Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on ihan naurettavaa touhua

Vierailija
01.11.2021 |

Tienaan yövuorosta hyvin 16 € tunti.. mutta veroprosentti on 25 % saan käteen 1400 € kk.. onko tässä mitää järkee.. on monia tuhansia yli 20 tonnia velkaa pankkiin tuntuu että maksan tätä lopun elämäni ja mulla on vanha auto. Kyllä töistä pitäs tienaa ainaski 2000 € nettona. Mitä tehtävissä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää huvita käydä töissä kun ei jää mitää rahaa.. istut kotona ja käyt töissä maksat velkoja.. ei ole rahaa koskaa mihkää.. oot vain kierteessä pankin ja kodon välillä... tälläsillä palkoilla.. laskin että pääomaa pitäs ainaski 400-500 € maksaa kk ja näillä tuloilla ei pysty. Luottotiedot on kunnos.

Vierailija
2/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta meinaat kurjuudestasi tehdä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa käteen ku 1400 et tee myöskään täyttä viikkoa töitä. Muuten sulla jäis käteen noin 2000e jos tekisit 40 tuntista työviikkoa.

Vierailija
4/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilanne on nyt tämä ja tein alotuksen.. en oikeesti välitä ihmisistä.. mulla menee huonosti.. piste,, ei voi mitää enää koskaa.

Vierailija
5/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole ilonen että jää käteen sentään 75%. Joskus aikoinaan olin hyväpalkkaisessa duunissa ja kun teki vielä urakalla ylitöitä moninkertaisella tuntiliksalla niin jonain kuukausina tienasi lähemmäs 10k. Mutta sitten kun huomasi että siitä jää vain alle puolet käteen niin loppui into paahtaa tukka putkella stressi päällä mitään urakkaa.

Lopulta downshiftasin leppoisaan köyhäilyyn.

Vierailija
6/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et saa käteen ku 1400 et tee myöskään täyttä viikkoa töitä. Muuten sulla jäis käteen noin 2000e jos tekisit 40 tuntista työviikkoa.

En jaksa tehdä... en oo koskaa tehnyt töitä kun 2 kk vuodessa ja saanut potkut tai ei oo kiinnostanut.. sit velkaantunut ja peliongelmia

Vierailija
7/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon mustalla listalla loppuelämäni monee työpaikkaan.. nyt on vakituinen ja sitä en menetä..  mutta pelkään etten jaksa vuosia tehdä töitä ja en jaksa tehdä 5 vuoroa.. teen 30 h viikossa noin 4 vuoroa.

Vierailija
8/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ole ilonen että jää käteen sentään 75%. Joskus aikoinaan olin hyväpalkkaisessa duunissa ja kun teki vielä urakalla ylitöitä moninkertaisella tuntiliksalla niin jonain kuukausina tienasi lähemmäs 10k. Mutta sitten kun huomasi että siitä jää vain alle puolet käteen niin loppui into paahtaa tukka putkella stressi päällä mitään urakkaa.

Lopulta downshiftasin leppoisaan köyhäilyyn.

Jää käteen alle.. joudun elämää luottokortilla... pankkilaina 324 + luottokortti 100 € + terapia.. ei mulla ole 500 € jos nettotulot on 1400 €  vuokra on 674 €

Vierailija
9/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä ei ole mitää järkee.. elää luottokortilla ja velalla.. nyt en pelaa enää.. muta oon saanu itteni kuseen ja tästä ei oikein nouse.. tarvisin yli 2000 € tulot sitten voi nousta ja pystyn lyhentää velkoja.

Vierailija
10/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nippa nappa että saa ruokaa.. sitte istun kotona.. ei ole mihkään varaa.. ei tässä vain ole järkee.. pistäis vaa laskut ulosottoon. mutta en halua.

Vierailija
11/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa saa seinästä

Vierailija
12/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita. Joko aloitat kokopäivätyön tai jatkat valittamista, että rahat eivät riitä.

Vierailija
13/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosikausia saanut duunista käteen 1550 euroa.  Siihen pikkukorotukset aina uusien tess:en myötä,.

Kummasti sillä vaan pärjää, kun on pakko pärjätä.

Toinen mahdollisuus on lähteä opiskelemaan vielä uusi ala, jossa olis parempi palkka.

Toistaiseksi olen tyytynyt tähän elämään jota elän, ei tämä kokonaisuutena paskaa ole, ja työpaikka on ihan ok, ja mukavat työkaverit.

Vierailija
14/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus? Tosin itse opettajana tienaan just vähän yli 2000 nettona, että ei se koulutus aina auta. 😂

Vierailija
15/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistuta veroprosentti ja pienennä tuota joustoluoton kuukausittaista maksuerää.

Vierailija
16/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pienentää muuten maksan sitä vielä 20 v päästä.. sitte on elämä pilalla

Vierailija
17/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä ole mitää järkee koko elämässä.. mielenterveysongelmia ei saa naista.. veloissa pohjalla romu auto.. kaljamaha kaljuuntunut.. yksinäinen.

Vierailija
18/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä vain ole mitää järkeä kun yksinäinen elämä

Vierailija
19/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaat on kirjoitti:

rekan etuvaloja katsomaan

Tästä viestistä onnyt tehty rikosilmoitus ja kaikki tarvittavat tiedot IP-osoitteesta ja selaimesta lähtien on toimitettu poliisille.

Vierailija
20/29 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirkkaat on kirjoitti:

rekan etuvaloja katsomaan

Tästä viestistä onnyt tehty rikosilmoitus ja kaikki tarvittavat tiedot IP-osoitteesta ja selaimesta lähtien on toimitettu poliisille.

MIksi ihmeessä mitä sä sekoilet oikein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän