Millainen työpuhelin sinulla on?
ja missä asemassa olet työpaikallasi? Tiedätkö, millainen liittymä/paketti siinä on?
mulla on sellainen nokian c2, hinta n 10€ Ja ajattelin pyytää toisenlaista, koska tulla ei pysty hoitamaan mun työtehtäviä: esim työmatkoilla ollessa sähköpostin liitteitä ei saa auki.
Kommentit (26)
Olen terveyskeskuslääkäri ja minulla on vain lankapuhelin.
Samsung galaxy S5. Ihan kätevä just sähköpostien ja kalenterien yms. kanssa. Vähän turhan suuri taskuun, mutta menettelee.
Liittymässä on joku yrityspaketti, fiman sisäiset puhelut maksutta ja 4G datassa joku määrärajoitus, mutta en ole huomannut että megaraja olisi koskaan ylittynyt.
Nokian Lumia, maksan siitä 20e/kk ja voin käyttää rajattomasti. Ennen, kun oli pelkkä perusluuri, otti päähän maksaa siitä noin paljon, koska omat puhelinlaskut olis ollut varmaan 5e/kk... En sit kuitenkaan tehnyt siitä ongelmaa.
Flagship-tason älypuhelin, kotimaanpuheluita saa soitella miten huvittaa, isoista roaming-laskuista voisi tulla sanomista. Täysi nopeus datassa, määräraja ei ole vielä tullut vastaan. Kolmen vuoden välein saa uuden luurin. IT-asiantuntija.
S4, kaikki on kyllä rajatonta käsittääkseni.
Paskat luurit meidän firmassa, vaikka on iso. Tai ehkä juuri siitä syystä. Päällikkötehtävä, ei alaisia.