Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion perua kaikki Sanoma Magazinesin lehdet

Vierailija
11.01.2015 |

Tämä oli niin typerä sekoilu.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perunut jo kaikki muut mutta Aku Ankasta on liian vaikea luopua...

Vierailija
2/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt perumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:30"]

Menen nyt perumaan.

[/quote]Kirjoita sitten perusteluksi tämä syy!

Vierailija
4/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullutkaan. Mainokset menee suoraan roskiin.

Nautinto seurata Sanoman osakekurssin romahdusta ja toimittajien YT:itä

Vierailija
5/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akua en peru!!!!!

Vierailija
6/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään peruttavaa :( akukin tulee lahjatilauksena lasten onneksi!

Vierailija
7/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perunut aikaa sitten kaikki muut paitsi Aku ankan :D ja siitä en vieläkään luovu.

Vierailija
8/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo samaa. Pääsettekö muut enää luomaan Sanomatiliä? Kestotilauksen irtisanominen edellyttää tunnusten luomista. Käytin omaa oikeaa sähköpostia ja oikeaa nimeä, enkä pääse eteenpäin. Tämän jälkeen on ainakin selvää, etten koskaan enää tule käyttämään rahaa Sanoma-konsernin tuotteisiin. Palstailu saa jäädä heti jos tänne tulee rekisteröitymispakko uudelleen.

Vierailija
9/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en ole tehnyt yhtöön lehtitilausta enää sen jälkeen, kun peruuuättamisesta on tehty yhtä nopeaa puhelinsoittoa vaikkeampaa. En tilaa ainuttakaan tämän konsernin lehteä enää, mutta KK tulee lahjana ja olen todella pettynyt sen laatuun ollut yli vuoden. Toivon yhä, että se palaa vanhaan asiatyyliin.

Vierailija
10/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette lapsellisia!

Perutte lehtitilauksia jos ette voinut kirjoitella parin päivän ajan keskustelupalstalla.

Mikä siinä kirjautumisessa oli niin pelottavaa?

Vierailija
11/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Aku Ankan lukijat närkästyivät kovasti. Luulen, että pahimmat kielioppivirheet, v-sanat, trollit ja provot karsiutuvat merkittävästi ja palstan taso noussee.

Vierailija
12/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:43"]

Kyllä te olette lapsellisia! Perutte lehtitilauksia jos ette voinut kirjoitella parin päivän ajan keskustelupalstalla. Mikä siinä kirjautumisessa oli niin pelottavaa?

[/quote]

Juuri se, kuten joku kirjoitti, että onneksi on tämä matalan kynnyksen palsta. Voi purkaa mieltä ja kysyä neuvoa, spontaanisti. Vastustan kaikkea pakkoa.

Vierailija
13/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:41"]

Yritin jo samaa. Pääsettekö muut enää luomaan Sanomatiliä? Kestotilauksen irtisanominen edellyttää tunnusten luomista. Käytin omaa oikeaa sähköpostia ja oikeaa nimeä, enkä pääse eteenpäin. Tämän jälkeen on ainakin selvää, etten koskaan enää tule käyttämään rahaa Sanoma-konsernin tuotteisiin. Palstailu saa jäädä heti jos tänne tulee rekisteröitymispakko uudelleen.

[/quote]

Nettisivuilla oli palautelomake, jonka sain lähetettyä tai tilauksen peruutettua kirjautumattomana. Minähän tein kuten ylläpito toivoi, eli rekisteröidyin tänne ja siitä ongelmat alkoivat. Konsernin maksavat asiakkaatkaan eivät nähtävästi kiinnosta, pärjäävät varmasti hyvin ilman minun rahojanikin.

Vierailija
14/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta en pääse kirjautumaan Sanoma-tilille. Just.

Vierailija
15/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon lopettanut muut jo ajat sitten mutta akkari meille, lapsettomalle pariskunnalle, tulee hamaan loppuun saakka! :D

Vierailija
16/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minullakin on viralliseen sähköpostiini tehdyt Sanomatili-tunnukset. En saa pyydettyä unohtunutta salasanaa enkä pääse rekisteröimään uusia tunnuksia. Irtisanoin tilauksen palautelomakkeella.

Vierailija
18/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:43"]Kyllä te olette lapsellisia!

Perutte lehtitilauksia jos ette voinut kirjoitella parin päivän ajan keskustelupalstalla.

Mikä siinä kirjautumisessa oli niin pelottavaa?
[/quote]

Ettekö te vieläkään tajua siellä ylläpidossa, että käyttäjien solvaamisen sijaan kannattaa kuunnella mitä palvelulta, moderoinnilta tai lehdiltä halutaan? Menetätte asiakkaanne ja valtavan voimavaran, kun häädätte kirjoittelijat pois. Tätä palstaa siteeratan kirjoista ja radiokanavista alkaen, koittakaa nyt ymmärtää mitä teillä on vaarassa pilata.

Vierailija
19/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan helposti loukkaannutte. Itseäkin sekoilu ärsytti, mutta ei tulis mieleenkään perua lehtiä. Paras oli tuo että nauttii siitä, kun yt:ssä annetaan potkut toimittajille. Ei kai ne toimittajat näitä nettisivujen rekisteröinteä ole keksineet, he kirjoittaa vaan juttuja lehteen. Voi hyvin olla, että koko sotku oli silkka vahinko. Antakaa nyt armoa. Pääasia että av taas toimii.

Vierailija
20/53 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ainakaan päässyt rekisteröitymään kännykällä enkä tabletilla. Tietokoneesta olen luopunut jo ajat sitten. Kyllä otti aivoon kun vaaditaan rekisteröitymistä ja sitten sekään ei edes toimi.