Oletko mokannut kännissä? Paheksutko jos muut mokaa?
Monet ihmiset haukkuu esim. jos joku Temppareissa juhlissa pettää kumppaniaan yms. mutta oletteko itse niin täydellisiä ettette ole koskaan kännissä mitään mokanneet?
Itse voin ainakin nostaa käden pystyyn, että olen mokannut kännissä ja koen että en voi sen tarkia arvostella esim. Temptation Island osanottajien tekemisiä.
Entä Sinä? Oletko mokannut kännissä? Paheksutko silti toisten mokia?
Kommentit (62)
En ole koskaan ollut kännissä, joten en ole voinut mokata. Js kyllä paheksun.
Miten te paheksujat kehtaatte muiden pettämistä paheksua? Oletteko itse täydellisiä?
mene kesärannan saunaan siellä ilmari kirjoittaa sdp,n jäsenkirjoja. mukana tulevassa puna kantisessa oppaassa kerrotaan demari toiminta. MINÄ MINÄ JA MULLE MULLE. ET SIIS OLE MOKANNUT VAAN SYY ON MUIDEN EHKÄ KAPITALISTISTEN VOIMIEN.
Sehän on ohjelman idea että siinä houkutellaan pettämään. Nykyään tuntuu että ihan kaikki hyväksytään ja moraalittomasta tehdään normaalia, jos se vaan tuo tuloja, vähät välittämättä mitä se aiheuttaa nuorisolle.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole mikään kännimoka, ei sitä voi sillä perustella että oli kännissä.
Itse tuli nuorena muutaman kerran tullut juotua ihan liikaa ja yrjöttyä ja sammuttua ties mihin ja varmasti myös käyttäydyttyä muuten nolosti. Paheksun sellaista käytöstä selkeästi aikuisilla ihmisillä, jonkun nelikymppisen pitäisi jo tietää omat rajansa.
Miten kehtaat muita paheksua, jos olet itsekkin kännissä käyttäytynyt hölmösti?
Kuten sanottu, paheksun jos joku keski-ikäinen tuollaista tekee, nuorilla voi tuollaisia ylilyöntejä vähän katsoa läpi sormien. Itse oli mokaillessani 18-19-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Olen kännimokaillut, mutta musta on vaan niin mukavaa juoruta muiden mokista, varmasti moni muukin nainen tunnistaa tästä itsensä. ^^
Sellainen on naisten joustava moraali. Joskus sitä toivoo että olisinpa homo.
ap aloitus kiinnostaa yhtä paljon kuin kasa kiviä,hohhhoijaa.
Kännimoka on mielestäni joku että on oksentanut/sammunut jonnekin tai käyttäytynyt nolosti muiden edessä. Miten liittyy temppareihin? Pettäminen on pettämistä, ei "kännimokailua"
Jos mun mies pettää kännissä, niin sitä ei saisi paheksua, koska puolet ihmisistä pettää ja mokaa kännissä? Juu, ei mene selitys läpi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies pettää kännissä, niin sitä ei saisi paheksua, koska puolet ihmisistä pettää ja mokaa kännissä? Juu, ei mene selitys läpi.
Jos toista rakastaa niin antaa virheet anteeksi?
Pettäminen ja kännimokako sama asia? Pitäisikö pettäminen hyväsyä jos sen tekee kännissä?!?
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti puolet suomalaisista on pettänyt, niin ihmettelen että miten ihmiset silti kehtaa paheksua pettämistä niin avoimesti?
Kännissä itsekkin olen pettänyt, kumppanilta salaa. En vain kännissä oikein hallihde itseäni enkä ole se mitä selvinpäin, tuntuu kuin joku muu tulisi tilalle ja eläisi ihan eri elämää.
Olen jo nuorena miettinyt kaksi asiaa, mihin en kännissäkään lähde. Ajamaan autoa kännissä, enkä pettämään kumppaniani. Paljon olen hölmöillyt alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta kumpaakaan noista edellä mainitsemiani en ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti puolet suomalaisista on pettänyt, niin ihmettelen että miten ihmiset silti kehtaa paheksua pettämistä niin avoimesti?
Kännissä itsekkin olen pettänyt, kumppanilta salaa. En vain kännissä oikein hallihde itseäni enkä ole se mitä selvinpäin, tuntuu kuin joku muu tulisi tilalle ja eläisi ihan eri elämää.
Olen jo nuorena miettinyt kaksi asiaa, mihin en kännissäkään lähde. Ajamaan autoa kännissä, enkä pettämään kumppaniani. Paljon olen hölmöillyt alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta kumpaakaan noista edellä mainitsemiani en ole tehnyt.
Niin on moni muukin, mutta silti on sortunut. Tiedän montakin. Varsinkin kun ikää tulee niin moni alkaakin kaivata vaihtelua makuukammariin. Naisten Tahkon lomilla ynnä muissa olen todistanut monen entisen ns. "kiltin tytön" pettävän.
Koko kännnääminen oli moka kun se alkoi syy seurauksiltaaan. Mitä myöntää omat virheeet ja heikkoudet, mennä elämässä eteeenpäin, opppia virheistään ja yrittää vaikuttaaa niihin asioihin joihin pystyy vaikuttamaaan tulevaisuudessa.
Pahoja pahoja mokia on vinotpinot. En nyt ole muiden mokia niin paheksunut. Toki on helpottanut omaa häpeää että joku muukin mokailee eikä ole ainoa maailmassa.
Viisaus tulee siitä, että tietää rajansa alkoholin kanssa läträtessä ja ennenkaikkea missä porukassa tuon tekee.
mies53v
Se on jo moka itsessään, että juo niin paljon, että tulee kunnolla känniin.
Heräsin Tampereella lähdettyäni baarikierrokselle kotikaupungissani Helsingissä. En tiedä, oliko nyt mikään erityinen moka. Joskus vain sattuu ja tapahtuu. Takaisin pääsi.
Olen kännimokaillut, mutta musta on vaan niin mukavaa juoruta muiden mokista, varmasti moni muukin nainen tunnistaa tästä itsensä. ^^