Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukiloista eroon

Vierailija
29.12.2014 |

Suosittele tehokasta dieettiä minulle! 6 kilon painonpudotus olis tavoitteena, en oo koskaan kokeillut mitään dieettejä... Mikä tehoaa oikeasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutat enemmän kuin syöt.

Vierailija
2/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, paljonko lihosit jouluna??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljä kiloa. Suunnitelma on pomminvarma: syön vähemmän kuin kulutan. :)

Vierailija
4/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go fat toimii, mutta rahka ja raejuusto alkaa ällöttää

Vierailija
5/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä dieetit ei toimi. Dieetin aikana ajattelee pelkkää syömistä (laskee, mittaa ja punnitsee), sitten kun on päästy toivottuun painoon koko asia unohtuu ja kilot tulee takaisin. 

Mun joulukilot lähtee kun palaan normaaliin syömiseen, eli makeat pois, yösyömiset ja napsimiset pois. Lisään hyötyliikuntaa jonkun verran, hissin sijasta rappuset, en hyppää bussiin lähimmältä pysäkiltä vaan vasta seuraavalta jne. Voin käyttää aivojani muuhun kuin syömisen ajattelemiseen ja kilot karisevat. Tämä "dieetti" on toiminut jo vuosia. Joulukiloja tulee n. 2-4. 

Vierailija
6/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:00"]Siis, paljonko lihosit jouluna??
[/quote]
En oo tehnyt noin tarkkoja muistiinpanoja, että pystyisin tuohon vastaamaan. Tavoite on 6kg pois. T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:01"]Go fat toimii, mutta rahka ja raejuusto alkaa ällöttää
[/quote]
Mitä Go fat on?

Vierailija
8/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:00"]Mulla neljä kiloa. Suunnitelma on pomminvarma: syön vähemmän kuin kulutan. :)
[/quote]
Lasketko jollain laskurilla vai miten arvioit että syöt vähemmän kuin kulutat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule flunssaan kuten minä, mikään ruoka ei maistu

Vierailija
10/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset