Miksi av koukuttaa?
Olen nelikymppinen perheetön nainen, ihan fiksu ja filmaattinenkin. Eksyin tänne jotakin kautta noin vuosi sitten ja siitä lähtien olen ollut koukussa. Joka päivä tulee käytyä kerran jos toisenkin.
Olen miettinyt, että mikä tässä oikein koukuttaa. Luen nimittäin paljon ja laajasti, joten kyse ei ole siitä, että olisin joku taulapää wt. (Hupaisa termi, mutta pakko laittaa, kun sitä on täällä käytetty niin paljon viime aikoina.)
Nyt tämän kirjautumisparodian mainingeissa mietin, että mikä tässä tosiaankin koukuttaa. Itseäni ehkä se, että monta kertaa ihmisillä on todella päteviä mielipiteitä ja painavaa sanottavaa.
Mikä teidät muut saa palaamaan tänne aina uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (7)
Varmaan se, että kun täällä käy, niin omat ongelmat tuntuu pienemmiltä...
.
Oon kanssa nelikymppinen, ihan mielestäni suht fiksu, mutta päivittäin täällä pyörin...
.
Toinen juttu on varmaan se, että mielelläni autan, jos jonkun ongelma on tuttu.
No siksi, että av on lopulta moniarvoinen ja moniääninen - täällä saa nauraa kippurassa, väitellä, seurata dramaattisia tarinoita ja urpoilla, jos siltä tuntuu. Koko elämän kirjo on täällä - siksi av.
Tämä palsta on kuin aviomies: se naurattaa ja se itkettää samaan aikaan, otatte välillä yhteen mutta saat siltä aina parhaimman avun koska se on puolellasi.
Hyvä tapa viettää aikaa töissä, vapaa-aikana en juuri täällä käy.
AV palsta on hauska. Raskaan työpäivän jälkeen täällä voi rentoutua ja heittää aivot narikkaan. Täältä löytää apua ongelmaan kuin ongelmaan. Aina joku osaa neuvoa, jos esim. tarvitset runoa kummitytön korttiin tai apua esim. lapsen ummetusongelmaan tai aviokriisiin. Täältä puuttuu kuitenkin pääsääntöisesti sellaiset sekopäät, joita löytyy esim. suomi24:stä.
Täällä saa pohdittavaa ja mietittävää, koska kirjoittajat eivät ole mikään suuri homogeeninen joukko.
Tänne kirjoittelee myös todella fiksuja ihmisiä ja joidenkin kirjoituksia on todella ilo lukea ja jos suinkin kykenen auttamaan jotakuta, niin mielelläni teen sen oman professioni puitteissa.
Aiheiden laajuus ja sattumanvaraisuus, omituiset ketjut tyyliin käsikakka, nimettömänä voi avautua aiheista, joista häpeäisi puhua muuten. Ja kaikki vielä samassa paikassa!
Ja ehkä sekin, että käyttäjiä on täällä niin paljon, että aina on joku joka tietää jostain jotain tai muistaa vanhojakin asioita ja on valmis jakamaan tietoaan, koska täällä voi pysyä nimettömänä.