Oletko mokannut kännissä? Paheksutko jos muut mokaa?
Monet ihmiset haukkuu esim. jos joku Temppareissa juhlissa pettää kumppaniaan yms. mutta oletteko itse niin täydellisiä ettette ole koskaan kännissä mitään mokanneet?
Itse voin ainakin nostaa käden pystyyn, että olen mokannut kännissä ja koen että en voi sen tarkia arvostella esim. Temptation Island osanottajien tekemisiä.
Entä Sinä? Oletko mokannut kännissä? Paheksutko silti toisten mokia?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kännnääminen oli moka kun se alkoi syy seurauksiltaaan. Mitä myöntää omat virheeet ja heikkoudet, mennä elämässä eteeenpäin, opppia virheistään ja yrittää vaikuttaaa niihin asioihin joihin pystyy vaikuttamaaan tulevaisuudessa.
Niinpä, silti jotkut paheksuvat jos toinen tekee jonkun rikoksen kännissä kuten ahdistelee naista. Kumma yhteiskunta kun naisten ahdistelu kännissä on väärin, mutta miesten ei. Naiset saa suomessa ahdistella miehiä kännisssä miten paljon haluavat ilman seuraamuksia.
Tämän takia Roope Salminen, Sami Hedberg, Aku Hirviniemi ja Nikke Ankara pääsivät teoistaan kuin koira veräjästä, kun kansa on kyllästynyt siihen, että vaan naisten oikeuksilla pitäisi olla väliä, viis miehistä. Ulkomailla olisivat tämäkin nelikko joutunut vankilaan pitkäksi aikaa. Mutta ehkä toisaalta ihan hyvä, jos naisten ahdisteluun eivät naiset itse halua puuttua Suomessa niin pysyy tasapuolisena touhu.
No ehkä muutaman kerran vahingossa pettänyt
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kännnääminen oli moka kun se alkoi syy seurauksiltaaan. Mitä myöntää omat virheeet ja heikkoudet, mennä elämässä eteeenpäin, opppia virheistään ja yrittää vaikuttaaa niihin asioihin joihin pystyy vaikuttamaaan tulevaisuudessa.
Niinpä, silti jotkut paheksuvat jos toinen tekee jonkun rikoksen kännissä kuten ahdistelee naista. Kumma yhteiskunta kun naisten ahdistelu kännissä on väärin, mutta miesten ei. Naiset saa suomessa ahdistella miehiä kännisssä miten paljon haluavat ilman seuraamuksia.
Tämän takia Roope Salminen, Sami Hedberg, Aku Hirviniemi ja Nikke Ankara pääsivät teoistaan kuin koira veräjästä, kun kansa on kyllästynyt siihen, että vaan naisten oikeuksilla pitäisi olla väliä, viis miehistä. Ulkomailla olisivat tämäkin nelikko joutunut vankilaan pitkäksi aikaa. Mutta ehkä toisaalta ihan hyvä, jos naisten ahdisteluun eivät naiset itse halua puuttua Suomessa niin pysyy tasapuolisena touhu.
Tuo julkkisten rykelmä kyllä todisti, että mikään ei ole muuttunut. Ja olet todennäköisesti oikeassa, että syy on siinä, että me naiset haluttiin ajaa vain omaa asemaamme paremmaksi, ei tasa-puolisesti myös miesten.
Mun kännimokat on sitä tasoa, että lätisen mitä sattuu ja häpeän jälkeenpäin sanomisiani.
Olen selvinpäinkin puhelias, mutta kännissä saattaa mennä överiksi ja olen aivan liian tuttavallinen, lörpöttelen ohi suun jne.
En paheksu vastaavaa käytöstä muilta, ennemminkin symppaan jos tajuan ettei joku kännimuija voi hillitä kieltään ja puhuu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä muutaman kerran vahingossa pettänyt
N27
Sama. Kerran vahingossa miehen kaksoisveljeen (joka oli m*lkku) sekoitin mieheni kännissä niin tuli sen kanssa maattua. Aito vahinko oli minun puolelta ja miehen veli selitti jälkikäteen, ettei muka jurrissa tunnistanut minua. Niin varmaan..
Jotakin on vialla parisuhteessa, jos mennään pettämään, aina :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies pettää kännissä, niin sitä ei saisi paheksua, koska puolet ihmisistä pettää ja mokaa kännissä? Juu, ei mene selitys läpi.
Jos toista rakastaa niin antaa virheet anteeksi?
Juuh.. Elokuvarakkaus varmaan toimii noin. En muiden rakkaudesta tiedä, mutta mun oma koostuu sitoutumisesta, kunnioituksesta, luottamuksesta ja turvallisuudesta. Mitäs näistä nyt sitten pettämisen jälkeen jää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies pettää kännissä, niin sitä ei saisi paheksua, koska puolet ihmisistä pettää ja mokaa kännissä? Juu, ei mene selitys läpi.
Jos toista rakastaa niin antaa virheet anteeksi?
Juuh.. Elokuvarakkaus varmaan toimii noin. En muiden rakkaudesta tiedä, mutta mun oma koostuu sitoutumisesta, kunnioituksesta, luottamuksesta ja turvallisuudesta. Mitäs näistä nyt sitten pettämisen jälkeen jää..
Jos rehellisiä ollaan niin kuka elämässään ei olisi koskaan laiminlyönnyt seuraavissa asioissa jotenkin jotakuta: sitoutuminen, kunnioitus, luottamus? Varmaan kaikki ovat joskus elämässään jota kohtaan noissa rikkoneet. Miesystävälle jos jollekkin kannattaa antaa anteeksi, jos kyseessä on SE MIES (sinun elämäsi rakkaus). Sama myös toisten päin. Kaikki mokaa elämässä, se on vaan fakta.
Yökerhon vessassa tuli pikkujouluissa toista naista nuoltua (jo pelkästään siitä lähti hirveet juorut), sen lisäksi kun palasin samana iltana kotiin, oletin että mies tulisi vasta huomenna, niin jäin rysän päältä kiinni, kun mies tuli heti ovella pussaa.
Mies häipyi ja maine meni työpaikalla sekä pienessä kylässä paheksuttiin avoimesti, kun olin suuseksiä harrastanut julkisessa wc:ssä toisen naisen kanssa (kopissa toki, mutta eipä näyttänyt olevan lieventävä haara). Kaikista eniten yllätti, että suurinosa pilkkaajista oli muita naisia, ilmeisesti sillä kylällä ei vielä oltu tultu 2000-luvulle, jossa nainen saa olla toisen naisen kanssa.
N25
Onhan tuota tullut mokattua, mutta ulkomailla missä ei ollut tuttuja, mutta tykkään levitellä muiden mokia ympäri kyliä. Se on voimaannuttava tunne, kun kokee olevansa parempi ja arvostelee muita.
Olen monta kertaa mokannut ja pettänytkin. Nyttemmin näitä ei tule tehtyä, ikää ja viisautta tullut lisää (ainakin toista). Mutta en toisia paheksu näistä. Haavoittuvaisia tässä ollaan kaikki enkä jaksa näitä paheksujia jotka itsensä muihin nähden ylentävät.
Olen vaikka kuinka paljon, mutta en koskaan mitään pettämisiä, vaan ne liittyneet aina siihen että olen juonut liikaa. Se liittyy itsellä varmaan elämyshakuisuuteen mutta myös siihen että alkoholi vähentää ujoutta ja itselläni on traumataustaa. En ole vuosikausiin enää juonut. Nuoruusajan "kaverit" paheksuivat kyllä ja sain kuulla mokista aina ties aina kuinka kauan, muiden mokat kyllä sivuutettiin. Häpeän aiheuttamisen sijaan joku olisi voinut vaikka kysyä olenko ihan kunnossa, mutta miksi olisivat tehneet, joukossa oli kiusaajia joiden tarkoitus olikin nimenomaan etten olisi kunnossa.
Olen mokaillut niin paljon, etten edes muista kuin murto-osan.
Tasaisin väliajoin aina muistuu jotain mieleen.
Pitäisi olla mokailematta (ilman viinaksia), niin ehkä ajan myötä helpottaa häpeän tunne.
Olen mokannut, mutta siitä tietää ani harva. Sen sijaan saan nautintoa, jos toisia heidän kännimokistaan nöyryytän ja esitän sen paheksuvana. Ehkä olen vähän narsisti, mutta terveellisen vähän omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa uskoa että maailmassa olisi kovinkaan monta ihmistä joka ei olisi kännissä mokannut. Silti tuntuu riittävän noita, jotka arvostelee muiden känni mokia.
Nytkin toimittajakin yritti saada koko Temptation Island kauden peruttua toisten kännimokien takia.. Aika naurettavaa
N18
Olen mokannut enkä moiti muita. Jokainen mokaa juotuaan liikaa. Siksi en käytä enää mitään päihteitä. Elämä selvänä on laadukasta. Ei viinaa tarvita hauskanpitoon.
En ole itse ikinä kännissä ja kyllä paheksun kaikkia känniääliöitä.
Olen mokannut, mutta en onneksi ole ollut korkeassa virassa, jossa siitä voisi olla haittaa.
Olen mokannut kännissä. Siksi lopetin juomisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mokannut, mutta siitä tietää ani harva. Sen sijaan saan nautintoa, jos toisia heidän kännimokistaan nöyryytän ja esitän sen paheksuvana. Ehkä olen vähän narsisti, mutta terveellisen vähän omasta mielestä.
No mulkku ainakin olet
XD