mies juonut pe, la ja su..
Nyt su alkoi olla sellaista humalaista käytöstä. Muki äänekkäästi pöytään, tms. Väsymystä alkoi valitella ja meni nukkumaan 9 jälkeen. Määriä en tiedä. Häiritsee ja ahdistaa. Puhuttu usein aiheesta, lupaa vähentää tai olla juomatta.
ei yhteisiä lapsia, olemme uusperhe. Mitä mieltä?
Kommentit (22)
Itse en jaksais tollasta kattella.
Meillä sama. Juo vielä lastenkin kanssa. Perjantaina muutama olut, lauantaina varmaan neljäkin. Toivoin että sunnuntaina olisi ilman mutta niin vaan pari pulloa meni taas :(
Mun mies taas ei juo kun kerran kahdes vuodes kavereidensa kanssa. Muuten moralisoi ja nipottaa asiasta. Ei jaksais joka päivä samaa muiden haukkumista. Mun ei anna tietenkään juoda tippaaksan ...olisin heti kuulemma rapajuoppo.... ei oo kivaa tämäkään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]
Meillä sama. Juo vielä lastenkin kanssa. Perjantaina muutama olut, lauantaina varmaan neljäkin. Toivoin että sunnuntaina olisi ilman mutta niin vaan pari pulloa meni taas :(
[/quote]
No onko 2 olutta illassa viikonloppuna nyt maailmanloppu? Eihän normaali aikuinen mies todellakaan tule edes minkäänlaiseen hiprakkaan parista oluesta? Mä en kyllä vielä tuollaisista määristä jaksaisi nipottaa...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]Meillä sama. Juo vielä lastenkin kanssa. Perjantaina muutama olut, lauantaina varmaan neljäkin. Toivoin että sunnuntaina olisi ilman mutta niin vaan pari pulloa meni taas :(
[/quote][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]Meillä sama. Juo vielä lastenkin kanssa. Perjantaina muutama olut, lauantaina varmaan neljäkin. Toivoin että sunnuntaina olisi ilman mutta niin vaan pari pulloa meni taas :(
[/quote
Et oo tosissas.. kaks...varmaan neljäkin.... siis täh. Oisko nyt jonkun ruuvi vähän kirrellä. Eihän noista humallu edes nainen.
Kuinka usein toistuu, kuinka paljon mies juo? Avauksesta saa kuvan, että mies juo paljon, koska vasta kolmantena päivänä "käytös on humalaista". Eli miehen toleranssi on kova. Silloin voi päätellä, että mies on voinut juoda pitkäänkin. Etkö ap huomannut mitään seurustellessanne? Miksi ylipäänsä muutitte yhteen?
Jos mies on alkoholisti hän ei raitistu kuin omin voimin. Sinä et voi siihen asiaan vaikuttaa, vaan hänen on itse haluttava sitä. Sen voit itse päättää oletko alkoholistin hoivaaja vai pelastaudutko. Kun mies juo koko viikonlopun, niin silloinhan hän ei ole perheensä kanssa, vaan viinan kanssa, joten olet tavallaan joka tapauksessa yksinhuoltaja. Mutta kaiken tuon sinä ja varmaan tiedätkin.
no mut paljoko ne lapset sit juo??? :DDD sori oli pakko[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:14"]
[/quote]
No onko 2 olutta illassa viikonloppuna nyt maailmanloppu? Eihän normaali aikuinen mies todellakaan tule edes minkäänlaiseen hiprakkaan parista oluesta? Mä en kyllä vielä tuollaisista määristä jaksaisi nipottaa...
[/quote]
Illassa menee siis pe, la, su arviolta 6-10 olutta.. Iso mies ja ei kyllä käytös muutu 2 oluesta. Mutta kun ei Se siihen kahteen jää :( t. Aloittaja. PS. Muuten on ihana mies. Itse en vaan siedä sitä käytöksen muutosta mikä tulee (ei siis öykkäröi) taustojeni vuoksi. Vanhempani joivat, juovat.. Ex joi ja suhteemme päättyi. Nykyään on alkoholisti ja pois työmarkkinoilta..
[/quote]
Sanoisin että mussuttakaa sitten kun sitä bissee menee sikspäkki tai kaks viikonloppuna. Yksi tai kaksi olutta ei oo mun mielestä ees mitään ottamista.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]
[/quote]
Sanoisin että mussuttakaa sitten kun sitä bissee menee sikspäkki tai kaks viikonloppuna. Yksi tai kaksi olutta ei oo mun mielestä ees mitään ottamista.
[/quote]
Tuostahan se nousee ja sit myöhäistä
Itsehän olet miehesi valinnut. Nauti nyt seurauksista.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:18"]Illassa menee siis pe, la, su arviolta 6-10 olutta.. Iso mies ja ei kyllä käytös muutu 2 oluesta. Mutta kun ei Se siihen kahteen jää :( t. Aloittaja. PS. Muuten on ihana mies. Itse en vaan siedä sitä käytöksen muutosta mikä tulee (ei siis öykkäröi) taustojeni vuoksi. Vanhempani joivat, juovat.. Ex joi ja suhteemme päättyi. Nykyään on alkoholisti ja pois työmarkkinoilta..
[/quote]
Oletko ajatellut miksi valitset juoppoja miehiä?
Kuinka jostain voi tulla öykkäri jos juo 6-10 kaljaa??? Silloin on kyl vikaa keskushermostossa...adhd tai jotain. Oletan et ovat 3,3 kokoja. Ite naisen vedän kevyesti saman verran 5 dl.tölkkejä ja en muutu juuri mitenkään.
No siinä vaiheessa kun on humalassa pe, la, su niin on peli menetetty, mutta jos ottaa vaikkapa alle six päkin joka ilta viikonloppuna niin ei mua ainakaan haittaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:18"]
Illassa menee siis pe, la, su arviolta 6-10 olutta.. Iso mies ja ei kyllä käytös muutu 2 oluesta. Mutta kun ei Se siihen kahteen jää :( t. Aloittaja. PS. Muuten on ihana mies. Itse en vaan siedä sitä käytöksen muutosta mikä tulee (ei siis öykkäröi) taustojeni vuoksi. Vanhempani joivat, juovat.. Ex joi ja suhteemme päättyi. Nykyään on alkoholisti ja pois työmarkkinoilta..
[/quote]
No kai olet kertonut miehelle että taustasi takia juominen ahdistaa? Jos mies rakastaa sinua ja ennenkaikkea jos juominen on vielä hänen omassa hallinnassaan, niin hän kyllä muuttaa käytöstään. Jos mies ei voi muuttaa käytöstään vaikka näkee että sinua ahdistaa ja ahdistukseen on vielä hyvä syykin, niin nostapa kytkintä ja äkkiä. Maailmassa on myös paljon miehiä jotka ei juo. Jos exäsi ja nyxäsi molemmat käyttävät runsaasti alkoholia, niin pidä seuraavalla kerralla silmät auki ja yritä löytää erilainen mies.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:24"]
Kuinka jostain voi tulla öykkäri jos juo 6-10 kaljaa??? Silloin on kyl vikaa keskushermostossa...adhd tai jotain. Oletan et ovat 3,3 kokoja. Ite naisen vedän kevyesti saman verran 5 dl.tölkkejä ja en muutu juuri mitenkään.
[/quote]
Heh, muuten en ota kantaa viestiisi mutta tuo on kyllä niin perus että itsehän kukaan ei koskaan muutu mitenkään, vaikka kaikki muut kummasti sen muutoksen näkee... Jos juot 1,5l olutta niin ihan varmasti muutut jotenkin vaikket itse sitä tajuaisikaan, tai sitten toleranssi alkaa olemaan kova...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote]
Tuostahan se nousee ja sit myöhäistä
[/quote]
Sama se on suklaan kanssa. Ensin yksi harmiton patukka illassa. Sit määrät lisääntyy ja loppu onkin selvää.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:18"]
[/quote]
Minusta toistat tuttua kaavaa: olet tottunut (jo pienestä pitäen) juoppoihin, joten et osaa muuta etsiäkään. Taustalla voi olla muutakin: ehkä et ole omasta mielestäsi ansainnut parempaa? Ehkä et syvällä sisimmässäsi halua sitoutua (jostakin syystä) ja siksi menet yhteen ihmisen kanssa, joka ei myöskään ole valmis sitoutumaan parisuhteeseen. Juoppo on aina ensimmäiseksi sitoutunut alkoholiin, vasta sen jälkeen tulevat ihmissuhteet, työ, harrastukset, koko muu elämä.
Kuinka säännönmukaista miehesi juominen on? Onko viinaa pakko saada joka viikonloppu tai miehestä tulee levoton ja kireä?
Ala miettiä miksi pidät ihanana miestä, jonka käytös häiritsee ja ahdistaa sua.
Mä jotenkin vierastan tota taustojen esiinnostamista. Eli mies saisi juopotella viikonloput ellei lapsuudenkodissasi olisi ollut alkoholismia, niinkö?
9
Älä teekään yhteisiä lapsia.