Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työpuhelin sinulla on?

Vierailija
11.01.2015 |

ja missä asemassa olet työpaikallasi? Tiedätkö, millainen liittymä/paketti siinä on?

mulla on sellainen nokian c2, hinta n 10€ Ja ajattelin pyytää toisenlaista, koska tulla ei pysty hoitamaan mun työtehtäviä: esim työmatkoilla ollessa sähköpostin liitteitä ei saa auki.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S4, kaikki on kyllä rajatonta käsittääkseni. 

Paskat luurit meidän firmassa, vaikka on iso. Tai ehkä juuri siitä syystä. Päällikkötehtävä, ei alaisia. 

Vierailija
22/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveyskeskuslääkäri ja minulla on vain lankapuhelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5 S

Vierailija
24/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung galaxy S5. Ihan kätevä just sähköpostien ja kalenterien yms. kanssa. Vähän turhan suuri taskuun, mutta menettelee.

Liittymässä on joku yrityspaketti, fiman sisäiset puhelut maksutta ja 4G datassa joku määrärajoitus, mutta en ole huomannut että megaraja olisi koskaan ylittynyt.

Vierailija
25/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Lumia, maksan siitä 20e/kk ja voin käyttää rajattomasti. Ennen, kun oli pelkkä perusluuri, otti päähän maksaa siitä noin paljon, koska omat puhelinlaskut olis ollut varmaan 5e/kk... En sit kuitenkaan tehnyt siitä ongelmaa.

Vierailija
26/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagship-tason älypuhelin, kotimaanpuheluita saa soitella miten huvittaa, isoista roaming-laskuista voisi tulla sanomista. Täysi nopeus datassa, määräraja ei ole vielä tullut vastaan. Kolmen vuoden välein saa uuden luurin. IT-asiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän