Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkille hiuksille hoito ohjeita! :D

Vierailija
11.01.2015 |

moikka kaikkii! :) haluisin kysyy teiltä ohjeita pitkien hiuksien hoitoon. Itselläni on 60cm hiukset enkä hoida näitä paljoa... Mutta parturiin on sanonut että todella hyvässä kunnossa on. Pesen hiukset päivittäin yleensä. En käytä lämpöä hiuksiini (paitsi joskus kiharrus juhliin, silti kuumuudelta suojaava aine aina!). Värjään 1-2 kuukauden välein vaikka kasvaa tossa ajassa reilut 5cm.

Tällässeen ohjeen nappasin jostain: (mahtaako ees toimii)

2banaania

4tl rahkaa

1tl hunajaa

1tl oliivi öljyä.

sekoitetaan sähkövatkaimella ja levitetään samanlainen kuin hiusväri. Puoltuntii-tunti ja pesu?

Tykkään näistä natural tyylisissä ohjeista kyllä:)

miten te hoidatte hiuksiani? Myös lyhyet hiukset omistavat voi kertoa! :)  

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus pistät pelkkää öljyä, noilla muilla ei mitään merkitystä. Tosin oliiviöljy haisee jumalattoman pahalle että ennemmin kookos tai joku muu.

Vierailija
2/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:01"]

Senkus pistät pelkkää öljyä, noilla muilla ei mitään merkitystä. Tosin oliiviöljy haisee jumalattoman pahalle että ennemmin kookos tai joku muu.

[/quote]

ok:) kiitti!:)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuosta oliiviöljyn pois ja söisin loput välipalaksi sillä aikaa kun istun 10 minuuttia tätä hiuksissa:http://www.yves-rocher.fi/control/hiukset/muut/hiusoljy/

Vierailija
4/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanamuna valkuaista ja 5dl vettä 30 min tulee pehmeät 1-2x viikko! :) itelläni on 50 cm hiukset ja oon paljon käyttänyt kauppa aineita, mutta luonnolliset tuotteet on parempia kun kemikaalit! :)

Vierailija
5/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan luonnollinen ohje! Aijon kokeilla myös! :) suosittelen silti myös franck provost sarjoja hiuksille! :)  hyviä on!

Vierailija
6/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa banaani saattaa toimia hiustenhoidossa, samoin kananmuna ja jotkut muutkin aineet. Rahkalla ja hunajalla en usko olevan hiuksiin kovinkaan paljon vaikutusta. Itse yleensä levitän kosteisiin hiuksiin (ei tyveen) kookosöljyä tai ihan perushoitoainetta, ja annan olla vähintään 30 min päässä, ja sitten käyn pesemässä hiukset. En käy pitkissä suihkuissa, ja siinä lyhyessä ajassa hoitoaine/öljy ei ehdi vaikuttaa kunnolla, joten teen näin 1-2 kertaa viikossa, muuten pesen normaalisti.

Lopuksi hiusöljy tai tosi pieni määrä kookosöljyä latvoihin, koska en halua että hiukset haisee kookokselle koko päivää ja muutenkin aika rasvaista viimeistelyöljyksi.

Vierailija
7/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita latvoihin hoitoainetta ennen shampoopesua, niin latvat eivät mene takkuun ja peseytyvät hennommin.

Vierailija
8/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kirjoitettu hyvin! : http://www.luonnonkaunis.com/blogi/2013/10/20/6

itse juon paljon vettä(auttaa oikeasti) n. 2l päivässä. En paljon muuta käytä kun shampoota ja hiusöljyä. Myös en käytä lämpöä hiuksille. Itselläni on kyllä vain 40cm hiukset! :D

Vierailija
9/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:07"]

Itse asiassa banaani saattaa toimia hiustenhoidossa, samoin kananmuna ja jotkut muutkin aineet. Rahkalla ja hunajalla en usko olevan hiuksiin kovinkaan paljon vaikutusta. Itse yleensä levitän kosteisiin hiuksiin (ei tyveen) kookosöljyä tai ihan perushoitoainetta, ja annan olla vähintään 30 min päässä, ja sitten käyn pesemässä hiukset. En käy pitkissä suihkuissa, ja siinä lyhyessä ajassa hoitoaine/öljy ei ehdi vaikuttaa kunnolla, joten teen näin 1-2 kertaa viikossa, muuten pesen normaalisti.

Lopuksi hiusöljy tai tosi pieni määrä kookosöljyä latvoihin, koska en halua että hiukset haisee kookokselle koko päivää ja muutenkin aika rasvaista viimeistelyöljyksi.

[/quote]

banaanihan on hyvä kuivalle ihollekkin! Uskon myös sen toimivan + toi kanamunakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme