äiti osti vain karkkipusseja ja hampurilaisia
Yksi salaatti ja patonki oli mukana hihnalla edellisten lisäksi.
Lapsi joka oli mukana oli kovin laiha..
Kommentit (41)
Mäkin ostan vartavasten lasten kanssa vaan herkut. Muut ruoat ostan sitten kaikessa rauhassa yksinäni. :)
Hoikkia on minunkin lapset, on jopa lasu-ilmoitus tehty heistä. Toinen on aina ollut hieman miinuskäyrällä painon suhteen, toinen on juuri keskikäyrällä. Hui kamalaa. :) Sossua ei paljon järkyttänyt, ilmoittaja oli eräs mielenterveyspotilas ja sossuillekin jo tuttu henkilö.
Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa.
Minäkin kävin eilen lasten kanssa kaupassa ostamassa pelkkää karkkia! Niillä oli karkkipäivä. Mun lapset ovat laihoja verrattuna moniin luokkakavereihinsa, joilla ei harrasteta liikuntaa ja syödään karkkia ja hampurilaisia arkiruokana.
Apua. Minä kävin lapsen kanssa kaupassa ja ostin vain kaksi pakettia terveyssiteitä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:41"]Apua. Minä kävin lapsen kanssa kaupassa ja ostin vain kaksi pakettia terveyssiteitä.
[/quote]
Meinasitko ne siteet lapselle syöttää?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa.
[/quote]
Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa?
On sullakin logiikka.
Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:41"]Apua. Minä kävin lapsen kanssa kaupassa ja ostin vain kaksi pakettia terveyssiteitä. [/quote] Meinasitko ne siteet lapselle syöttää?
[/quote]
eikun jos ap olisi nähnyt...
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:41"]Apua. Minä kävin lapsen kanssa kaupassa ja ostin vain kaksi pakettia terveyssiteitä. [/quote] Meinasitko ne siteet lapselle syöttää?
[/quote]
eikun jos ap olisi nähnyt...
[/quote]
Ei ole ruokaostos.
Mitäs minä ostin tänään? Jauhoja, sokeria ja saippuaa. Varmaan olis jo lasu-ilmoituksen paikka?
Mua hävettää ostaa limsaa, karkkia, vanukkaita jos lapset on mukana. Koska mä ne syön, ei lapset.. muttei se kaupantäti sitä tiedä
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa. [/quote] Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa? On sullakin logiikka. Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan.
[/quote]
No ei. Vaan siksi että kyyläät toisten osotoksia, paskakasa. Ja ei, ei edes th:t kyylää kaupassa kenenkään ostoksia, miksi siis sinä?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa. [/quote] Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa? On sullakin logiikka. Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan.
[/quote]
No ei. Vaan siksi että kyyläät toisten osotoksia, paskakasa. Ja ei, ei edes th:t kyylää kaupassa kenenkään ostoksia, miksi siis sinä?
[/quote]
Täällä on tapa tehdä aloituksia mistä vaan.
Ottaako voimille?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
Täällä on tapa tehdä aloituksia mistä vaan.
Ottaako voimille?
[/quote]
Mistäs tiedät th:n kyyläykset?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa. [/quote] Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa? On sullakin logiikka. Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan. [/quote] No ei. Vaan siksi että kyyläät toisten osotoksia, paskakasa. Ja ei, ei edes th:t kyylää kaupassa kenenkään ostoksia, miksi siis sinä? [/quote] Täällä on tapa tehdä aloituksia mistä vaan. Ottaako voimille?
[/quote]
Ohis, ottaa mua ainakin voimille ap:n kaltaiset kyylät. Itse olin viime viikolla kaupassa nelivuotiaan kanssa, ja näin eräänkin äidin katseen, kun pakastepizzan ostin. Lapsi on siskontyttöni, ja pizzan ostin ihan vaan pakkaseen itselleni. Lähellä oli, mutta en kuitenkaan selittänyt naiselle mitään, odottelin vaan sen päivän josko tänne ilmestyisi vastaavaa aloitusta...
Tuollaiset kyylät voisi kyllä ripustaa "kuivumaan".
Meillä myös usein lauantai-ostokset on tuontyyliset. Lauantaina käydään hakemassa vain lapsille karkkipäivän karkit ja vanhemmille iltaherkut(esim sipsiä ja muutama olut) sekä muutama maito . Ei tarkoita etteikö kotona olisi muuta ruokaa kun viikon ruokaostokset hoidetaan usein ke tai to.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:49"] [quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:37"]Ap, sä et oo mitään muuta kuin haiseva paskakasa, ja siks sulla ei oo varaa kyylätä kenenkään kauppaostoksia. Tuo piirre telkee kyllä mielenterveyspotilaan kenestä tahansa. [/quote] Ai siksi kun ostan kunnon ruokaa? On sullakin logiikka. Ihan sama jos olisin th, ois huomio kiinnitettävä tähän asiaan. [/quote] No ei. Vaan siksi että kyyläät toisten osotoksia, paskakasa. Ja ei, ei edes th:t kyylää kaupassa kenenkään ostoksia, miksi siis sinä? [/quote] Täällä on tapa tehdä aloituksia mistä vaan. Ottaako voimille?
[/quote]
Ohis, ottaa mua ainakin voimille ap:n kaltaiset kyylät. Itse olin viime viikolla kaupassa nelivuotiaan kanssa, ja näin eräänkin äidin katseen, kun pakastepizzan ostin. Lapsi on siskontyttöni, ja pizzan ostin ihan vaan pakkaseen itselleni. Lähellä oli, mutta en kuitenkaan selittänyt naiselle mitään, odottelin vaan sen päivän josko tänne ilmestyisi vastaavaa aloitusta...
Tuollaiset kyylät voisi kyllä ripustaa "kuivumaan".
[/quote]
Ehkä kuvittelit tuon.
Pizzako se pahin nyt on?
Ap voit aloittaa maailman parantamisen itsestäsi ja omasta perheestäsi. Ei tule mieleenkään kaupassa pohtia muiden ostoksia. Onko sun elämäs ap niin täydellistä että olet oikeutettu siihen?
Ap:n on nyt välittömästi otettava osoite selville ja tehtävä jääkaappiratsia kyseisen perheen asuntoon.