Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
äiti osti vain karkkipusseja ja hampurilaisia
11.01.2015 |
Yksi salaatti ja patonki oli mukana hihnalla edellisten lisäksi.
Lapsi joka oli mukana oli kovin laiha..
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:05"] [quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa. [/quote] Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa? On sullakin logiikka. Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan. [/quote] No ei. Vaan siksi että kyyläät toisten osotoksia, paskakasa. Ja ei, ei edes th:t kyylää kaupassa kenenkään ostoksia, miksi siis sinä? [/quote] Täällä on tapa tehdä aloituksia mistä vaan. Ottaako voimille? [/quote] Ohis, ottaa mua ainakin voimille ap:n kaltaiset kyylät. Itse olin viime viikolla kaupassa nelivuotiaan kanssa, ja näin eräänkin äidin katseen, kun pakastepizzan ostin. Lapsi on siskontyttöni, ja pizzan ostin ihan vaan pakkaseen itselleni. Lähellä oli, mutta en kuitenkaan selittänyt naiselle mitään, odottelin vaan sen päivän josko tänne ilmestyisi vastaavaa aloitusta... Tuollaiset kyylät voisi kyllä ripustaa "kuivumaan". [/quote] Ehkä kuvittelit tuon. Pizzako se pahin nyt on?
[/quote]
Kirjoitat samanlaisen kyylän avaamaan ketjuun ja ajattelet, että kuvittelin?! Kaipa noiden mielestä kaikki muu kuin itse kasvatettu ruoka on saatanasta. Jos lapsi edes olisi ollut omani, voisin ehkä Jotenkin ymmärtää "huolehtivaisuuden", mutta ko. vaihtoehto ei ilmeisesti edes tullut mieleen.