Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen työpuhelin sinulla on?

Vierailija
11.01.2015 |

ja missä asemassa olet työpaikallasi? Tiedätkö, millainen liittymä/paketti siinä on?

mulla on sellainen nokian c2, hinta n 10€ Ja ajattelin pyytää toisenlaista, koska tulla ei pysty hoitamaan mun työtehtäviä: esim työmatkoilla ollessa sähköpostin liitteitä ei saa auki.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Samsungin uusi malli, mies väitti sen maksaneen jotain 600 euroa. Ihan olen tavistyöntekijä, toimihenkilötasoa ehkä. Liittymäpaketti rajattomalla datasiirrolla. Meillä on kaikilla tuollaiset.

Vierailija
2/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lumia 4g, rajaton data ja puhelut. Asiantuntija olen ja 20 euroa puhelinedun arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Nokia, en muista mallia enkä tiedä, millainen liittymä siinä on. Tarvitsen työpuhelinta, koska sillä ilmoitetaan lasten hoitoajat. Olen pph.

Vierailija
4/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langaton lankapuhelin. Sama puhelu tulee 3 puhelimeen, se vastaa joka jaksaa.

Vierailija
5/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:25"]

Nokian Lumia, maksan siitä 20e/kk ja voin käyttää rajattomasti. Ennen, kun oli pelkkä perusluuri, otti päähän maksaa siitä noin paljon, koska omat puhelinlaskut olis ollut varmaan 5e/kk... En sit kuitenkaan tehnyt siitä ongelmaa.

[/quote]

Oikeastiko maksat siitä 20 e? Puhelinedun verotusarvo on 20 e, mikä tarkoittaa että maksat veron tuosta 20 eurosta. 

Vierailija
6/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista omaa työpuhelinta, vain hätätarkoituksiin tarkoitettu yhteinen puhelin ja toisessa toimipisteessä opehuoneen puhelin. Olen opettaja. 

Vierailija
7/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:56"]ja missä asemassa olet työpaikallasi? Tiedätkö, millainen liittymä/paketti siinä on?

mulla on sellainen nokian c2, hinta n 10€ Ja ajattelin pyytää toisenlaista, koska tulla ei pysty hoitamaan mun työtehtäviä: esim työmatkoilla ollessa sähköpostin liitteitä ei saa auki.
[/quote]

Mulla kanssa Nokian C2. Tarvin puhelinta paljon. Sähköposteja en kyllä halua puhelimeen. Ei ole pakettia, liittymät päätetään ulkomailla. Nolo puhelin...

Vierailija
8/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhahko peruskännykkä.

Vierailija
9/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone 4

Vierailija
10/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 06:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:56"]ja missä asemassa olet työpaikallasi? Tiedätkö, millainen liittymä/paketti siinä on?   mulla on sellainen nokian c2, hinta n 10€ Ja ajattelin pyytää toisenlaista, koska tulla ei pysty hoitamaan mun työtehtäviä: esim työmatkoilla ollessa sähköpostin liitteitä ei saa auki. [/quote] Mulla kanssa Nokian C2. Tarvin puhelinta paljon. Sähköposteja en kyllä halua puhelimeen. Ei ole pakettia, liittymät päätetään ulkomailla. Nolo puhelin...

[/quote]Sähköpostit suoraan luuriin on ihan ehdoton, etenkin mailia työssään käyttävälle. Ei tarvi kirjautua. Itellä Lumia 925.

Vierailija
11/26 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:32"]Flagship-tason älypuhelin, kotimaanpuheluita saa soitella miten huvittaa, isoista roaming-laskuista voisi tulla sanomista. Täysi nopeus datassa, määräraja ei ole vielä tullut vastaan. Kolmen vuoden välein saa uuden luurin. IT-asiantuntija.
[/quote]
Flagship vs 3 v vaihtoväli :) Minullakin on 2001 Jaguar - omakustanne tosin.

Vierailija
12/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työpuhelinta, kuten ei työtovereillanikaan. Olen opettaja.

Vierailija
13/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha nokialainen se on, matopeli löytyy vielä. Se perinteinen siis. Halvin mahdollinen mitä maailmalta löytyy ja dna:n liittymä. en tosin tarvitse puhelinta juurikaan mihinkään.

Vierailija
14/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista, käytän omaani.

Vierailija
15/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kuun alussa tietojärjestelmäassarin työt ja käteen lyötiin Samsung galaxy s3. Työnantaja maksaa 7-17 väliseltä ajalta puhelut ja tekstarit sekä netin 3gigatavuun asti. Kun alan päivystämään, saan laskuttaa työnantajalta muulta ajalta kotiin tulevat laskut.

Vierailija
16/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung s4 rajaton netti ja puheaika

Vierailija
17/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennätin

Vierailija
18/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sellainen halvin mahdollinen Nokia. Ei kosketusnäyttöä, ei sähköpostia eikä mitään erikoista. Soittelen sillä, joskus lähetän tekstarin ja se siitä. Pidän sen työpaikalla taskussa ja kotiin lähtiessä laitan soitonsiirron pomolle, koska minun ei tarvitse vastata asiakkaille työajan ulkopuolella.

Vierailija
19/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia C2-01, ihan peruspuhelin puhumiseen siksi että meillä riittää että kollegat, tiiminvetäjä ja esimies saavat työvuoroni aikana tarvittaessa minut tavoitettua ja vastaavasti minä heidät. Kun en ole vuorossa, on puhelinkin kiinni.

Vierailija
20/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen lankapuhelin. Siinä on kyllä ihan näppäimet, että ei sentään sitä valintakiekkoa. Juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi