Mitä ostitte kumppanillenne joululahjaksi?
Mitä ostitte teidän ihanille kumppanneillenne joululahjaksi? Itse ostin Ipad mini2 tabletin. Toivottavasti tykkää
Kommentit (23)
Kahdet muumibokserit ja suihkusaippua. Sovimme että ostetaan 25 eurolla joululahjat niin tuossapa on :) boksereita toivoi, suihkugeeli aina lopussa..
playstation 4 konsolin ja yhden pelin :)
Kesämökin järven rannalta. Ollut yhteinen haave pitkään. Olen "vuokrannut" joulukäyttöön mutta paljastan aattoiltana, että tämä on nyt meidän yhteinen..
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:22"]Kesämökin järven rannalta. Ollut yhteinen haave pitkään. Olen "vuokrannut" joulukäyttöön mutta paljastan aattoiltana, että tämä on nyt meidän yhteinen..
[/quote]
voi ihana!!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:22"]Kesämökin järven rannalta. Ollut yhteinen haave pitkään. Olen "vuokrannut" joulukäyttöön mutta paljastan aattoiltana, että tämä on nyt meidän yhteinen..
[/quote]
Tämä oli paras, varmasti tykkää!
Collegehousut,kalsarit ja dödön. Ei toivonut mitään ja hänen kaikki kalsarit ja colleget täynnä reikiä :D
Villapaita & tyylikkäät bokserit :D
PS4:n.
Olisin jo viime vuonna ostanut, mutta hän sanoi, ettei kannata, kun on kuitenkin buginen... niinhän ´se olikin.
Hän ostaa mulle uuden tietokoneen, johon voin sitten vastaanottaa Sims4 herkkuineen...
Pääseehän ne teinitkin noista nauttimaan joskus.
Sovittiin että ei osteta mitään. Näin sovittu jo monena jouluna. Ostellaan yleensä toisillemme pitkin vuotta kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta, joten jouluna ei erikseen lahjota toisiamme.
Miehen omia toiveita, joista on pitkään puhunut;
-tehokas taskulamppu
-ompelen tyynyliinoja kankaasta, josta pitää ja on itse valinnut
Ostettiin toinen toisellemme seksileluja yhteiseen kivaan, tuli testiajettua ne jo etukäteen, mutta jouluaattoa odotellessa..! ;)