Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siemenneste talteen ja käyttöön

Vierailija
12.01.2015 |

Meillä on jo jonkin aikaa, minun aloitteestani, ollut puhetta että miehen runsasta siemensatoa voisi joku muukin hyödyntää kuin minä. Minulle kyllä kävisi lounnollinenkin hyödyntäminen kunhan se tapahtuu sovitusti ja harkiten. On ollut tarkoitus myös virallisiin kanaviin olla yhteydessä, mutta minkälainen byrogratia siellä lienee. Mies on 31v ja minä en ainakaan, kolmeen lapseemme, ole tarvinnut muuta kuin minimimäärän hänen tuotettaan. Nykyisin se valuu hukkaan. Mitä mieltä muut? Kokemuksiakin mahdollisesti?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies avusti tuttava pariskuntaa lapsen saannissa. Minulle ihan OK, mutta empä taida paljastaa juurikaan enempää, se on kahden parin keskeinen salaisuus.

Vierailija
2/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä :)

Itse olen lesbosuhteessa ja olemme saaneet myös siemeniä ystävältä käyttöön :)

Jos löydät sopivan kanavan niin kannattaa markkinoida. Itse haettiin miestä suomi24 palstalta ja oli aika tuskaista kun sielä on vaan ihmeellisiä miehiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hakee spermaa Suomi24:stä ei kyllä hirveästi välitä millaista lasta on hankkimassa. Vähän sais olla vastuuta siitä millaisten ihmisten lisääntymistä haluaa edesauttaa... 

Vierailija
4/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josjkus pohdimme tätä, kun asiaa pyydettiin toisen parin puolesta. Emme sitten suostuneet. Lapsemme ovat vielä pieniä ja kaksi heistä täysin mieheni näköisiä. En kestäisi katsoa tuttavilla täysin omien lasteni näköistä lasta, jos näin sattuisi käymään. Tulisi varmaan kova tarve saada lapsi itselleni. Ei mieskään lämmennyt. Pelkäsi, että tuntuisi omalta. Ei ollut meidän juttu.

Vierailija
5/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota ole tullut ajatelleeksikaan, mutta onhan se selvää että jokaisen äidiksi haluavan pitäisi äidiksi päästä. Jo senkin takia että lapsia syntyy yleisesti aivan liian vähän. Kun sitä ajattelee niin eihän siinä ole muuta kuin asenteita esteenä. Järkisyihin vetoaminen on turhaa jos homma hoidetaan harkiten.

Meillä varmaan mies voisi olla hyvinkin kiinnostunut tuosta natural puolesta... Mutta voisi varmaan lähteä klinikallekkin asian suhteen. Tämäpä otetaan puheeksi. Hyvä kun aroistakin asioista tulee joskus ihan suoria, mutta asiallisia avauksia.

Vierailija
6/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi laittaa ruokiin, esim. joulupipareihin, ranskalaisiin, donitseihin. Kaikkiin mitä tekee mieli. Kannattaa muotoilla otsikko selkeämmäksi.

Vierailija
7/44 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta..

Vierailija
8/44 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nykyisin tuotakin asiaa on alettu hoitaa, aikanaan se vain oli sitten niinkuin oli. Eli lapseton pari oli lapseton pari.

Toki sitä apumiestä on aikoinaan käytetty, ehkä enemmänkin  kun sitä nyt käytetään. Eli siinä mielessä ei mitään uutta auringon alla, eikä ainakaan täyden kuun alla. Rohkeasti vaan pienillä vihjeillä alkuun. Puolin ja toisin.

Vierailija
9/44 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni myös mietintämyssyn alle toi homma. Ei mies oikein heti ihastunut asiaan, mutta lupasi miettiä vielä

Vierailija
10/44 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa myös se että naisen ainoa tarkoitus elämälleen on vastaanottaa spermaa johonkin ruumiinaukkoonsa!

Vierailija
11/44 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko starttirahan yritykselle jossa liikevaihto muodostuisi tuhkamunaisten miesten vaimojen paksuksi panemiselle maksua vastaan.esin 80 laaki ja mitä rumempi läskimpi vanhempi niin hinta kipuaisi..läskistä esim 250e ja parikymppiset ilmaseks (ellei lihava ruma jne)

Vierailija
12/44 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä haluatteko kuulla meidän tarinan... Olemme siis naispari ja löysimme miehen suomi24jän kautta. Tiedän että ei ole paras foorumi, mutta kyllä yritimme muualtakin ja paljon. Olin heittänyt jo toivoni kunnes viimeinen yhteydenotto oli paras.

Aikamoinen soppahan tästä on syntynyt, mutta nyt kaikki näyttää hyvältä. Kyllä se on raastava tunne kun ei saa toista raskaaksi vaikka kuinka haluaisi :)

Vierailija
13/44 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään.

Vierailija
14/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans meni taas pesussa viemäriin. Mies naljaili että joku lesbo olis ollu onnellinen siitäkin. Minä siihen että tarjoappa seuraavaa lastia jos tiedät tarvitsijan. Kuinkahan käy, lähteekö kaupalle?

Vierailija
15/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:32"]Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään.
[/quote]

Ehkä on kuitenkin miehillekin hiukan eri asia ihan vain nussia jotain akkaa kuin tarkoituksella saattaa nainen raskaaksi kantamaan hänen biologista jälkeläistä. Olisikohan näissä asioissa hyvä kunnioittaa miehen omaa näkemystä? Lapsen tekeminen ei ole sama asia kuin pelkkä seksi vaikka ne toisiinsa liittyvätkin. Normaalilla järjellä varustettu mies ottaa ne siitoshommat kuitenkin vähän vakavammin.

Vierailija
16/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:32"]Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään. [/quote] Ehkä on kuitenkin miehillekin hiukan eri asia ihan vain nussia jotain akkaa kuin tarkoituksella saattaa nainen raskaaksi kantamaan hänen biologista jälkeläistä. Olisikohan näissä asioissa hyvä kunnioittaa miehen omaa näkemystä? Lapsen tekeminen ei ole sama asia kuin pelkkä seksi vaikka ne toisiinsa liittyvätkin. Normaalilla järjellä varustettu mies ottaa ne siitoshommat kuitenkin vähän vakavammin.

[/quote]

Kyllä sen Työkaverin hoito on alkanut, ihan tositarkoituksella.

Vierailija
17/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:32"]Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään. [/quote] Ehkä on kuitenkin miehillekin hiukan eri asia ihan vain nussia jotain akkaa kuin tarkoituksella saattaa nainen raskaaksi kantamaan hänen biologista jälkeläistä. Olisikohan näissä asioissa hyvä kunnioittaa miehen omaa näkemystä? Lapsen tekeminen ei ole sama asia kuin pelkkä seksi vaikka ne toisiinsa liittyvätkin. Normaalilla järjellä varustettu mies ottaa ne siitoshommat kuitenkin vähän vakavammin.

[/quote]

Kyllä sen Työkaverin hoito on alkanut, ihan tositarkoituksella.
[/quote]

Oliko ihan kunnolla keskusteltu ja miehen itsensä harkitsema päätös? Viesteistäsi sai kuvan, että painostit miestäsi vetoamalla hänen alkukantaisiin vietteihinsä. Työkaverisi voi kuitenkin missä tahansa vaiheessa vaatia miestäsi isyyden selvitykseen ja maksumieheksi. Vaikka nyt ei olisikaan sitä mieltä, voi mieli muuttua siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kysellä isästään. Klinikat on tarkoitettu kaikkien osapuolten lailliseksi suojaksi. Esim. perimisasioissa ja elatuksessa. Siksi me emme suostuneet.

T.5

Vierailija
18/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:10"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:32"]Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään. [/quote] Ehkä on kuitenkin miehillekin hiukan eri asia ihan vain nussia jotain akkaa kuin tarkoituksella saattaa nainen raskaaksi kantamaan hänen biologista jälkeläistä. Olisikohan näissä asioissa hyvä kunnioittaa miehen omaa näkemystä? Lapsen tekeminen ei ole sama asia kuin pelkkä seksi vaikka ne toisiinsa liittyvätkin. Normaalilla järjellä varustettu mies ottaa ne siitoshommat kuitenkin vähän vakavammin. [/quote] Kyllä sen Työkaverin hoito on alkanut, ihan tositarkoituksella. [/quote] Oliko ihan kunnolla keskusteltu ja miehen itsensä harkitsema päätös? Viesteistäsi sai kuvan, että painostit miestäsi vetoamalla hänen alkukantaisiin vietteihinsä. Työkaverisi voi kuitenkin missä tahansa vaiheessa vaatia miestäsi isyyden selvitykseen ja maksumieheksi. Vaikka nyt ei olisikaan sitä mieltä, voi mieli muuttua siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kysellä isästään. Klinikat on tarkoitettu kaikkien osapuolten lailliseksi suojaksi. Esim. perimisasioissa ja elatuksessa. Siksi me emme suostuneet. T.5

[/quote]

Neljästään kyllä palaveerattiin

Vierailija
19/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:10"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:32"]Justiinsa taas hukattiin iso annos. Toki ennen sitä sain mieheltä lupauksen että aletaan jakamaan tätä hyvää. Työkaveri tarvitsee. Ihmeellistä että miestä piti suostutella? Eivätkö kaikki miehet olekkaan halukkaita pienemmänkään "haaremin" isänniksi. Minä ihan luulin kun meilläkin mies luo kyllä kovin viipyileviä katseita monien perään. [/quote] Ehkä on kuitenkin miehillekin hiukan eri asia ihan vain nussia jotain akkaa kuin tarkoituksella saattaa nainen raskaaksi kantamaan hänen biologista jälkeläistä. Olisikohan näissä asioissa hyvä kunnioittaa miehen omaa näkemystä? Lapsen tekeminen ei ole sama asia kuin pelkkä seksi vaikka ne toisiinsa liittyvätkin. Normaalilla järjellä varustettu mies ottaa ne siitoshommat kuitenkin vähän vakavammin. [/quote] Kyllä sen Työkaverin hoito on alkanut, ihan tositarkoituksella. [/quote] Oliko ihan kunnolla keskusteltu ja miehen itsensä harkitsema päätös? Viesteistäsi sai kuvan, että painostit miestäsi vetoamalla hänen alkukantaisiin vietteihinsä. Työkaverisi voi kuitenkin missä tahansa vaiheessa vaatia miestäsi isyyden selvitykseen ja maksumieheksi. Vaikka nyt ei olisikaan sitä mieltä, voi mieli muuttua siinä vaiheessa kun lapsi alkaa kysellä isästään. Klinikat on tarkoitettu kaikkien osapuolten lailliseksi suojaksi. Esim. perimisasioissa ja elatuksessa. Siksi me emme suostuneet. T.5

[/quote]

Neljästään kyllä palaveerattiin
[/quote]

Ei se kyllä mikään laillinen suoja ole... riskit ovat olemassa. Mutta jokaisella on oikeus tehdä kuten parhaaksi katsoo. Jos olette yhdessä riskit punninneet ja päättäneet, että olette valmiit ne kantamaan, toivotan onnea projektiin ja toivottavasti nappaa pian:)

Vierailija
20/44 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä sellainen, että hedelmöityshoidoissa klininan kautta voi olla myös kolmas henkilö itse valittuna lahjasoluluovuttajana, jolloin tämä kolmas henkilö saa laillisen suojan isyysasioissa. Näin esim ystäväni (mies) on luovuttanut spermaansa veljensä vaimoon siirrettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme