Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian laiha mies

Vierailija
11.01.2015 |

Paljon saa lukea että mies syö perheen vararikkoon ja mässää kaiken kaapeista.

Mutta mun huolena on avomies, joka kohta nääntyy pois. Hän syö olemattoman määrän kaloreita vuorokaudessa. Olen nyt laskenut, etää pahimpina päivinä hän syö 300 kaloria!

Hän syö vain kerran vuorokaudessa ja onkin alipainoinen. Eli aamupäivä ja päivä menee pelkällä kahvilla ja tupakalla. Joskus kuuden maissa illalla syä sitten ainoan ruokansa. Iltapalaa ei koskaan.

Tämä stressaa ja huolestuttaa minua suunnattomasti. Teen hänelle ruokia mistä hän pitää ja rikastan niitä rasvalla ja sokerilla minkä kerkeän ettei ihan nääntyisi. Mutta jos esim. ehdotan, että tekisin hänelle aamiaista tai iltapalaa niin hän SUUTTUU ja sanoo, ettei hän kokoaikaa voi olla syömässä!

Tästä johtuen tunnen myös suurta häpeää kun itse joudun syömään noin 1200 kalorin edestä vuorokaudessa koska harrastan kuntosaliliikuntaa, pyöräilen ja hölkkään. Tunnen itseni huushollissamme suursyömäriksi ja sekin tuo minulle ahdistusta. Olen normaalipainoinen ja jonkinverran lihaksikas. En haluaisi syömättömyydellä menettää näitäkin tuskalla hankittuja lihaksiani. Miehellä lihaksia ei ole ollenkaan.

Miteen saisin hänet syömään edes 1000 kcl/vrk? Olen ahdistunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyyyyy.. Kamalaaaaaaa

Vierailija
2/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kyllä itsekin aika vähän kuuloisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuta siihen Narsistinen Persoonallisuushäiriö (NPD)

Vierailija
4/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävänoloista porukkaa täällä kommenteista päätellen. Katkeraa ja pahansuopaa.

Vierailija
5/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos ei maistu, niin ei maistu. Ihanko tosissasi meinaat ruveta pakkosyöttämään aikuista miestä? Onko teillä joku äiti-lapsisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän