Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päälle 20 tuhatta lainaa vähän yli. Miten selvitä?

Vierailija
01.11.2021 |

On joustolaina pankkiin mitä maksan 324 € kk ja luottokortille yli 5000 € mitä maksan noin 100 € kk.. ja tulot on jotain 1400 e kk.. ja vuokra 674 €.. miten selviän? Ollut peliongelmia ja rahankäyttö ongelmia ja pelkään että toisen kerran jo menee luottotiedot.. vippejä ei ole.. maksan 2 lainaa.. mutta tuntuu että ei riitä rahat kk.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi sulla on noin alhaiset tulot? Voitko tehdä enemmän töitä, esim. ilta-tai viikonloppuvuoroja? Niistä maksetaan hyvin.

Koska oon tehnyt 4%  prosentilla töitä ja saanut hyvin palkkaa.. nyt tuli kosto ja veroprosentti nousi 25 % nyt saan niin vähän ettei pysty ees maksamaa lainoja.

Tuo veroprosentti on kai vain loppuvuoden 25?

Pyydä lyhenntsvapaata. Pystytkö tekemään ylitöitä tai lisätöitä? Mitä työtä teet?

En oikein muuta osaa neuvoa.

Vierailija
22/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitää järkee ees tehdä alle 2000 e nettopalkalla töitä kyllä.. minä saan 1400 € kk.. 2 viikon tili on noin 720 €

Aika monet tekee tekee töitä alle 2000 e. Itsellä varmaan 70 pros ystävistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikää auta.. 1400 e kk tulot.. mulle jää noin 200 e kk ei se riitä bensoihin töihin ja ruoka?

Vierailija
24/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä makselen koko elämän näitä.. mulla vanha 2 k auto.. kaikki muut pääsee ylöspäin ja hävettää ajaa romulla... koko elämä oon kohta 37

Vierailija
25/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla työkavereilla hieno auto ja mulla täys romua vanha auto ja velkaa yli 20 tuhatta.. emmä pysty ikinä ostamaa.

Vierailija
26/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä en tiedä jaksanko tehdä tätä vuosia tätä työtä...se on siitä kiinni.

Vierailija
27/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi sulla on noin alhaiset tulot? Voitko tehdä enemmän töitä, esim. ilta-tai viikonloppuvuoroja? Niistä maksetaan hyvin.

Koska oon tehnyt 4%  prosentilla töitä ja saanut hyvin palkkaa.. nyt tuli kosto ja veroprosentti nousi 25 % nyt saan niin vähän ettei pysty ees maksamaa lainoja.

Pyydä lyhenntsvapaata. Pystytkö tekemään ylitöitä tai lisätöitä? Mitä työtä teet?

On loppuvuoden kyllä--- no en tiedä mitä tehdä... on niin pienet tulot.. on jo lyhennysvapaat.. mutta on niin paljon velkaa.

Vierailija
28/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että saan potkut tai sitte lopetan työt.. ja oon jo mustalla listalla eivät anna enää tän ikäselle mistään töitä.. sitte ne velat menee ulosottoon se on varma ja kusen elämäni.

Vierailija
29/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono työhistoria.. useampia potkuja mulla on oppimisvaikeus.. eivät ota mihkää töihin.. säkällä sain vakituisen työpaikan.

Vierailija
30/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 50 tuhatta asuntolainaa maksan 250 eur kuukaudessa

Mulla asuntolainaa 28000 maksan 140e kk.

Vierailija
31/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta mulla on laina vipeistä ja hölmäyksistä.. nyt oon ihan kusessa.

Vierailija
32/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.000 euroa ei ole iso velka, siitä kyllä selviää. Mulla on asuntovelkaa edelleen lähes 100.000 vaikka olen maksanut sitä jo 15 vuotta. Eipä haittaa.

Vierailija
33/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin chattiin viestiä, että onko heillä ehdottaa jotain ratkaisua? Varmasti ovat puolellasi että saisit asiasi kuntoon...

Hienoa että käyt töissä, lopetit pelaamisen ja olet oikealla tiellä, tsemppiä ja hengitä syvään!

Vierailija
34/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tässä ratkaisu on.. tienaan ens vuonna enempi.. mutta en jaksa tehdä 5 yövuoroa että saisin yli 2000 € nettona

Vierailija
35/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei tommonen velka lyhene ollenkaa.. saa maksella 10 v ja en ees tiedä oonko sillon samassa työpaikassa.. ei ole helppoa käydä töissä

Vierailija
36/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tämän takia vaihtamaa autoa.. ajelen 2000 €vanhalla ja mua hävettää.. vuokraan menee jo 674 € kk.

Vierailija
37/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet yötöissä, voit ostaa illalla työmatkalla ruokaa jossa on punainen lappu (=halvempaa). Sitten vaan ne kylmälaukussa auton takakonttiin, kyllä säilyy yön yli.

Vierailija
38/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä sä noista selviät, ei ole mahdoton summa.

Seurakunnan diakonilta saat ruoka-apua tarvittaessa.

Vierailija
39/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

On loppuvuoden kyllä--- no en tiedä mitä tehdä... on niin pienet tulot.. on jo lyhennysvapaat.. mutta on niin paljon velkaa.

Olo on varmasti just nyt näköalaton, mutta fakta on kuitenkin se, että ihan itse olet omalla älyttömällä toiminnallasi tämän ajan itsellesi hankkinut.

Nyt ei auta kadehtia työkavereitten autoja ka ylöspäin menemistä vaan pitää se puurolusikka kauniisti kädessä ja kituuttaa kohti pienempiä velkasaldoja.

Hetken apua arkeen saat tuolta diakoniasta, yksinäisten jouluruokailusta, leipäkassijonoista ymv.

Milä on lähisukulaistesi tilanne? Onko vanhemmillasi kykyä / mahdollisesti halua auttaa sinua vielä tämän yli (esim jotain työtä vastaan?) - voitko käydä äitisi / isäsi /sisaruksesi /serkkusi/ mummosi / tätisi tai kenen vaan luona joskus syömässä? (Jos joku kuka tahansa oma sukulaiseni olisi vastaavassa hankaluudessa, en ehkä antaisi rahaa, mutta olisit tervetullut meille syömään kyllä, jos vaan sit kysyisit ) Jos joku vielä antaa sinulle joululahjoja, nyt suu auki ja pyydät ruokaa/pesuaineita/ehkä jopa rahana.

Saatko otettua ylimääräisiä työvuoroja? Pystytkö tekemään toista työtä esim aamulehden jakamista? (Niihin on kuulemma aina pula tekijöistä)

Mutta tsemppiä ja onnistumista sinulle, aurinko paistaa vielä!

Vierailija
40/85 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sankarin pitäisi saada vielä tyttöystävä... ei mikään pieni oppimisvaikeus kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä