Rosanna Kulju, onko hyvä Miss Helsinki 2
Mitä mieltä tästä silikonitissisestä vaaleaveriköstä? Onko kaunis?
Kommentit (214)
Toi rosanna on kaunis. Et mitä Vittu te täällä saakutti ruikutatte typerät ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:43"] Mitä mieltä tästä silikonitissisestä vaaleaveriköstä? Onko kaunis? [/quote] tässä ravintolassa pesemässä astioita. perustarjoilija http://yle.fi/uutiset/kausityontekijan_arki_ei_olekaan_juhlaa/5453784 jos on siis sama rosanna kulju [/quote] On sama Rosanna. Oli muuten hirveät kulmakarvat jo tuolloin vaikka muuten oli minusta nätti tyttö tuossa sarjassa.
[/quote] sama on , ollut levillä duunissa
Liikaa meikkiä ja jotenkin suttuisen näköinen. Vähemmällä meikillä voi olla kaunis.
On tuo sama tyttö joka oli siinä ylen ohjelmassa. Selvisi lukemalla neidin blogia.
Luulin tätä typykkää aluksi drag queeniksi eli mieheksi naisen vaatteissa. sen jälkeen shemaleksi.
Tuossa 2011 kuvassa kivan näköinen naapurintyttö, mutta näköjään leikellyt kasvonsa ja ottanut Frederik-leukaimplantin. Nyt näyttää tosiaan meikatulta 50-vuotiaalta mieheltä.
Se ei tarkoita, että olisi kaunis ja hyvännäköinen jos naama täynnä meikkiä ja hiukset laitettu viimeisen päälle, jos alla on kilpikonna.. Rosannan hiukset on ihanat ja hänellä on todella hyvä kroppa josta moni unelmoisi. Mutta nyt yhdyn muihin, että ei hän kaunis kyllä ole, vaikka noin hurjat meikit onki..
Joko mammat luki tän?
Ihan hyvä jos Ragnar ja Lotta ym. Rosannan kaverit puolustaa tässä tilanteessa kaveriaan (vaikka vähän epäselvä vuodatus toi Ragnarin teksti). Oon kyllä joskus ihmetellyt, miksei tällaisia puolustuksia tule useammin, koska melkein joka viikkohan joku julkkis tai tosi-tv-hahmo on samanlaisessa pyörityksessä. Oishan noita tilaisuuksia muittenkin kuin missien kohdalla.
Onko noita haukkumisketjuja jossain naamakirjassa näkyvillä? Linkkiä?
Voisin käydä katsomassa ketkä siellä pätee.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:43"]
Ihan hyvä jos Ragnar ja Lotta ym. Rosannan kaverit puolustaa tässä tilanteessa kaveriaan (vaikka vähän epäselvä vuodatus toi Ragnarin teksti). Oon kyllä joskus ihmetellyt, miksei tällaisia puolustuksia tule useammin, koska melkein joka viikkohan joku julkkis tai tosi-tv-hahmo on samanlaisessa pyörityksessä. Oishan noita tilaisuuksia muittenkin kuin missien kohdalla.
[/quote]
No ainakin tuon fb-postauksen kirjoittajan kohdalla varmaan kyse siitä, että eihän hän ole ollut siinä asemassa että häntä olisi kovin vakavasti otettu, jos hän olisi kommentoinut useamminkin näitä vastaavia "kohuja". Ollut vähän samanlaisen kohteena kuin Rosanna nyt, niin kuin itsekin tuossa sanoo. Mutta joitain muita tyyppejä olisi varmasti ollut, jotka olisivat voineet jotain sanoa jo aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:43"]
Ken leikkiin lähtee ja niin edelleen...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:30"]
Joko mammat luki tän?
https://www.facebook.com/ragnarorav/posts/10152504568477714
[/quote]
Onko kenenkään mielestä ironista, että tuolla kirjoituksen ja kommenttien tykkääjien joukossa on BB:n entinen psykologi? Siinä ohjelmassa kun ei varsinaisesti suojella teinejä joutumasta tämmöisiin paskamyrskyihin.
Hyvin on taas photoshopattu kuvat.. nauroin vedet silmissä tuolle tikkarikuvalle :D Miten joku aikuinen viitsii tehdä noin tyhmiä juttuja? Mutta pahimpia nuo silkkareiden esittelykuvat, voi ällötys!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Tätäkin "elämän viisautta" olen ihmetellyt. Jos joku nyt teininä osallistuu johonkin viihdejuttuun, ja vaikka ei olisikaan sitten se tuulipukukansan ihkuin suosikki, niin ei kai se silti oikeuta mitä vaan paskakirjoittelua pitkin nettiä? Varsinkin jos kommentoijat on itse jo teini-iän ylittäneitä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:30"]
Joko mammat luki tän?
https://www.facebook.com/ragnarorav/posts/10152504568477714
[/quote]
Onko kenenkään mielestä ironista, että tuolla kirjoituksen ja kommenttien tykkääjien joukossa on BB:n entinen psykologi? Siinä ohjelmassa kun ei varsinaisesti suojella teinejä joutumasta tämmöisiin paskamyrskyihin.[/quote]
Sen takia se varmaan onkin entinen. Tuli järkiinsä ja häipy kuvioista.
Jotenkin aika uskomaton fiilis. Itse olen 16 vuotias tyttö, enkä ikinä vois haukkua ketään ulkonäön takia kuten täällä aikuiset(?) ihmiset. Ihan oikeesti? Mitä te ite saatte siitä, jos toitotatte kuinka ruma joku on? Hyvän mielen? Paremman itsetunnon?
Se että osallistuu kisaan, jossa arvioidaan myös ulkonäköä ei silti oikeuta ketään törkeään haukkumiseen. Asian voi ilmaista myös nätisti "voittaja ei vastaa kauneusihanteitani" - tyylisesti. Tarviiko asiaa edes ilmaista? Kyse ei kuitenkaan ole mistään haudan vakavasta asiasta, vaan melko mitättömän missikilpailun tuloksesta. Miksi täytyy huudella transuksi, hirvitykseksi, rumaksi jne? En voi ymmärtää.
"Se mitä Anna kertoo Paulista, kertoo enemmän Annasta kuin Paulista".
Tämän keskustelupalstan takia olen ymmärtänyt, miksi joistakin lapsista tulee koulukiusaajia. Se tulee kotoa. Huhhu oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:51"]
Jotenkin aika uskomaton fiilis. Itse olen 16 vuotias tyttö, enkä ikinä vois haukkua ketään ulkonäön takia kuten täällä aikuiset(?) ihmiset. Ihan oikeesti? Mitä te ite saatte siitä, jos toitotatte kuinka ruma joku on? Hyvän mielen? Paremman itsetunnon? Se että osallistuu kisaan, jossa arvioidaan myös ulkonäköä ei silti oikeuta ketään törkeään haukkumiseen. Asian voi ilmaista myös nätisti "voittaja ei vastaa kauneusihanteitani" - tyylisesti. Tarviiko asiaa edes ilmaista? Kyse ei kuitenkaan ole mistään haudan vakavasta asiasta, vaan melko mitättömän missikilpailun tuloksesta. Miksi täytyy huudella transuksi, hirvitykseksi, rumaksi jne? En voi ymmärtää. "Se mitä Anna kertoo Paulista, kertoo enemmän Annasta kuin Paulista". Tämän keskustelupalstan takia olen ymmärtänyt, miksi joistakin lapsista tulee koulukiusaajia. Se tulee kotoa. Huhhu oikeesti.
[/quote]
Jostain syystä kirjoituksestasi paistaa sama haave läpi mikä Rosannalla. Tuiki tavallisen näköinen mimmmi maatalon-emäntä naamalla varustettuna jolla haaveena olla Stadin seksikkäin ja haluttavin mimmi. Toki Rosanna antaa toivoa teille taviksille. Mutta ihan oikeasti onko se niin vakavaa jos haukutaan ihmisen ulkonäköä? Kuinka pinnallisessa maailmassa ihmisen täytyy elää että ottaa noin vakavasti ulkonäkö kommentit? Eikös ulkonäkö ole täysin toissijainen asia, ja ihmettelenkin mistä tämä kohu tulee että monet naiset ovat nyt ottaneet itseensä ja puolustavat kynsin ja hampain Rosannaa. Eikö teillä ole muuta annettavaa itsestänne kuin ulkokuori?
Itseänikin on haukuttu ulkonäöstäni, olen samaa luokkaa kuin Rosanna. Täytyy sanoa ettei se ole ikinä itseäni haitannut, minua satuttaisi eniten se jos joku haukkuisi jotain ominaisuuksiani, esim. luonnetta. Miksei siis ikinä oikeista arvoista joka ratkaisee millainen ihminen on niin nouse samanlaista kohua?
Oksettaa oikein tämä pinnallisuus jos pahinta millä voit toista satuttaa on ulkokuoren kommentit.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Tätäkin "elämän viisautta" olen ihmetellyt. Jos joku nyt teininä osallistuu johonkin viihdejuttuun, ja vaikka ei olisikaan sitten se tuulipukukansan ihkuin suosikki, niin ei kai se silti oikeuta mitä vaan paskakirjoittelua pitkin nettiä? Varsinkin jos kommentoijat on itse jo teini-iän ylittäneitä.
[/quote]
Mikäs missikisassa olikaan tarkoitus? Valita kaunein? Aivan.
Joo on kyllä itelläkin tullut Facebookissa vastaan ihan kavereidenkin tykkäämiä heidän kavereidensa julkaisuja, joissa ihmetellään missivalintaa. Ka-ma-laa. Ei ole mielestäni kaunis meikillä, meikittä, saati photoshopattuna (tosin siten hänestä on saatu edes siedettävän näköinen...).