Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Vierailija kirjoitti:
Osaako, joku nyt selittämään kenelle sanotaan ennsikertalainen?
Sanoppa häntä minun puolesta kelle haluat tai uskallat. Ei paljo minun persettä kutita.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko laittaneet hakija palveluihin vain viestiä
"Hei saisinko AMK valintakokeen osio tulokset, kiitos terv etunimi sukunimi"
Kyllä, juuri niin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurean turvatradeks 5.varasija. Kuinkahan mahdollista päästä sinne?😅
Näistä ei koskaan tiedä, miten mahdollista miltäkin sijalta on päästä. Kun ei sitä ennakkoon voi tietää, kuinka moni jättää paikan vastaanottamatta. 17.12. asti on mahdollista päästä varasijoilta eli viimeistään silloin tiedät pääsitkö vai et.
Aaarrggghhh - mähän olin tuudittautunut siihen, että asia on selvillä 26.11.
Mutta tosiaan sehän onkin tuonne asti odoteltava
#varasijallaXAMK
Millä varasijalla olet? Itse olen 11ja toivoni olen menettänyt :D
Eikös tradenomit liiku varasijoilta aika isostikkin vielä? Jokatapauksessa varasijalla 46 Laureaan taitaa olla toiveajattelua?
Näinköhän siinä käy, ettei Metropolia saa tuloksia ilmoitettua tällä viikolla -.-
On se nyt kummallista.
Päivittyyköhän varasijat sitä mukaan kun niitä vapautuu. Oma jononi ei ole liikahtanut mihinkään, mutta aiemmissa kommenteissa moni kertoo jonon liikkuneen paljonkin eilispäivän aikana. Opintopolussa lukee, että päivittyy kerran päivässä, mutta eilen kuitenkin monen kohteen varasijat ovat liikkuneet päivän mittaan paljonkin.
Taas kytätään. Itse odotan toisella varasijalla todistusvalinnassa Jamkin tuloksia. Pakko sanoa että ärsyttää kyllä jos niin pienestä jää kiinni
Millaisilla valintakoepisteillä on päästy opiskelemaan kätilöksi ja minne?
Metropolian tulokset tosiaan tuli, mut varasijat ei liikkunu yhtään ainakaan itellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli metropolia tulokset. Ainakin eh.
Niinpä olikin. Mulla 19. varasija. Alin hyväksytty 80.01.
Kyllä! odotus on päättynyt ja pääsin sisään Metropolian tradenomilinjalle. Kiitos kanssakärvistelijöille ja toivotaan muillekin iloisia uutisia!
VAMK julkaisi tulokset ❤️ Pääsin sisään, monimuoto sh. (Minun paikkani vapautui siis jollekin Seinäjoelle.) Alin hyväksytty oli 49.88. Minulla pisteitä 66.77
Paljon matikan vääristä tuli aina miinuksia? Ja montako niitä tehtäviä edes oli. Hitto kun en muista koko kokeesta juuri mitään.
Miten täs näin kävi.. sain paremmat pisteet kun ikinä, sain tutkintopaikan 3.toivekohdastani. Mutta pääsin eka kertaa niiiiiin lähelle ensimmäistä hakutoivettani (toimintaterapia), että nälkähän tässä jäi. En uskonu olevan ikinä mahdollista päästä lähellekkään TT-tutkinnon paikkaa ja nyt piru vie varasijalla 22. Ja minä tässä pohdin, että otanko mitään paikkaa edes vastaan ja jatkan yrittämistä ensi kokeissa. Tää jännitys ja odotus tais laittaa pääni sekaisin viimesen päälle :-D
Vierailija kirjoitti:
Miten täs näin kävi.. sain paremmat pisteet kun ikinä, sain tutkintopaikan 3.toivekohdastani. Mutta pääsin eka kertaa niiiiiin lähelle ensimmäistä hakutoivettani (toimintaterapia), että nälkähän tässä jäi. En uskonu olevan ikinä mahdollista päästä lähellekkään TT-tutkinnon paikkaa ja nyt piru vie varasijalla 22. Ja minä tässä pohdin, että otanko mitään paikkaa edes vastaan ja jatkan yrittämistä ensi kokeissa. Tää jännitys ja odotus tais laittaa pääni sekaisin viimesen päälle :-D
Menisin kouluun nyt. Jos et pääsisikään ykköskohteeseen ensi haussa niin olet menettänyt taas yhden vuoden.
Oletteko laittaneet hakija palveluihin vain viestiä
"Hei saisinko AMK valintakokeen osio tulokset, kiitos terv etunimi sukunimi"