Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et päästä kävelijää suojatien yli?

Vierailija
11.01.2015 |

Ei voi olla niin kiire, ettet kävelijää voi päästää tien yli. Parhaimmillaan olen töiden jälkeen seissyt suojatien vieressä kymmenenkin minuuttia, ennen kuin joku ihana ihminen on päästänyt yli. Siitäkään ei voi olla kyse, ettei mua näkisi, kun kävelen työvaatteissa kotiin, jotka ovat neonkeltaiset ja heijastimet löytyy.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:13"]

Ei voi olla niin kiire, ettet kävelijää voi päästää tien yli. Parhaimmillaan olen töiden jälkeen seissyt suojatien vieressä kymmenenkin minuuttia, ennen kuin joku ihana ihminen on päästänyt yli. Siitäkään ei voi olla kyse, ettei mua näkisi, kun kävelen työvaatteissa kotiin, jotka ovat neonkeltaiset ja heijastimet löytyy.

[/quote] no ku et ole koskaan minun autoni edessä suojatiellä, aina päästän jalankulkijan jos näillä keleillä huomaan hänet tarpeeksi ajoissa!  Liian moni on ilman sitä heijastinta valitettavasti, joten itseään saa siitä syyttää jos en ehdi pysähtyä hidastaa tarpeeksi ajoissa!  Toinen mikä vitu..... on kun todellakin ajoissa huomaan sen jalankulkijan ja selvästi annan tietä niin tämäpä oikein antaa minun taas turhaan odotuttaa että viitsii mennä sen tien yli ja jos pitää auto pysäyttää niin liikkeelle lähtö taas on yhtä helvettiä... perkele

[/quote] Investoi automaattivaihteisiin niin ei tarvitse keppien kanssa tunaroida.
[/quote]
Se että sinä et osaa manuaalia käyttää vaan tunaroit, ei suinkaan tarkoita että kaikki yhtä avuttomia olisi. Sori.
T.ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla