Tää on ihan naurettavaa touhua
Tienaan yövuorosta hyvin 16 € tunti.. mutta veroprosentti on 25 % saan käteen 1400 € kk.. onko tässä mitää järkee.. on monia tuhansia yli 20 tonnia velkaa pankkiin tuntuu että maksan tätä lopun elämäni ja mulla on vanha auto. Kyllä töistä pitäs tienaa ainaski 2000 € nettona. Mitä tehtävissä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Voit valita. Joko aloitat kokopäivätyön tai jatkat valittamista, että rahat eivät riitä.
Vai että voi valita. Kyllä joillakin on hyvin asiat. Minä ainakaan en ole koskaan voinut valita vaan olen saanut sen, mitä muut eivät viitsi tehdä. En ole ap., mutta protestoin näitä valintajuttuja vastaan. Jos oikeaan aikaan valmistuu ja pääsee työelämän pyörteisiin, voi olla noin. Jotkut ovat aina ajoituksessaan väärässä, vaikka kuinka yrittivät parhaansa.
Minäkin olen yksinäinen, valittu yksin eläminen kun ihmiset ovat ilkimyksiä nykyaikana. Ja olen oikein tyytyväinen ja onnellinen. Kukaan ei määräile elämistä.
Älä morkkaa itseäsi. Onko mitään mukavaa asiaa josta pidät? Moni asia on ilmaista, kirjasto, lehtien lukusali. Oletko käynyt? Uimahalli? Pimeä syksy vie mielialan matalaksi. Laita kotiin jouluvaloja ja ledejä piristykseksi. Siivoa asunto, heitä joutava tavara kierrätykseen. Maalaa seinä vihreäksi. Tässä ideoita. Tuu kertomaan toimiiko. Ei ratkaise raha-asioita mutta voi tuoda uutta virtaa ja eri näkemystä.
Älä nyt hyvänen aika tollasella palkalla töitä tee. Saisit tukia melkein ton verran kun osaat hakea. Ilmasta sosiaalineuvontaa on tarjolla ja kyllä porukka maksaa tuilla ihan asuntolainojakin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistuta veroprosentti ja pienennä tuota joustoluoton kuukausittaista maksuerää.
Tällä kyseisellä tyypillä on jo toinen aloitus tästä samasta aiheesta. Tuossa ketjussa kertoo että on alkuvuoden ollut vain 4 % veroprosentti ja nyt hänelle kostetaan loppuvuodesta 25 %. Eli toisin sanoen ihan itse aiheutettu tilanne.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4366362/paalle-20-tuhatta-lainaa-vahan-…
Ongelma on turha uhkakuvien maalailu. "Mitä jos en jaksakaan vuosia..." nyt eletään tätä päivää ja tällä hetkellä pystyt lyhentämään luottojasi. Rahatilanteesi helpottaa kun saat taas pienemmän veroprossan voimaan, kerroit että se pomppasi 4% 25%:iin. Ei se oikeasti voi olla noin suuri noin pienellä palkalla.
kirkkaat on kirjoitti:
rekan etuvaloja katsomaan
Mitä pahaa ne rekkakuskit ovat tehneet?!? Aivan älytön kehoitus.
Vierailija kirjoitti:
Voit valita. Joko aloitat kokopäivätyön tai jatkat valittamista, että rahat eivät riitä.
Meinaatko että valittaminen on oikeus vain hyvätuloisille? Ah mä nauran kun jenkkilän maksuvaikeudet rantautuu tänne Eurooppaankin, saa myös ilkeät rakennekynsiporhot maistaa, mitä on jonot ja puute!
No ei tässä vain ole mitää järkee.. ei siis yhtään mitään... rahat loppu ja kaikki on sekasin