Miten lopettaa tapailu, kun on rakastunut?
Minä suht. nuori nainen olen ajautunut ''seksisuhteeseen'' erään ihanan miehen kanssa. Tutustuttiin muutamia kuukausia sitten. Tultiin heti alusta asti aivan älyttömän hyvin juttuun. Minä ihastuin mieheen melkeinpä samantien. Hän on niin komea ja kaikinpuolin ihana. Meillä on hauskaa, seksi on aivan ihanaa, meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita yms, mutta tilanne on kuitenkin se, että mies ei kuulemma ole vielä valmis uuteen suhteeseen (hänellä vaikea suhde takana), vaikka minusta ainakin kertomansa mukaan pitää. Nähdään nykyään yleensä vain kerran viikossa ja tajuan kyllä, että mies näkee minua pelkästään seksin takia, vaikka muutakin kyllä tapaamisillamme tehdään ja mies järkkää yllätyksiä jne. Hän myös väittää, että haluaa tapailla kunnolla, eikä ole vain seksin perässä. Mutta eikö silloin olisi halua nähdä useammin kuin yhden kerran viikossa? Harvoja tapaamisia mies selittelee työ -ja harrastuskiireillään..
Kertokaa miten ihmeessä löydän voimaa lopettaa nämä seksiin perustuvat tapailut tämän miehen kanssa? Oon niin rakastunut häneen, mutta haluan arvostaa itseäni edes sen verran, että en miksikään seksileluksi jää, koska se ei ole se mitä haluan. En jaksa kokoajan miettiä ja tämä tilanne ahdistaa. :'(
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:21"]
Jäädytät tunteesi tuota orhia kohtaan. Lopetat yhteydenpidon ja kaiken teidän väliltänne.
[/quote]
Tätä olen kyllä yrittänyt. Silti mies vaan aina palaa ajatuksiin, ja vaikka välillä ''muka'' päätänkin, että nyt se loppuu, niin heti kun mies laittaa viestiä ja kertoo että ikävöi, hellyn ja olen taas ihan sekaisin. Olen ihan säälittävä.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:44"]
Kuulostat fiksulta naiselta. :) tiedostat asian ja asioiden oikean laidan. Ei kannata kuunnella muiden huonoitsetuntoisten neuvoja että pitäisi jäädä kuulostelemaan onko mahdollisuuksia mieheen enempää ja voiko suhdetta tullakin... ei ei ei. Suoraa puhetta vaan jos haluat saada suoraan selville miehen puolen asiasta. Ja kasvotusten siis. Mutta teoista oikeasti huomaa totuuden....Mies voi väittää asiasta kysyessäsi ettei halua suhdetta mutta silti järkkää yllätyksiä? Tai vastaavanlaisesti mies voi liioitella että kyllä vielä haluaa suhteen joku pv yms mutta oikeasti puhuu siksi että varmistaa vain seksim saannin ja saa sinut lämmittelypuheillaan pikkusormen ympärille.. Näin se menee karusti juu..... loppujen lopuksi sun on itse tehtävä päätös oli miehen vastaus mikä hyvänsä..... mutta sitä en suosittele myöskään että vaan katoaisit miehen elämästä.asiat tulee selvittää jotta voit oikeasti jatkaa eteenpäin jos tilanne niin vaatii. Ei vain jättää hautumaan. Aika näyttää etkö oikeasti pysty olemaan ilman miestä.
[/quote]
Kun just välillä tuntuu, että miehen teot ja sanat ovat ihan ristiriidassa. Ei hän varmaan itsekkään oikeasti tiedä mitä haluaa, mutta mä en jaksa olla epävarma ja miettiä kokoajan, että milloin hän lopettaa tämän. En halua tyytyä kerran viikossa tapahtuvaan tapaamiseen, koska olen arvokkaampi. Ja varmasti aika kyllä auttaa, mikäli tämä loppuu. On sitä ennenkin päästy erosta yli, mutta tää mies ja tää tilanne on vaan jotenkin niin erilainen.. :( ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:54"]
Ettei olis mun eksä, joka kuitenki tulee mun luokse ja sen yhden yön viikossa on pois täältä, kerroppa miehen nimikikirjaimet, ei voi tietää, vaikka tämä samanen mies ois päätyny hoitelemaan teikeläistäkin ja kyllä meillä vaikea suhde takana, tosin vanhasta muistista harrastetaan vieläkin sovintoseksiä.
[/quote]
Enpä usko, että sinun eksäsi on. :D Mutta A-kirjaimella alkaa..
Se voi olla, että kohtasitte vaan väärään aikaan. Sä voisit olla sille miehelle oikea, mutta se on just eronnut ymmärtääkseni? Se on myös sinun etu, että suhde ei ala ennen kuin toinen on eronsa käsitellyt. Jos et halua laastarisuhteeksi päätyä. Voi olla että olet jo sellainen. Ne harvemmin kestää. Mutta jos annat sille aikaa käsitellä eronsa, teidän välille voi myöhemmin tulla oikea suhde.
En sitten tiedä syntyykö se oikea suhde todennäköisemmin jos et siinä välissä ole ollut panopuuna ja helposti saatavilla. Se mies luultavasti haluaa maistaa vapautta ennen kuin sitoutuu uudelleen. Haluatko olla katsomassa sitä?
Voithan sä kertoa avoimesti tunteesi ja fiiliksesi ja sanoa että sulle ei riitä seksi vaan haluat oikean parisuhteen. Ja tarjota tarjottimella hänelle perääntymistä: jos hänellä kana kynittävänä vielä eroamisen kanssa, eikä ole valmis niin ette voi jatkaa. Että palatkoon asiaan, kun on asian itsekseen käsitellyt ja valmis sitoutumaan. Voi hyvin olla että siitä miehestä ei enää sitten kuulu. Se riski sun on otettava. Tai sitten kuuluu. Mutta et sä tällä keskeneräisellä miehellä vielä mitään tee, se ei johda mihinkään.
Kyllä sillä vähintään varmaan se puoli vuotta menee.
Jos hän on itsekin nuori, komea yms niin tiedät varmasti itsekin että sillä vientiä riittää. Pitää sua nyt varalla kun saa pillua ja lopettaa suhteenne varmasti kun sun tunteet alkaa näkyä.. Anna nyt olla äläkä roiku siinä. Ei Se asia tuu muuttumaan. Jos kundi olis ihastunu suhun niin kyllä sä tietäisit ja huomaisit sen.
No minusta jos oikeasti tuosta miehestä olet kiinnostunut vakavasti, kannattaisi jäädä siihen katsomaan tuleeko ajan kanssa jutusta enemmänkin kuin seksisuhde. Esim. minulla tuli. Tapasin miehen eroprosessin aikana, ja silloin hän oli sitä mieltä, että ei pitkiin aikoihin, ehkä koskaan, halua uutta suhdetta. Minä jäin rinnalle ystävänä ja välillä seksiseuranakin. Lopulta muutaman vuoden päästä mies päätyi siihen että halauaa minut vakikumppanikseen ja menimme naimisiin :)
Kuulostat fiksulta naiselta. :) tiedostat asian ja asioiden oikean laidan. Ei kannata kuunnella muiden huonoitsetuntoisten neuvoja että pitäisi jäädä kuulostelemaan onko mahdollisuuksia mieheen enempää ja voiko suhdetta tullakin... ei ei ei. Suoraa puhetta vaan jos haluat saada suoraan selville miehen puolen asiasta. Ja kasvotusten siis. Mutta teoista oikeasti huomaa totuuden....Mies voi väittää asiasta kysyessäsi ettei halua suhdetta mutta silti järkkää yllätyksiä? Tai vastaavanlaisesti mies voi liioitella että kyllä vielä haluaa suhteen joku pv yms mutta oikeasti puhuu siksi että varmistaa vain seksim saannin ja saa sinut lämmittelypuheillaan pikkusormen ympärille.. Näin se menee karusti juu..... loppujen lopuksi sun on itse tehtävä päätös oli miehen vastaus mikä hyvänsä..... mutta sitä en suosittele myöskään että vaan katoaisit miehen elämästä.asiat tulee selvittää jotta voit oikeasti jatkaa eteenpäin jos tilanne niin vaatii. Ei vain jättää hautumaan. Aika näyttää etkö oikeasti pysty olemaan ilman miestä.
Ettei olis mun eksä, joka kuitenki tulee mun luokse ja sen yhden yön viikossa on pois täältä, kerroppa miehen nimikikirjaimet, ei voi tietää, vaikka tämä samanen mies ois päätyny hoitelemaan teikeläistäkin ja kyllä meillä vaikea suhde takana, tosin vanhasta muistista harrastetaan vieläkin sovintoseksiä.
Yksinkertaisesti lopettamallä se, sitähän sä kysyit.
Voit jatkaa näkemistä, mutta lopettaa panemisen kunnes oot varma miehen tunteista.
Jäädytät tunteesi tuota orhia kohtaan. Lopetat yhteydenpidon ja kaiken teidän väliltänne.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:11"]
No minusta jos oikeasti tuosta miehestä olet kiinnostunut vakavasti, kannattaisi jäädä siihen katsomaan tuleeko ajan kanssa jutusta enemmänkin kuin seksisuhde. Esim. minulla tuli. Tapasin miehen eroprosessin aikana, ja silloin hän oli sitä mieltä, että ei pitkiin aikoihin, ehkä koskaan, halua uutta suhdetta. Minä jäin rinnalle ystävänä ja välillä seksiseuranakin. Lopulta muutaman vuoden päästä mies päätyi siihen että halauaa minut vakikumppanikseen ja menimme naimisiin :)
[/quote]
Olen kyllä hänestä tosissani kiinnostunut. Kukaan mies ei ole ennen saanut minulta näin nopeaa jalkoja alta. Ja se kemia mikä meillä hänen kanssaan on, on aivan uskomatonta. Mutta tiedän silti sen, että itseänihän tässä vain satutan. Ihanaa silti kuulla, että sinulle on käynyt noin hyvin! :)
t. ap