Mitä kirjoitatte työhakemuksen loppuun tyyliin "tulen mielelläni keskustelemaan lisää jos pääsen haastatteluun"
Kommentit (46)
Kerron mielelläni lisää työhaastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Haen tätä paikkaa koska TE-toimistosta käskettiin. En tarvitse mitään lisätietoja paikasta tai yrityksestänne.
Hahaha :D
Tulen mielelläni haastatteluun etänä, tai paikallisesti, mikäli kaikilla on ajantasaiset koronapassit ja turvavarusteet kunnossa.
Kuulisin mielelläni lisää työpaikasta ja kertoisin itsestäni mieluusti myös enemmän työhaastattelussa.
Yhteydenottoanne odottaen
Matti Meikäläinen
Nähdään haastattelussa ja keskustellaan asioista tarkemmin
Klisee, johonkin pitää lopettaa. En tiedä miten nykyään lopettaisin. Mä taisin viimeisimmän työpaikkaan johtaneen lopettaa: mahdollisessa haastattelussa kerron tarkempia lisätietoja osaamisestani. Saa varastaa, en hae enää töitä, mulla on vain muutama vuosi eläkeikään ja meen työkokeiluun tai mihin sattuu pääsemään tai kiertelen kursseja, jos työt yllättäin loppuvat.
Tähän olisi pitänyt keksiä jokin hienolta kuulostava falski loppulause, mutta alkoi oksettaa jo sellaisen miettiminenkin.
Paljonko sitä palkkaa maksetaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Haen tätä paikkaa koska TE-toimistosta käskettiin. En tarvitse mitään lisätietoja paikasta tai yrityksestänne.
Minä ohjaan rekrytoijana tällaiset hakemukset systemaattisesti TE-toimiston tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Sinne jolla sinäkin pääsit parik säätiölle tekemään töitä ilman palkkaa.
Yhteydenottoanne ki kke li pystyssä odottaen.
Tai käsivarren paksuinen ky r p ä pystyssä sojottaen ja naisrekrytoijat soittavat samantien.
Hermoillen ja jännityksellä soittoanne odotellen, jännäpisut housuihin tulvahtaen, ystävällisesti
Einari Ei-Valittu