Sain tapailumieheltä tuliaiseksi feikkilaukun
Tapailumies kävi ulkomaanmatkalla ja toi tuliaiseksi LV feikkilaukun. Toki kiitin häntä huomaavaisesta lahjasta, mutta en tiedä paistoiko häpeä kasvoiltani. Olisin ollut kiitollinen, vaikka pyyhkeeseen tai mihin tahansa muuhun.
Kommentit (24)
Paras kiitos on olla koskaan käyttämättä laukkua.
Feikille feikkilaukku. Mikä siinä meni pieleen?
Jos asut jossain metsän keskellä, voit hyvin käyttää. Kaupungissa et.
Minun tapailumies toi Thaimaasta tuliaisiksi vain k l a m y d i a n. Että olisit kiitollinen.
Paljonko laukku maksoi?
Missäpäin Turkkia?
Kenen kanssa oli reissussa?
Paa kiertoon jos ei kehtaa käyttää. Jollekin se kelpaa, väline missä tavarat kulkee mukana =)
Voi ei. Mä olisin varmaan sanoittanut tuon etukäteen. Kyllähän se tulee ilmi jos nainen arvostaa aitoja merkkilaukkuja! Olisin myös pettynyt itseeni jos olisi jäänyt sanomatta. Sit pitäisi käydä ikävä keskustelu ja pahimmillaan olla itse moukka kun lahja oli huono.
No parempi tuo on kuin ex miesystävältäni joululahjaksi saatu "mietelause" paita, jossa ilkeitiin työttömän laiskuudella. Olin tuolloin työtön ja se oli minulle todella arka paikka, koska en vaan saanut töitä yrityksistä huolimatta. Tajusin tuolloin vihdoin, että mies oli todella julma, eikä rakastanut minua millään tavalla.
Vaimolle toin kyllä ihan aidon.
Tapailumies
Vierailija kirjoitti:
Paljonko laukku maksoi?
Missäpäin Turkkia?
Kenen kanssa oli reissussa?
10 euroa, näytti kuitin.
En kysynyt, mutta varmaan jossain turistirysässä.
Tyttöystävänsä kanssa oli.
Haisen kyllä pahalle ja hilseilen voimakkaasti. Vaikuttiko asiaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle toin kyllä ihan aidon.
Tapailumies
Älä ihmettele sitä käytettyä kortsua siellä vessassa.
Jännämies
Noloa. Merkitään muovilaukku olisi vielä ollut ok.
Päässäni on myös suuria kaljuja laikkuja. Karva irtoilee kammatessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No parempi tuo on kuin ex miesystävältäni joululahjaksi saatu "mietelause" paita, jossa ilkeitiin työttömän laiskuudella. Olin tuolloin työtön ja se oli minulle todella arka paikka, koska en vaan saanut töitä yrityksistä huolimatta. Tajusin tuolloin vihdoin, että mies oli todella julma, eikä rakastanut minua millään tavalla.
No kai jätit sen heti tuon lahjan saatuasi, vai jäitkö vielä joksikin aikaa miettimään, että mitä tehdä?
Mies kaivoi myös nenää julkisella paikalla. Siis ihan antaumuksella ja pitkään. Yritän perustella itselleni, että tää on silti ihan hyvä mies. Tän yli en vaan ehkä pääse.
-ap
Turkista vai Bulgariasta ?