. Jos se asia on sellainen joka suututtaa vain sua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvähän se, että miestä ei vaan kiinnosta. Ärsyttää vaan kun kärpäsistäkin kasvaa härkäsiä, kun musta tuntuu että mun harmituksia ei oteta vakavasti. Miksi minunkaan silloin pitäisi olla kiinnostunut miehen asioista? Ap

Vierailija
4/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen sama asia täällä. Plus tuo mörkö vielä pihtaa, mikä on omiaan nostamaan stressiä ja ahdistusta ja kelpaamattomuuden tunteita ja siihen päälle vielä tämä, että yksi urvahtaa kesken riitojen tai keskustelujen tajuttomaksi. Noh, enää pari vuotta ja pääsen takaisin töihin lasten luota ja voin laittaa tuon pihtaavan unikeon pihalle...

Vierailija
5/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoina hetkinä minullakin samoja ajatuksia kuin sinulla, 5. Sitten kun pääsen kotoa takaisin töihin... Miehellä on muutenkin tapana jättää minut huomiotta, esim. jättää kommentoimatta keskustelunavauksiini ja vaihtaa puheenaihetta. Eikä edes itse tajua tekevänsä niin! Ap

Vierailija
6/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia oli miehen mielestä jo selvitetty, mutta sinä riitelykeskeisenä ihmisenä olisit halunnut venyttää omaa huviasi miehen yöunien kustannuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pois, kun rupeat riitelemään. Ei ukko nukahda, kun ne luulee saavansa heti kun vilauttaa. Riidan päätteeksi vaatteet päälle ja ilmoitus ettei tipu.

Vierailija
8/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveä känkkäränkkä. Rauhoitu hetkeksi ja keskustele sitten aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riitelette? Ajanhukkaa minusta ja jättää vain pahan mielen.

Vierailija
10/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa, nyt rauhoittuneena oma käytös tuntuu tosi kurjalta miestä kohtaan. Kasvun paikka siis itsellä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihan älyttömästi sängyssä/nukkumaan mennessä riitelyä. Jatketaan aamulla, haluan nukkua. Voisin ja teenkin kuten ap:n mies. Ei riitelyä enää sängyssä.

Vierailija
12/22 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee usein ohi mitä nalkuttaja sanoo, koska yksinkertaisesti hänen "joka päiväiset" ongelmansa ei minua liiemmin kiinnosta! Tästä on vielä jäänyt ankara jälki tauti mistä johtuen menee puolet hänen ihan perus keskustelun aloituksistakin menevät toisesta sisään ja toisesta ulos!.. Ymmärrän kyllä, että jokaisella on asioita sydämellä, mutta vaikuttaa siltä, että niitä ei edes ole itse mietitty loppuun saakka kun pään aukominen jo alkaa. Jälkeenpäin on vielä harmissaan siitä, että aloitti taas pikkuriidan, mutta alkaa välillä loppumaan itselläkin pelimerkit, kun joka päivä saa kuulla millon mistäkin pikku jutusta, jolla ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään!

 

m25m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja suutun kyllä jos vaimo alkaa vääntää jotain vielä sängyssä. Mielestäni pitää osata joitain käytöstapoja ja yksi niistä on että sängyssä ennen nukkumaan menoa ei riidellä. Riidat pitää hoitaa muulloin. Olen asiasta vaimolle kyllä sanonutkin. Mielestäni hän ei ole sisäsiisti jos estää nukkumaan menon. .. Väsyneenä riiteleminen on muutenkin kyseenalaista.. Agressio nousee. Tulee ylivirkeä olo. Riitely kestää ja kestää. Nukkumaan meno viivästyy. Seuraavana päivänä asiat ovat huonommin. Onneksi vaimo on tämän ymmärtänyt.

Vierailija
14/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa ettei makkarissa saa riidellä. Ei ole kiva jos et saa unta. Riitelyn ja miehen töksähtämisen sijaan, mies keskustelkoot. Juoko? Ei riitapeikon kanssa viitsi olla parisuhteessa. Jo on rajansa. Etsit mielenrauhaa ja iloa elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin?

Vierailija
16/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä yhä useammat miehet ymmärtävät nykyään oman parhaansa ja seurustelevat vain miesten kesken. Naiset ovat sietämättömiä.

Vierailija
17/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko joka päivä samoista asioista jotka eivät edes liity mieheen? Puolisoni nimittäin valittaa töistään joka päivä, samat valitukset, kun ehdotan jotakin niin tyrmää sen ja jatkaa valittamista. Joka ikinen päivä nyt 6kk. Olen lopettanut vastaamisen ja suuttuu nyt siitä. Olen muutaman kerran sanonut että en voi asiaa ratkaista ja että olen jo monta kertaa luetellut ideani ja en keksi uusia vaikka siitä joka päivä inttää. En vaan jaksa. 

Vierailija
18/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette oikeassa, nyt rauhoittuneena oma käytös tuntuu tosi kurjalta miestä kohtaan. Kasvun paikka siis itsellä! Ap

Olin samanlainen kuin sinä, asiat piti selvittää ennen nukkumaanmenoa. Mutta elämä ja ihmisen mieli on sellainen että se ei aina tyynny kertaselvittelyllä. Välillä on oikeasti parempi jättää asia sillensä muutamaksi tunniksi, kerkiää miettiä ja puhua harkitummin. Huonompi jos menee yön yli mutta yötä vasten selvittely ei välttämättä ole sen parempi. Opittu on, niin ja erottu.

Vierailija
19/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viddu mikä ukko =DD

Vierailija
20/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyli lopettaa riitely, heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme