Miksi miehet tekevät minulle näin?
Tapaan miehen, tulemme hyvin juttuun. Tapaamme jonkun kerran, harjoitamme seksiäkin. Pian mies sanoo haluavansa olla vain kaveri, mutta seksiäkin voi olla näin. Voin olla kaveri, ei seksiä. Jonkin ajan kuluttua mies alkaa puhua, kuinka haluaisikin olla muutakin kuin vain kaveri. En suostu. Kaveruuskin loppuu.
Tosiasiassa haluavat vain seksiä ja kaikki muu on silkkaa turhuutta?
Kommentit (9)
Kuinka helppo olet ja kuinka tiuhaan sääriäsi levittelet? Alkaako sana kiertää jo helppoudestasi? Mut muuta teet miesten kanssa? Onko sinulla omia juttuja ollenkaan vai nyhjäätkö vain miehessä kiinni?
Minä taas haluaisin miehistä pelkkää seksiä, mutta aina ne haluais seukata ja tutustua jne. En tiedä mistä johtuu, joku mies ehkä vois sulle kertoa?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:58"]Kuinka helppo olet ja kuinka tiuhaan sääriäsi levittelet? Sopivan helppo ja vaihtelevasti tarjonnasta riippuen
Alkaako sana kiertää jo helppoudestasi? Ei
Mut muuta teet miesten kanssa? Käyn baarissa, katson telkkaa, syön, juon, nukun...
Onko sinulla omia juttuja ollenkaan vai nyhjäätkö vain miehessä kiinni? On ja nyhjään
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:00"]
Minä taas haluaisin miehistä pelkkää seksiä, mutta aina ne haluais seukata ja tutustua jne. En tiedä mistä johtuu, joku mies ehkä vois sulle kertoa?
[/quote]
Mulla tämä sama. Mä luulen että johtuu siitä että olen luonteeltani hyväntuulinen ja iloinen, tuntematon saattaa ehkä luulla tuovansa omalla olemuksellaan nämä minussa esiin ja saa siitä ehkä vahvaa signaalia itselleen, en tiedä. Olen ihan ok:n näköinen mutten todellakaan mikään kaunotar, ihan kuosissa kuitenkin ja nautin elämätä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:41"]
Tapaan miehen, tulemme hyvin juttuun. Tapaamme jonkun kerran, harjoitamme seksiäkin. Pian mies sanoo haluavansa olla vain kaveri, mutta seksiäkin voi olla näin. Voin olla kaveri, ei seksiä. Jonkin ajan kuluttua mies alkaa puhua, kuinka haluaisikin olla muutakin kuin vain kaveri. En suostu. Kaveruuskin loppuu. Tosiasiassa haluavat vain seksiä ja kaikki muu on silkkaa turhuutta?
[/quote]
Näin se on, valitettavasti.
Mies haluaa aina seksiä. Jos ei niin jotain on pielessä.
Jaah. Mulle ne ei koskaan ole alkaneet sitten enää ehdotella mitään enempää, kunhan ovat saaneet kakaistua ulos että seksiä voivat harrastaa mutta vakavampaa suhdetta ei ole tulossa.