Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni eskarikaverin äiti vain tuhahtelee, jos erehtyy tervehtimään

Vierailija
12.01.2015 |

Ei sitä tartte kaveerata kaikkien vanhempien kanssa, mutta kaippa sitä aikuinen ihminen voisi edes hei tai huomenta sanoa!? Outo tapaus.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:14"]Mä tervehdin näitä hapannaamoja aina vaan iloisemmin, oikein superaurinkoisesti!

Ei ne edelleenkään vastaa, mulkoilee vaan. Mutta sitä aurinkoisemmin sanon että "huomenta" :) Jos olen oiken hankalalla tuulella kysyn vielä, että "mitä kuuluu?"
[/quote]

Sama! (jos en nyt kuulumisia kysele kuitenkaan mutta jotain muuta työhön liittyvää) T: Kaupan kassa :)

Vierailija
2/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehdyn siis tervehtimään häntä :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutte pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
4/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä olet ärsyttävä tekopirteä tyrkky.

Vierailija
5/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asumme. Sekö syy?

-ap-

Vierailija
6/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuhahtelee kaikille. Ei ainoastaan siis minulle. 

-ap-

Vierailija
7/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän oli ehkä ajatuksissaan tai jotenkin huono hetki muuten. Älä välitä. On kohteliasta nyökätä tervehdykseksi tai toivottaa hyvää huomenta, voit itse sitä kuitenkin jatkaa vaikkei vastaisi huomennakaan.

Ja tuosta pk-seudusta... Pohjoisessa sitten mennäänkin ihan toisella tavalla. Päästä varpaisiin pitää katsoa oikein tarkkaan ja varsinkin perään tuijotaa oikein pitkään.

Vierailija
8/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ap:n ongelma jos jollain on huonot käytöstavat?

Vierailija
9/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin. Olen epäkohtelias mulkku. Eli varsinkaan aamuisin en vaan jaksa sanoa kellekään mitään. Ärsyttää yrityskin pakottaa siihen tervehtimällä. JOskus ärähdän vihaisen vastauksen, yleensä teeskentelen etten huomaakaaan tervehdystä.

Vierailija
10/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:38"]

Mä teen noin. Olen epäkohtelias mulkku. Eli varsinkaan aamuisin en vaan jaksa sanoa kellekään mitään. Ärsyttää yrityskin pakottaa siihen tervehtimällä. JOskus ärähdän vihaisen vastauksen, yleensä teeskentelen etten huomaakaaan tervehdystä.

[/quote]

Sulla sitten ei vissiin kovin montaa ystävää??

Vierailija
11/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä 9. Kuinka hein sanominen tai vaikka nyökkääminen voi olla noin vaikeaa?

Vierailija
12/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:38"]Mä teen noin. Olen epäkohtelias mulkku. Eli varsinkaan aamuisin en vaan jaksa sanoa kellekään mitään. Ärsyttää yrityskin pakottaa siihen tervehtimällä. JOskus ärähdän vihaisen vastauksen, yleensä teeskentelen etten huomaakaaan tervehdystä.
[/quote]

Muuttaisitko johonkin kauas toisista ihmisistä. Tympii tuollaiset hapannaamat!

Vierailija
13/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Sulla sitten ei vissiin kovin montaa ystävää??

[/quote]

Ei ole yhtään enkä halua. Olen city-erakko, tyytyväinen sellainen. Mieluiten asuisin erakkona jossain missä ei ole lähelläkään muita ihmisiä, mutta valitettavasti työn takia pakko asua kaupungissa. Onneksi täälläkin saa olla rauhassa kunhan itse vaan pysyy tylynä.

Vierailija
14/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:40"]

En ymmärrä 9. Kuinka hein sanominen tai vaikka nyökkääminen voi olla noin vaikeaa?

[/quote]

Mua vituttaa äärimmäisen paljon kaikki toiset ihmiset. Valitettavasti niiden olemassaoloa on pakko sietää kun kaupungissa asuu, mutta en minä niille nyt sentään moikkailemaan ja nyökkäilemään ala. Sekin on jo paljon että jaksan niitä kuvittelemalla ettei niitä ole olemassakaan, pysyn keskittyneenä omiin ajatuksiini.

Vierailija
15/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös muutamalla vanhemmalla samanlaista. Harmittaa kun lapset tulevat päiväkodissa hyvin toimeen keskenään. Ehdottaisin muuten vanhemmille että lapset voisivat tulla meille välillä kylään leikkimään.

Vierailija
16/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on huonokäytöksinen ihminen, ei niille voi mitään. Monet oikeuttavat käytöstapojen puutteensa teennäisillä erakkojutuillaan; jos olisivat erakoita, eivät asuisi kaupungissa (eikä heidän työnsä sitä vaatisi, kun olisivat valinneet erilaisen, elämäntyyliinsä sopivan alan). Naurettavia nuo teko-erakot, mutta eivät sitä itse tajua, tässäkin ketjussa jo useampi.

Vierailija
17/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, meilläkin lapsen koulukaverin yksi äiti ei tervehdi, nykyään annan sen jo olla ylhäisessä yksinäisyydessään. Lapset on olleet samassa päiväkotiryhmässä, eskarissa, iltiksessä ja siis koulussa. Ollaan aamulla samalla pysäkillä ja iltapäivälläkin oltiin usein samaan aikaan hakemassa lapsia. Mutta ei kun ei.

Katsoo päin, tuijottaa suorastaan ja jotenkin vihamielisesti. Mutta on sillä ihmisellä varmaan ikävä ja raskas elämä.

Vierailija
18/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:58"]

Se nyt vain on huonokäytöksinen ihminen, ei niille voi mitään. Monet oikeuttavat käytöstapojen puutteensa teennäisillä erakkojutuillaan; jos olisivat erakoita, eivät asuisi kaupungissa (eikä heidän työnsä sitä vaatisi, kun olisivat valinneet erilaisen, elämäntyyliinsä sopivan alan). Naurettavia nuo teko-erakot, mutta eivät sitä itse tajua, tässäkin ketjussa jo useampi.

[/quote]

Meitä muuten ihan hitosti kiinnostaa, mitä sinä tai jotkut muut meistä ajattelevat ;) Kun ei kaipaa ihmisiltä mitään, eipä heidän mielipiteensä juuri kiinnosta. 

t. 13

Vierailija
19/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:58"]

[/quote]

Meitä muuten ihan hitosti kiinnostaa, mitä sinä tai jotkut muut meistä ajattelevat ;) Kun ei kaipaa ihmisiltä mitään, eipä heidän mielipiteensä juuri kiinnosta. 

t. 13

[/quote]

No ette te kyllä minua kiinnosta sen enempää kuin aiheutatte pientä huvittuneisuutta ajoittain, ap tässä oli ärsyyntynyt.

Vierailija
20/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehdin muita riippumatta siitä saanko vastauksen vai ei, ei ole mun ongelma jos muilla on huono päivä. Samoin töissä, tervehdin aina ystävällisesti potilaiden omaisia enkä ole moksiskaan jos joku ei tervehdi takaisin.