Joulukiloista eroon
Suosittele tehokasta dieettiä minulle! 6 kilon painonpudotus olis tavoitteena, en oo koskaan kokeillut mitään dieettejä... Mikä tehoaa oikeasti?
Kommentit (10)
Mulla neljä kiloa. Suunnitelma on pomminvarma: syön vähemmän kuin kulutan. :)
Mun mielestä dieetit ei toimi. Dieetin aikana ajattelee pelkkää syömistä (laskee, mittaa ja punnitsee), sitten kun on päästy toivottuun painoon koko asia unohtuu ja kilot tulee takaisin.
Mun joulukilot lähtee kun palaan normaaliin syömiseen, eli makeat pois, yösyömiset ja napsimiset pois. Lisään hyötyliikuntaa jonkun verran, hissin sijasta rappuset, en hyppää bussiin lähimmältä pysäkiltä vaan vasta seuraavalta jne. Voin käyttää aivojani muuhun kuin syömisen ajattelemiseen ja kilot karisevat. Tämä "dieetti" on toiminut jo vuosia. Joulukiloja tulee n. 2-4.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:00"]Siis, paljonko lihosit jouluna??
[/quote]
En oo tehnyt noin tarkkoja muistiinpanoja, että pystyisin tuohon vastaamaan. Tavoite on 6kg pois. T: ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:01"]Go fat toimii, mutta rahka ja raejuusto alkaa ällöttää
[/quote]
Mitä Go fat on?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:00"]Mulla neljä kiloa. Suunnitelma on pomminvarma: syön vähemmän kuin kulutan. :)
[/quote]
Lasketko jollain laskurilla vai miten arvioit että syöt vähemmän kuin kulutat?
http://www.lily.fi/blogit/elama-remonttiin/nyt-alkaa-oman-elamani-remontti
lisäravinteita ei välttämättä tarvitse
Kulutat enemmän kuin syöt.