Mies kokoajan puristelemassa ja pussailemassa, haluisi seksiä ainakin kolmesti päivässä tunnin kerrallaan
Mutten anna kuin kahdesti ja puoli tuntia kerrallaan, kun paikat ei enää kestä.. Laantuuko tämä seksihulluus? Olemme olleet jo vuosia yhdessä, luulin että nuoruuden kiima laantuu 30 v ikävuoteen mennessä, mutta mies senkun kiimaantuu iän myötä!
Kommentit (32)
Ei ole normaalia. Miehelläsi viiraa pahasti. Itse en jaksaisi tollaista miestä hetkeäkään.
Minkä ikäisiä olette? Seksiaddikti?
Ulkoistakaa 80 prosenttia seksistä
Miten sillä on aikaa?? Tai sulla??
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Miehelläsi viiraa pahasti. Itse en jaksaisi tollaista miestä hetkeäkään.
On normaalia. Viiraisi jos ei naiset kiinnostaisi.
No ihan selvä seksiaddikti. Saattaa käydä lisäksi vielä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Viiraisi jos ei naiset kiinnostaisi.
Ei ole normaalia. Ainoastaan mt-ongelmainenrunkkari voi pitää tota normaalina.
Kuulostaa ahdistavalta. En katselisi tuollaista miestä päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko työttömiä?
Tai etätyöläisiä.
Sairasta. Mahdat olla jo aika ahdistunut?
Kolmesti päivässä ja tunti aina kerrallaan? Ohhoh. Eli tunti aamulla, tunti töiden jälkeen ( jos töissä käytte) eli joskus klo 16-17. Ja sitten vielä tunti illalla ? Jep jep....
Vähän keksityltä tuntuu..
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta. En katselisi tuollaista miestä päivääkään.
Onneksi Suomessa on erektio-ongelmaisia tuhkamunia yli tarpeenkin, joten tuskin tarvitsee etsimällä etsiä.
Mun vaimo ainakin tykkää, kun otan hänet vaikka keittiössä extempore..
Äsken käytiin yhdessä suihkussa ja sain siellä sellasen seisokin että emäntä halusi kalun sisäänsä saman tien.
Miksi sä ole noin epänormaalissa suhteessa? Maailma on täynnä normaalejakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Mahdat olla jo aika ahdistunut?
Normaalit ihmiset saa jaksamista seksistä. Kummajaiset eivät.
Kuulostaa seksiaddiktilta. Ahdistuneen oloinen?