Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feikki, feikimpi, Salovaara

Vierailija
12.01.2015 |

"Sain aluksi kuukauden sairauslomaa. Olin pari kuukautta töissä, kunnes sain taas sairauslomaa. Loppujen lopuksi jäin kokonaan sairauslomalle." (Pertti Salovaara 2007-2011 vaalikaudestaan eduskunnassa)

"Sain sairauslomaa". Pari kuukautta, "kunnes sain taas sairauslomaa."

-Mitä ihmettä? Normaali palkansaaja ei yleensä SAA, vaan JOUTUU sairauslomalle!!!

Salovaara taisi myös unohtaa, että loppujen lopuksi sai sairauslomaa koko loppukaudeksi kun oli unohtanut Suomen eduskunnan lakivaliokunnan jäsenyytensä noin puolen vuoden ajan ja jättänyt tulematta lakivaliokunnan kokouksiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 04:19"]Jumalauta miten kateellinen voi ihminen olla?!? Pyydän iltarukouksissani, että pääsisit salovaaraksi salovaaran paikalle, jotta saisit rauhan sieluusi.
[/quote]Kukaan ei halua sen paikalle. Eikä kukaan halua sitä paikalle.

Vierailija
22/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kansanedustajt savat eläkkeensä heti pestin päätyttyä? Muut veronmaksajat odottavat sinne säädettyyn eläkeikään saakka. Ei mene mun jakeluun, ei sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:37"]http://yle.fi/uutiset/salovaara_jattaa_eduskunnan/5505972

"Salovaara sanoi pitämässään tiedotustilaisuudessa, että hän on jo saavuttanut omat tavoitteensa kansanedustajana."

-Ja mitähän ne mahtoivatkaan olla? Eikös siellä toimitakaan äänestäjien mandaatilla, vaan omien tavoitteiden vuoksi..?

Sikäli kun toimitaan.

[/quote]http://www.suomenmaa.fi/etusivu/exkansanedustaja_neuvoo_valiokuntaslangia_varottava_7002187.html
"Työ eduskunnassa jäi kesken."

Vierailija
24/25 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:42"]

Miksi kansanedustajt savat eläkkeensä heti pestin päätyttyä? Muut veronmaksajat odottavat sinne säädettyyn eläkeikään saakka. Ei mene mun jakeluun, ei sitten millään.

Ei tietenkään mene, koska asia ei mene noin kuten kuvaat. Kyse on sopeutumiseläkkeestä, jonka kesto riippuu siitä, kuinka monta kautta tyyppi on istunut eduskunnassa. Lähinnä sitä voi verrata ansiosidonnaiseen, ei siis vanhuuseläkkeeseen. 
Salovaara itse on kieltänyt ottaneensa tätä sopeutumiseläkettä. Mutta -edes määräaikaisesta- työkyvyttömyyseläkkeestä en muista uutisia tai lausumia nähneeni.

Tuleepa vaan kummasti mieleen kysymys, miksi tyyppi ensin keväällä rummuttaa julkisuudessa ettei tule ikinä parantumaan, ja sitten syyskesän uutisoitu paluu radioon jää lähinnä velipuolen ja otsikoiden varaan..?

Väännetäänkö sama rautalangasta? (Avainsana: työkokeilu, erityisesti pysyvästä sairaseläkkeestä päätettäessä)

Ja selvisihän se eläkkeen laatu viimein myös, eli työkyvyttömyyseläkettä on nostanut. Kummasti silti väittää julkisuudessa töitä tehneensä. Jokin tässä tyypissä mättää, ja pahasti.

Vierailija
25/25 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe mahoton paikka! Mies joka piereskeli mikrofoniin ja huuteli pillujuttuja pikkutytöille.

Niin, mitenköhän tänä päivänä kävisi, kun kolmekymppiä lähestyvä mies sanoisi puolen miljoonan Ylen radiokuuntelijan kuulleen 15-vuotiaalle tytölle, että ensi kerralla älä pese niitä lähettämiäsi pikkuhousuja, koska niissä pitää olla pimpsan haju.

Ja tämä on 100% faktaa, olin itse radion ääressä nuorena miehenä kuuntelemassa, tapahtui 90-luvun alkupuolella.