Lue keskustelun säännöt.
Yhteiskunnan varoja säästäneelle hoitajalle pitäisi antaa kunnon palkinto
12.01.2015 |
http://www.hs.fi/politiikka/a1420946161489
Tälle arjen järjenkäyttäjälle ja vapaaehtoiselle ideoijalle ("vaikkei olisi ollut edes pakko, ei kuulunut hänen tehtäviinsä") pitäisi saada kunnon palkinto. On niin isoista summista kysymys.
Tämä Seija Paavilainen ansaitsisi vaikkapa palkankorotuksen tästä esimerkillisestä toiminnasta tai sitten ehkäpä pitäisi antaa kutsu Linnaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla