Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita murehdit tällä hetkellä?

Vierailija
01.11.2021 |

Minä murehdin 17v poikani koulunkäyntiä tai oikeammin sanottuna käymättömyyttä. En tiedä mitä tekisin, kun en kohta täysi-ikäistä ja - kasvuista miestä väkisinkään kouluun saa vietyä. Asumme kahdestaan, ja rahastakin on helvetin tiukkaa. Onneksi poika tienaa viikonlopputöissä taskurahansa ja saa opintotukea.
Pitäisikö antaa keskeyttää koulu ja käskeä hankkimaan kokopäivätyö?
En kohta jaksa enää.
Poika ei siis käytä päihteitä ja on ihan kunnollinen muuten kuin koulunkäynnin osalta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn mistään. Mä alan siiivoojaksi.

Vierailija
2/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enn mistään. Mä alan siiivoojaksi.

Pitäiis varmaan ensin siivota suu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla näyttää olevan asiat hyvin.

Vierailija
4/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kuka taas joi mun kahvin mutta ei keittänyt uutta.

Vierailija
5/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miten saada rahat riittämään laskujen jälkeen

Vierailija
6/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5v. lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista.

Vierailija
7/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaan niin paha olla elämässä että en osaa edes mitään yksittäistä asiaa murehtia. Keväästä asti kaikki mennyt päin metsikköä eikä nousua tai valoa oikein näy. 

Vierailija
8/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla näyttää olevan asiat hyvin.

En viitsi kertoa, paljastaisin liikaa itsestäni jos sen tekisin. Joten kyllä niitä murehdittavia asioita voi olla muillakin kuin tänne kirjoittaneilla.

Vierailija
9/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäskö lähtee koronatestiin, lihaksia särkee, päätä särkee, kurkkuun koskee, nenä tukossa ja pientä lämpöä.   Kurja flunssainen olo.  Välissä vilustaa välistä hikoiluttaa.

On kaksi rokotetta, mutta onhan sitä silti voinut saada jostain sen tartunnan.

Odottelen pari päivää, että pareneeko olo, vai paheenko olo.

Olen pettynyt, kun ensi vkonloppuna on kaksoipyhä ja piti lähteä vierailulle pyhiksi.  Nyt se ei onnistu.

Vierailija
10/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten turvallisuutta.

Vierailija
11/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomuutta, työttömyyttä, rahattomuutta ja yksinäisyyttä näin alkajaisiksi.

Vierailija
12/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten asioita. Erityislasten koulunkäynti mietityttää, saako lapsi oikeasti sitä tukea mitä on luvattu. Joskus tuntuu että tietäävät mitä pitää sanoa mutta käytännön työ taitaa jäädä tekemättä.

Joskus kun on aikaa mietin miten pysähtynyttä oma elämä on. Lasten asioita on ollut koko syksyn 2-5 menoa viikossa huolehdittavana, toinen vanhempani on hoivakodissa ja mies tekee töitä tuplasti koska minulla on vajaa työaika.

Muut menee eteenpäin, minä vain olen pausella.

Vierailija
13/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on paska tietokone.

Vierailija
14/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin kaikkea. Ja koirakin sairaana

Vierailija
15/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin uuden verokortin liian myöhään, ja nyt sitten 2 seuraavasta tilistä menee 140€ enemmän veroa. Kummastakin.

Vierailija
16/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tiedän tuon tunteen. Kun ei sitä kakaraa sinne kouluun saa vaikka tekee mitä. Lahjonta, uhkailu ja kiristys käytetty. Järkipuhetta vaan ja realistista tulevaisuudenkuvan maalailua, josko tajuaisi :/ 

Itse murehdin nyt juuri kuralle meneviä raha-asioitani, köyhyyttä, työssä jaksamistani, masennusta, sitä että en löydä ketään minulle sopivaa miestä. Murehdin sitä että en koskaan saanutkaan sitä omakotitaloa tai mökkiä. Olen jumissa sen sijaan yksin pienessä kerrostaloasunnossa, työskentelen matalapalkka-alalla, velkaa montakymmentä tuhatta eikä siitä ulospääsyä. Luottotiedot menossa kohtapuoleen kun en enää selviä lyhennyksistä. Edes kampaajaan ei ole varaa, vaatteista puhumattakaan :( 

Vierailija
17/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdin sitä, että olen ilmeisesti tehnyt jotain väärin erästä ihmistä kohtaan, kun hän ignooraa minut... Yritän miettiä ja miettiä, mikä syy voi olla. Laitoin jo viestinkin, että pyydän anteeksi, jos olen tehnyt jotain väärin. Ei vastausta 😢. Onnistun aina pilaamaan kaiken...

Vierailija
18/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan töitä. Mistä löydän sopivan miehen.

Vierailija
19/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaraivossa olevaa isoa finniä. Homeista vihannesta jota en jaksaisi palauttaa kauppaan.

Vierailija
20/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten saisin myytyä autoni. Mulla ei ole enää oikein varaa pitää sitä. Saisin autorahoilla monta rahareikää tukittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi