Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyks täällä oikeesti joku niin vanha kuin 40v?

Vierailija
07.09.2006 |

Olis kauheeta olla nelikymppinen. Ihan kamalaa!

T:24v

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v. Omat lapseni ovat jo aikuisia mutta lastenlasten myötä olen löytänyt tälle palstalle. Joskus ihan asiallista juttua mutta tämän aloituksen tapaiset jutut panevat ihmettelemään joidenkin ajatusmaailman käsittämätöntä suppeutta. Missä jotkut ihmiset oikein kasvavat, tynnyrissäkö?

Ap:lle vain tiedoksi että kyllä se nelikymppinen häntäkin nurkan takana vaanii paitsi mikäli tekee itsemurhan tai kuolee muuten ennen sitä.

Kannattaa ap:n miettia tarkkaan lasten hankintaa, heistä ei ole varmaankaan mukavaa kun äiti ennen 40-vuotispäiväänsä päästää ilmat itsestään pihalle kun " vanhuus" on niin ällöttävää ja jättää lapsensa ja läheisensä kaipaamaan ja ikävään. Tai no, ap:n älynlahjoilla varustettua henkilöä ehkä ei niin suuresti kaivatakaan...Ehkäpä porukka on vain iloinen kun mokomasta älykääpiöstä päästiin eroon, enäähän ei tarvitse hävetä niitä sammakoita mitä ap:n suusta milloinkin putkahtelee...

Vierailija
22/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, kokenut, itsevarma, elämää nähnyt ja tietyllä tapaa vapaa (vaikka siis olisi naimisissa ja/tai lapsiakin).

t. 25v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty kirjoittamaan yhtään sen suvaitsevammin kun tämä ap?

Vierailija
24/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ikäset ja kans viiskymppiset muoijat on tujakoita eikä mitään nöyristelijöitä. pistävät luun kurkkuun kenelle vaan

Vierailija
25/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei näy mitenkään täällä keskusteluissa. Täytyykö nyt päätellä, että arvon vanhuksilla ei ole oikeasti mitään annettavaa näihin keskusteluihin ja että itse ollaan vielä henkisesti siellä kahdenkympin kieppeillä?

Vierailija
26/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä bimboista parikymppisistä välttämättä tule viisaita nelikymppisiä. Fiksuimmat kaikista ikäluokista palstailevat muualla tai pitävät täällä matalaa profiilia.

Vierailija
27/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on vuoden ikäisen lapsen äiti. Koen elämäni elämäni parasta aikaa nyt, ei enään nuoruuden hölmöilyä ja stressiä, raha-asiat kunnossa, vauvasta osaa nauttia paljon enemmän.

Ja ap, vanhin lapseni on vain vuoden sinua nuorempi :).

Ps. minäkin aikanaan sanoin, ettei enään lapsia vanhemmalla iällä, mutta niin se mieli muuttuu...

Vierailija
28/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 27-v.

Vierailija
29/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun täytän silloin 40 v.! Olenkos silloin aplajonkin vanhempi kuin tänä päivänä?:)

AP:lle sanoisin että pian huomat itsekkin että kokoajan vain " nuoremmat ja nuoremmat" täyttävät 40 v:D!

Vierailija
30/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ YKSI NUOREKAS VAUHDIKAS ELÄMÄSTÄ NAUTTIVA 40V. MUMMELI!! ELÄMÄ ON IHANAA KUN ON NIIN PALJON KOKEMUSTA ETTÄ OSAA OTTAA RENNOSTI JA NAUTTIA ELÄMSTÄ!!

Vierailija
31/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo viisautta myös lastenkasvatukseen. Olen aivan toinen äiti nyt 35vuotiaana kuin 22veenä kun sain esikoiseni. En usko et sen huonompi mutta hyvinkin paljon lapsellisempi ja tietämättömämpi, ihan kaikista asioista.

Vierailija
32/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on 10-vuotias.

Itse olin 28, kun äitini oli 46 ja olen kyllä ihan mielelläni vanhempi äiti, sillä oma äitini oli aivan liian nuori äidiksi. Joku toinen voi kyllä olla kypsä 18-vuotiaanakin, yksilöitähän me olemme.

Ja muuten, elämä on ehdottomasti ihanaa 46-vuotiaana :D

Vierailija
33/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana olin jo ihan eri mieltä :)

t. se 46-vuotias

Vierailija
34/34 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein lapset nuorena.

Nyt 29 vuotiaana minulla on kolmas ja neljäsluokkalaiset lapset.

Olen itse vielä suht nuori ja lapset hyvässä iässä ( omatoimisia )

" Vanhuuden" saan viettää nautiskellen ja tulevaisuudessa toivottavasti mummon roolissa :)

Kukin tyylillään..